Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas on todistettu että laktoosivamma on tiedän päässä!!

Vierailija
12.01.2018 |

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005521180.html

Jälleen tuli todistettua että laktoosi ei ole ongelma!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Vatsaongelmia voi aiheuttaa vain yksi ruoka-aine kerrallaan! 

Vierailija
2/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sä sait pääteltyä tuon johtopäätöksen tuosta uutisesta? Etkö lukenut uutista ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaprovo.

HS:Moni luulee vatsan turpoamisen johtuvan laktoosista – Syy voikin olla suomalaiselle ruokavaliolle tyypillisissä fodmap-hiilihydraateissa

Juttu alkaa vatsan pömpötyksellä.

Laktoosi aiheuttaa vähän enemmän kuin pelkän pömpötyksen.

Vierailija
4/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laktoosi-intoleranssi on ihmisen normaalitila. Aikuisena laktoosia sietävillä on geenimutaatio.

Mutta on sekin totta, että fodmap-hiilihydraatit aiheuttavat ongelmia.

Vierailija
5/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos minulta on tutkittu keliakia, yliherkkyydet ja allergiat ja vain laktoosi aiheutti ongelmia, olen edelleen väärässä laktoosi-intoleranssini kanssa? 

Kun en saa laktoosia, voin hyvin. Kun saan, kieriskelen tuskissani lattialla. 

Mutta tosi hienoa, että tiedät minua paremmin!

Vierailija
6/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINULLA LENTÄÄ KURA TUNNIN SISÄÄN JOS EI OLE LAKTOOSITONTA

ILKEÄÄ KUN JOISSAKIN RUOKAPIKOISSA VALEHTELEVAT. EI SE TAPA MUTTA ON EPÄMIELLYTTÄVÄÄ

Vierailija
7/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on arvoisa ap itse imbesilli. Näkee jutussa asioita, joiden on päättänyt siellä olevan, mutta joita ei siellä ole.

Vierailija
8/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty keliakia ja laktoosi testi. Niistä ei löytynyt mitään. Kokeilin foodmap diettiä. Se ei auttanut. En tiedä mikä aiheuttaa turvotusta ja epämukavaa oloa. :(

Vierailija
9/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä vaikka olisi miljoona tutkimusta (ja kohta onkin), koska av-mamma on päättänyt että MINÄ olen laktoosi-intolerantti.

Oikeasti av-mamma on vain imbesilli.

Mulle on tehty geenitesti ja todettu, että olen laktoosi-intolerantikko.  Mutta joo, ehkä mä vaan kuvittelen ja olen itse päättänyt olla laktoosi-intolerntikko.

t: av-mamma

Vierailija
10/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille jotka ovat ”päättäneet” että heillä on joku tietty vaiva, on hyvin vaikea puhua järkeä.

T. Lääkäri

Vierailija
11/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap väittää laktoosi-intolerantteja mt-vammaisiksi ja kiukuttelee asiasta. Hänen tapauksessaan kaikki ongelmat ratkeavat yhdellä annoksella 9.00 Paraa.

Vierailija
12/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tehty ihan laktoosirasituskoe ja todettu laktoosi-intoleranssi. Mutta ihan oikeastihan mä olen vaan päättänyt että mulla on se.

Vierailija
13/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha "turvotusta". Voi kumpa laktoosin syöminen aiheuttaisikin vain turvotusta, söisin niiiiiiiiin paljon suklaata ja jäätelöä, jos siitä ei aiheutuisi sietämätöntä kipua ja monen tunnin ripulia.

Tai no, välillä syön siitäkin huolimatta, testailen omia rajoja. Viimeksi neljä palaa fatserin sinistä oli liikaa.

Vierailija
14/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille jotka ovat ”päättäneet” että heillä on joku tietty vaiva, on hyvin vaikea puhua järkeä.

T. Lääkäri

Ylivoimaisen vaikea oli lääkärille laittaa mut aikoinaan rasituskokeeseen ja vielä vastenmielisempää myöntää että potilas oli oikeassa, hänellä on laktoosi-intoleranssi.

Lääkärille ei saa mennä valmiin päätelmän kanssa, se syö ilmeisesti heidän ammatillista itsetuntoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi