Helsingissä asuvia paikalla? Voitteko auttaa metron kanssa.
Olen täysin ulkopaikkakuntalainen, enkä siis tiedä muuta kuin Kampin linja-autoaseman :D
Missä Kampin metroasema on suhteessa linja-autoasemaan? Pitääkö lippu ostaa metron ulkopuolelta vai voiko sen ostaa metrosta? Metroja kulkee ilmeisesti erittäin usein? Ja kuinka mones pysäkki on Siilitien pysäkki? Kiitos paljon jos joku voisi vastata :)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin ulkopaikkakuntalainen, enkä siis tiedä muuta kuin Kampin linja-autoaseman :D
Missä Kampin metroasema on suhteessa linja-autoasemaan? Pitääkö lippu ostaa metron ulkopuolelta vai voiko sen ostaa metrosta? Metroja kulkee ilmeisesti erittäin usein? Ja kuinka mones pysäkki on Siilitien pysäkki? Kiitos paljon jos joku voisi vastata :)
voit myös ostaa kännykkälipun.
NUMRERO - 16355
VIESTI - A1
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa ihmiset keskittämään näin paljon energiaa ilkeilyyn? HSL:n sivut voivat olla paikoin todella epäselvät samoin kuin joukkoliikennematkustus ylipäätäänkin, joten mielestäni on asiallista kysyä selkokielisiä neuvoja. En ole ap, mutta itsekin olin aikoinani todella kujalla metrojen, bussien ja ratikoidenkin kanssa eikä googlettelu juurikaan tehnyt oloani yhtään varmemmaksi.
Et vain ole penaalin terävin kynä. Kurjaa.
Kiitos paljon avusta teille jotka vastasitte. Tuo HSL oli hyvä vinkki. Enköhän löydä perille :) Ja kirjoittajalle 21, olet oikeassa. Kun täysin uutena noita sivuja katselee ja googlailee, on vaikea hahmottaa ja olla varma, miten ne nyt sitten käytännössä menee. Varsinkin kun en pääse etukäteen rauhassa tarkistamaan.
Ap
Kampissa kaukoliikenteen terminaalin perällä on hissi, jolla pääsee metrolaiturille (siis alaspäin). Lippu pitää ostaa etukäteen, esim. R-kioskilta. Vuosaareen ja Mellunmäkeen menevä juna, jossa asemat kuulutetaan. Kampista seuraavat: Rautatientori, Hgin yliopisto, Hakaniemi, Sörnäinen, Kalasatama, Kulosaari, Herttoniemi, Siilitie....Och samma på svenska.
Mikä saa ihmiset keskittämään näin paljon energiaa ilkeilyyn? HSL:n sivut voivat olla paikoin todella epäselvät samoin kuin joukkoliikennematkustus ylipäätäänkin, joten mielestäni on asiallista kysyä selkokielisiä neuvoja. En ole ap, mutta itsekin olin aikoinani todella kujalla metrojen, bussien ja ratikoidenkin kanssa eikä googlettelu juurikaan tehnyt oloani yhtään varmemmaksi.