Itken joka päivä. Vaikka tilini saldo on 32 000€ :(
Ennen olisin myhäillyt tyytyväisenä, mutta nyt ei enää edes rahasta ole iloa.
Sain keskenmenon.
Pääsin pois sairaalasta ja fyysisesti alan parantua jo, mutta mikään ei tuota minulle onnea. Järki sanoo, että asiani ovat ihan hyvin ja minulla on jo lapsiakin.
Mutta tunnen olevani kuopassa, josta on vaikea päästä ylös. Tuntuu, että olen kelvoton. Huomasin, että olin viikon peseytymättäkin :( lapset kyllä hoidan ja aviomieskin on. Onkohan tämä jotain hormoni-juttua vai olenko masentunut? Tämä ei ole pelkkää surua. Onko kellään kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
Kommentit (28)
Minulla on tilillä 55 000 euroa. Olisin voinut sen puolesta tehdä mitä tahansa kivaa, mutta itkin joulun ja välipäivät kotona.
Pääasia, että se 32000€ voi hyvin. Paljonko se kasvaa korkoa?
Minuakin vähän itkettää. Lähes kaikki säästöni, 5 numeroinen summa, ovat ASP-tilillä. Luulin, että sieltä saa hätätilassa nostaa x kertaa vuodessa, mutta ei. Siellä pysyvät, tai sopimus raukeaa. Näin ainakin netin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulitko että 32 tonnia olisi niin paljon rahaa että ei enää murheet paina?
Minulla on 200 tonnia velkaa, eikä itketä yhtään.
Eli lainaa ottamalla pääsee itkusta eroon? Hmm...
Vierailija kirjoitti:
Minulle saa lahjoittaa niin siitä saat oikeasti hyvän mielen sillä olen köyhä, vasta kuukauden kuluttua saan taas rahaa ja tilillä on alle 200 euroa, kaksi pientä lasta joka päivä hoidossani, ostan ruuat heille yms. Itsekin sain km.n aikoinaan ja meille syntyi tyttö, ei ole muita lapsia, nämä pienet ovat siis hoidossani. Rakkaita ja siksi laitan heille ruuat viimeisillä euroillani.
Miksi joka välissä pitää pummia eikö ihmiset enää tunne häpeää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luulet, että 32 000 e on paljon? Tai, että ihmisiä kiinnostaa tilisi saldo keskenmenon yhteydessä?
0/5
On se todell paljon.
Sillä saa pienen auton eikä sitten mitään muuta. Sillä ei saa edes asuntoa, saati, että tilille jäisi asunnon oston jälkeenkin vielä vähän elämisvaraa. Omaisuutena 32 000 € ei ole juuri mitään.
Minulta kuivuu aina kyyneleet kun vain vilkaisenkin tilieni saldoja. Cannot help.
Totta.
Haluan tuoda esiin myös sitä, että itseään on helppo pettää tällä mitättömällä materialla ja rahalla. Olen luullut olevani onnellinen. Uskon, että moni on samassa tilanteessa.
Ehkä tämä oli minulle opetukseksi tarkoitettu...