Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan perustaa verkkokaupan

Vierailija
12.01.2018 |

Olen jo monta vuotta haaveillut verkkokaupan perustamisesta. Ongelmana on, etten tiedä mille alalle. Mitä te tilaatte verkosta, mitä ette ainakaan, tietääkö joku mitä menestyneimmät suomalaiset verkkokaupat myyvät?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo monta vuotta haaveillut verkkokaupan perustamisesta. Ongelmana on, etten tiedä mille alalle. Mitä te tilaatte verkosta, mitä ette ainakaan, tietääkö joku mitä menestyneimmät suomalaiset verkkokaupat myyvät?

Tappiollisin verkkokauppa on Stockmann, tuottoisin on joku elektroniikan komponentteja myyvä. Mutta ei telkkareiden ym. massatuotteiden. Suomeen ei kannata perustaa verkkokauppaa. Kulut liian suuret.

Vierailija
2/3 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin sinun verkkokaupan kautta myydä ennustuskiviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ostaisi sinun verkkokauppasi kautta mitään?

Ihmiset kaipaavat luotettavaa paikkaa josta ostaa. Niin vain luultiin, että Anttilakin on, mutta konkurssiin meni.

Olisko sinulla varaa hinnoitella tuotteet niin, että niillä on ilmainen palautusoikeus? Olisiko varaa sijoittaa ensin rahaa, että saat ne tuotteet, joita myyt? Mistä hankkisit tuotteet? Tiedätkö mitä kaikkia muodollisuuksia liittyy tuontiin, tullakseen jne. Toimiva verkkosivusto ei riitä, hynää tarvitaan myös markkinointiin.

Mitä jos menet ensin vaikka postiin töihin, niin saat tyydyttää halusi näperrellä pakettien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan