Pystyisitkö jatkamaan tapailua itsevarmalla ja hyvällä mielellä jos...
Kivan alun jälkeen mies on selvästi etäisempi, pitää vähemmän yhteyttä eikä vaikuta kovin ihastuneelta. Ei silti halua lopettaa tapailua, ja antaa ymmärtää että olen liian tarvitseva. Yhdessä on aina mukavaa. Tiiän olevani hieman epävarma tyyppi, enkä haluais pilata sen takia mitään. Mutta kun kaikki vaan tuntuu niin tahmealta. Onko liikaa vaadittu että päivittäin joku pieni yhteys olisi, kun nähdään välimatkan takia vaan vkl. Ja kun joku kuitenkin kysyy niin tiedän ettei ole varattu kyseessä. 4 kk tapailtu. Tunteistaan ei puhu, oon ihan ulalla kaikesta.
Kommentit (12)
Mitä mies on siis tarkalleen ottaen sinusta sanonut? Se, että olet tarvitseva, ei kerro vielä paljoa, pystytkö sinä avaamaan tätä sanaa jotenkin muuten kuin että olet epävarma? En siis osaa sanoa juutalainen tai jaata, mutta jos mies sanoo sinua tarvitsevaksi, niin tarkoittaako se, että roikut miehessä, vaadit häneltä vastauksia ja rakkauden osoituksia?
Voisit sanoa miehelle mielestäni ihan suoraan, että sinä tarvitset enemmän ja kysyä onko hän valmis kehittämään suhdetta vai jätetäänkö koko juttu tähän? Että et halua olla siinä välimaastossa enää, vaan saada selvyyttä edes hieman, niin tiedät missä mennään.
Anna miehelle omaa lääkettään. Tilanne joko korjautuu tai hajoaa (mikä siinä tapauksessa aiheellista).
Jokainen ihminen on tarvitseva, jos toisen tarvitsevuus alkaa häiritsemään, niin jossain on silloin vikaa. Joko syyttäjän tunteissa "tarvitsevaa" kohtaan tai hänen tunnejärjestelmässään.
Ota itse reippaasti etäisyyttä. laita hänet kaipaamaan ja ajattelemaan sinua. Vetäydy, elä omaa elämääsi ja jätä tuo suhde omalta osaltasi ns. roikkumaan. Se on ainut keino palauttaa toisen kiinnostus. Pysy kuitenkin kohteliaana ja mukavana.
Kissa pöydälle. Keskustelu on ainut vaihtoehto yrittää enää. Mitä mies haluaa? Missä mennään? Mitä Sinä tarvitset? Kohtaavatko halunne? Olet miehen mielestä varmaan kiva ihminen, mutta riittääkö se sinulle? Että olet "tarvittaessa olemassa"?
Todennäköisintä kuitenkin on, että vaikka saisitte asiasta keskusteltua, niin "taika" on jo kadonnut ja on paras luovuttaa. Ensi kertaa varten tee pientä itsetutkiskelua. Oletko liian takertuva? Onko sinulla kasvun paikka tässä asiassa? Vai etsitkö vääränlaisia miehiä, ja olet sinänsä ihan normaali ihminen, ihan tavallisella itsetunnolla ja vuorovaikutustaidoilla. Tuo miehen kommentti "tarvitsevuudestasi" saattoi olla tekosyy tai pyrkimys alistaa sinua, tehdä sinusta helppo ja huomaamaton. Tai sitten mies ei osaa olla suhteessa.
En kyllä itse jatkaisi jos mies sanoo minun olevan "tarvitseva". Olipa syy kummassa vaan. Kyllä se meinaa sitä, että kiinnostustakaan ei ole tarpeeksi. Ihan hirveän mustasukkaisia takiaisia on parisuhteissa, joten en ottaisi moista kommenttia liikaa itseeni. Kaikkia ei voi miellyttää, eikä se ole hyvä jos joudut tukahduttamaan itseäsi ja pelaamaan peliä, "Saanko nyt ottaa yhteyttä rakastamaani mieheen vai en?" Naurettavaa.
Ei nyt suoraan käyttänyt sanaa tarvitseva, mutta ihmetteli että miksi haluaisin pitää päivittäin yhteyttä, ja antoi ymmärtää että olen liian yksinäinen. Mikä ei pidä paikkaansa. Tapaan ystäviä ja harrastan, mutta ihan siellä salillakin tulee mieleen että mitähän mies touhuaa, olisipa illalla kiva jutella. Mutta emme ole sopineet seurustelevamme, hän oli kyllä poistanut tinder-profiilinsa vaikkemme siellä tavamnnutkaan. Hän on vaan jotenkin vaisu, paitsi kun nähdään niin on läsnä, juttelee, hellii ja osoittaa kiintymystä. Mutta ne saakelin väliajat... Oon jopa miettinyt onko hän masentunut mutta ei kehtaa sanoa. ap
Voisiko mies enää yhtään selvemmin sanoa, että haluaa sinulta vain seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt suoraan käyttänyt sanaa tarvitseva, mutta ihmetteli että miksi haluaisin pitää päivittäin yhteyttä, ja antoi ymmärtää että olen liian yksinäinen. Mikä ei pidä paikkaansa. Tapaan ystäviä ja harrastan, mutta ihan siellä salillakin tulee mieleen että mitähän mies touhuaa, olisipa illalla kiva jutella. Mutta emme ole sopineet seurustelevamme, hän oli kyllä poistanut tinder-profiilinsa vaikkemme siellä tavamnnutkaan. Hän on vaan jotenkin vaisu, paitsi kun nähdään niin on läsnä, juttelee, hellii ja osoittaa kiintymystä. Mutta ne saakelin väliajat... Oon jopa miettinyt onko hän masentunut mutta ei kehtaa sanoa. ap
Kuulostaa entiseltä tuttavaltani, josta olin kiinnostunut. Käytti samaa retoriikkaa. Että olen liian yksinäinen, "tyypillistä käytöstä minunlaiselleni", jne. No hänellä oli joku vanha masennusdiagnoosi kyllä, mutta yksinkertaisin syy oli tämä: hän ei ollut tarpeeksi kiinnostunut minusta. Ignoorasi sitten lopulta kokonaan.
Meillä ei ole seksiä läheskään joka tapaamisella, koska käymme paljon myös syömässä ja harrastamassa. ap
Ei se mies sinua kovin kiinnostavana pidä. Sori.
Ainoa vaihtoehto on kokeilla, kasvaako kiinnostus, jos et ole koko ajan saatavilla. Muussa tapauksessa haluatte eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole seksiä läheskään joka tapaamisella, koska käymme paljon myös syömässä ja harrastamassa. ap
No se kertoo ainoastaan siitä, että pitää sinua kaverina, jonka kanssa harrastetaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se kertoo ainoastaan siitä, että pitää sinua kaverina, jonka kanssa harrastetaan seksiä.
Aka viikonlopputyttöystävä. AP:n tilanteessa.
nosto