Oudoin turn-offisi?
Minulla se on jos minua kutsutaan sanalla "beibi"/"baby", oli sitten puhujan kieli suomi tai englanti.
Muita?
Kommentit (438)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka haluaa minun olevan päällä ja tekevän oman ja hänen nautintonsa. Laiskapaska. Oikea mies osaa panna itsekin.
Tämä! Vaikka eksäni oli muuten aika ongelmainen, niin panna hän kyllä osasi kunnolla, kovaa ja voimalla. Miehet joita nykyään tapaa ovat kaikki jotenkin pettymyksiä. En tykkää olla päällä. En saa siitä yhtään mitään!
Ihmiset erilaisia. Naiseni haluaa usein olla päällä koska saa siten varmimmin orgasmin. Minulle se käy koska haluan naiseni nauttivat. Tullaan lähes aina samanaikaisesti.
Pitkävetomiehistely, ruoka suussa puhuminen, äänekäs syöminen tai samalla tuhiseminen. Moukkamainen käytös yleensä. Toisaalta taas olevinaan hienompi ihminen hifistelyineen on kammottavaa. Vasemmistolaisuus tai äärioikeistolaisuus.
Jos kohtelee eläimiä huonosti tai ei huomio.
Kun itsellään tai mulla vaikka kisa tai koira, niin työntää kauemmas, ei silitä tai taputa, komentaa pois koko ajan epäloogisesti, siis silloinkin kun ei mitään syytä jne.
Antaa kovan ja epäempaattiset kuvan ihmisestä. Allergisen syyn ymmärrän, mutta ei sillonkaann tarvitse olla ilkeä.
Olen itse elänrakas ja en tulisi toimeen vastakkaisen ihmisen kanssa.
Monen lapsen etävanhemmuus, pikkuhiljaa joudut toiseksi kasvattajaksi exänsä kanssa, ukko harrastaa😊
Vierailija kirjoitti:
Heijastinliivi on kaikista pahuuksista pahin heti pyöräilykypärän jälkeen 😖
Joo heijastinliivi. Tulee sellainen sosiaaliohjaaja kentällä viba.
Vahaamaton peppureikä. Pimppi kyllä vahataan/sheivataan mutta peppureikä jätetään karvaiseksi. Todellinen turnoff kun naisen kääntää vatsalleen pylly pystyssä ja vastassa onkin viidakkopeppureikä. Siinä jää peppu nuolematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka haluaa minun olevan päällä ja tekevän oman ja hänen nautintonsa. Laiskapaska. Oikea mies osaa panna itsekin.
Tämä! Vaikka eksäni oli muuten aika ongelmainen, niin panna hän kyllä osasi kunnolla, kovaa ja voimalla. Miehet joita nykyään tapaa ovat kaikki jotenkin pettymyksiä. En tykkää olla päällä. En saa siitä yhtään mitään!
Miksi et sano, että panna kovempaa? Tuskin se on juuri kenellekään ongelma jos vain tietävät, että haluat heidän panevan kovaa. Itse tykkään rauhallisemmasta tahdista, koska saan sillä paljon paremman tuntuman. Siten panen rauhallisemmin ellei toinen sano, että haluaa kovempaa.
Voihan kovaa panna rauhallisestikin, jos työnnöt on voimakkaita. Mikset tee molempia seksin aikana? Itse en jaksa ohjeistaa miestä. Kyllä sen näkee kokeilemalla mistä tykkään.
Miehen pitää viedä, ja haluta itse tehdä mitä tekee. Jos pyytän olen kuin master.
Kyllä minä voimakkaita työntöjä teen, koska ne tuntuu minustakin hyvältä, mutta en juurikaan nopeita työntöjä ainakaan sellaisen naisen kanssa, joka itse liikkuu paljon seksin aikana, koska peniksen vääntymisen riski kasvaa. Vaihtelen rytmiä, kulmia ja sitä mitä teen käsilläni. Rajua panemista en kuitenkaan juurikaan tee, mutta toisinaan sitäkin. Se kun tosiaan kadottaa jossain määrin tuntumaa etenkin kumin kanssa.
Jos haluat, että mies tekee mitä itse haluaa, niin silloin sinun on aika turha valittaa siitä mitä mies tekee. On monia keinoja viestiä mitä haluaa seksissä, eikä todellakaan tarvitse käskyttää toista.
Okei, tässä tulee:
-sateenvarjo miehellä. Ei miehen kuulu välittää siitä kastuuko, ehdoton turn off.
-korut kuten joku jo mainitsikin. Etenkin kultakorut. Ymmärrän että mustalaisilla on mutta ei muilla.
-anteeksi, pieni penis. Ei vaan pysty kun on ollut isompia aikaisemmin.
-olan yli-laukku, sellainen miesten marimekko-olkalaukku. Hei hei.
-silmälasit. Jotkut lukulasit kestän mutta insinöörismäisiä ohutsankaisia pyöreitä en.
-pienet kädet. Lisäksi pehmeät ja vaaleanpunaiset kädet joilla ei ole tehty muuta kuin siistejä sisätöitä.
-mies joka ei ymmärrä autojen, moottoripyörien, koneiden ja laitteiden päälle mitään eikä osaa korjata ja huoltaa niitä.
-liian siistit vaatteet ja liika muodikkkuus&trendikkyys
-ooppera. Indie-musiikki. Pilvenpolttomusiikki.
-liian hellät otteet sängyssä ja kysely "mistä pidät, teenkö oikein"
-teenjuonti. Jos on kipeä niin toki mutta muuten kahvia, jestas
-inho/vastenmielisyys eläimiä kohtaan. Tai että pelkää jotain eläintä hysteerisesti.
Mielestäni on jokseenkin huvittavaa, että täällä haukutaan aina pyöräilijöitä ällöttäviksi, mutta kun menen maantiepyörälläki kesällä kaupungin läpi, niin naiset hymyilevät minulle enemmän kuin missään muussa tilanteessa. En tosin ole pukeutunut pyöräilyasuun, vaan vähän rennommin, mutta urheilullisesti kuitenkin ja kypärä päässä.
Unohdin mainita
-pyöräilykypärä. On vaan jotenkin nynnerömäinen vaikka ymmärrän turvallisuuden mutta silti. Ei minun miehelläni.
t.256
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on jokseenkin huvittavaa, että täällä haukutaan aina pyöräilijöitä ällöttäviksi, mutta kun menen maantiepyörälläki kesällä kaupungin läpi, niin naiset hymyilevät minulle enemmän kuin missään muussa tilanteessa. En tosin ole pukeutunut pyöräilyasuun, vaan vähän rennommin, mutta urheilullisesti kuitenkin ja kypärä päässä.
Hyväkroppainen mies tiukoissa trikoissa, josta aistii että lujaa ajaa on eri asia kuin hitaasti ajava hylje kypärä päässä, joka on lähinnä koominen.
Naisen liika aktiivisuus sängyssä.
Tykkään kyllä, että nainen on mukana touhussa esimerkiksi käsin, suutelemalla ja muutoinkin, mutta en tykkää siitä jos hän liikuttaa lantiotaan jatkuvasti yhdynnän aikana. Toki saa sitä tehdä silloin kun on hänen vuoronsa panna, mutta en pidä siitä kun hän sekottaa minun rytmiäni. Sitten jos annan naiselle ohjat, niin hän selvästi haluaa minun jatkavan panemista. Mielestäni homma ei toimi yhtä hyvin jos molemmat lyövät tahtia samaan aikaan, koska minä tykkään vaihdella tahtiani ja kulmia, jolloin naisen liikkuminen tekee sen vaikeaksi ja huomio menee ihan muuhun kuin seksistä nauttimiseen.
Oma lukunsa on vielä nämä naiset, jotka alkavat sätkimään, kun ovat laukeamaisillaan. Todella hankala viedä hommaa loppuun, kun toinen pakenee yhtäkkiä alta. Joutuu myös pelätä peniksen vääntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Okei, tässä tulee:
-sateenvarjo miehellä. Ei miehen kuulu välittää siitä kastuuko, ehdoton turn off.
-korut kuten joku jo mainitsikin. Etenkin kultakorut. Ymmärrän että mustalaisilla on mutta ei muilla.
-anteeksi, pieni penis. Ei vaan pysty kun on ollut isompia aikaisemmin.
-olan yli-laukku, sellainen miesten marimekko-olkalaukku. Hei hei.
-silmälasit. Jotkut lukulasit kestän mutta insinöörismäisiä ohutsankaisia pyöreitä en.
-pienet kädet. Lisäksi pehmeät ja vaaleanpunaiset kädet joilla ei ole tehty muuta kuin siistejä sisätöitä.
-mies joka ei ymmärrä autojen, moottoripyörien, koneiden ja laitteiden päälle mitään eikä osaa korjata ja huoltaa niitä.
-liian siistit vaatteet ja liika muodikkkuus&trendikkyys
-ooppera. Indie-musiikki. Pilvenpolttomusiikki.
-liian hellät otteet sängyssä ja kysely "mistä pidät, teenkö oikein"
-teenjuonti. Jos on kipeä niin toki mutta muuten kahvia, jestas
-inho/vastenmielisyys eläimiä kohtaan. Tai että pelkää jotain eläintä hysteerisesti.
Tämä on hyvä :D
Kaikki samat, paitsi toi moottoripyörän korjaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväkroppainen mies tiukoissa trikoissa, josta aistii että lujaa ajaa on eri asia kuin hitaasti ajava hylje kypärä päässä, joka on lähinnä koominen.
Eli vain hyväkroppaiset saavat huolehtia turvallisuudestaan olematta noloja?
-Tyhmyys
-Värjätty ohut tukka
-Ylipaino, varsinkin leveä perse
Olen siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla se on jos minua kutsutaan sanalla "beibi"/"baby", oli sitten puhujan kieli suomi tai englanti.
Muita?Apua, tuli tästä heti mielikuvana sellainen amis autossaan jossa karvanopat ja kaikki, vetää ikkunan auki ja sanoo "Hei beibi lähets ajelulle? ;D" Hyi! :D
Olen kertonut tämän jossain deittiketjussa ennenkin, mutta kerrotaan nyt täälläkin. Eli harrastin erään miehen kanssa seksiä. Yhdessä vaiheessa hän huudahtaa, että "hei baby hyppäähän ratsaille" ja menee makaamaan selälleen ällöttävä virne naamalla. En muuten hypännyt. :D
Tästä näkee kuinka pikkumaisia naiset ovat. Pieni väärä sanavalinta ja koko homma on pilalla. Mahdotonta kuvitella mitään mitä nainen voisi sanoa, joka samalla tavoin närkästyttäisi miehen ellei kyseessä ole loukkaus.
"hei sonni, jiihaa!"
Vau! Tuollainen nainen sais vaan lisää kierroksia meikä mandoliiniin ;)
Ylipaino on pahin
...ja kypärä.
Käykää joskus Hollannissa katsomassa miten herkkuja, normaalipainoisia ja pitkiä miehiä on joka nurkassa, eikä kenelläkään ole sellaista törkeää sporttipottaa päässä pyöräillessä jostain heijastinliivistä puhumattakaan 😂 Edes lapset eivät käytä kypärää. Skeittityylinen kypärä vielä menettelee. Potta ei ole mikään oleellinen turvavaruse. Jos olisi, käyttäminen/käyttämättömyys näkyisi selkeästi tilastoissa kuten turvavyön tapauksessa.
Hollantilainen, tyylikäs mies menee jopa vihreän teen kanssa. Olkalaukku olisi liikaa, ellei kyse ole läppärilaukusta.
Ylipainoa ei mikään asia pelasta. Ehdoton turn-off.
Lottoaminen
En pane miestä joka maksaa tyhmyysveroa.
Naisella farkut, joissa ei ole takataskuja, vaan pelkkä sauma keskellä. Jotenkin näyttää oudolta ja epäseksikkäältä.
Just näin.