Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Tuttu käyttää Netflix-tunnuksiani ilman lupaa

Vierailija
12.01.2018 |

Mies oli pari viikkoa sitten sukulaisensa luona, ja olivat halunneet katsoa Netflixia. Mies oli heidän telkkarilleen kirjautunut meidän tunnuksilla, ja unohtanut poistaa ne. No sitten kotona alettiin ihmetellä, miten siinä näkyi katsotuissa sellaisia mitä ei olla katsottu. Mies laittoi serkulleen viestiä, että voisiko poistaa ne tunnukset, mutta eilen siellä taas oltiin katsottu.. Onko tässä nyt muuta vaihtoehtoa, kun peruuttaa oma tilaus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasanan vaihto?

Vierailija
2/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Netflixillä ole salasanaa? Vaihda se, niin he eivät enää niillä pääse katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heko heko, huono!

Koittaisit ensin vaihtaa vaikka salasanasi!

Vierailija
4/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen salasanan saa vaihdettua ja jonkun suojauskoodin ainakin, että aikuisten ohjelmat näkyvät vain koodin syöttämällä. Mutta vaihtaisin kyllä ihan ensiks sen salasanan.

Vierailija
5/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasana vaihtoon ja ongelma on ratkaistu.

Vierailija
6/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salasanan vaihto?

Ainakaan meillä kirjautuu automaattisesti, ja ilmeisesti tuossa serkunkin telkkarissa. Eli ei varmaan auta? Vai kysyyköhän hänellä uudestaan, jos vaihdan?-ap

Vierailija
7/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kirjautua ulos kaikista laitteista netin kautta tai vaihtaa tilin salasanan.

Ohjeita: https://help.netflix.com/fi/node/18

Vierailija
8/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun vaihdat salasanan. Se kysyy uutta salasanaa sitten noilta netflix-lokeilta, kun yrittävät katsoa.

Mulla itsellä oli se ongelma, että en aina halutessani VOINUT katsoa netflixiä, kun poikaystäväni kämppis käytti mun tunnuksia (yhden ruudun tilaus.) Ensin meni hermot, mutta lopulta tehtiin diili että antoi mulle omat hbo-tunnuksensa ja mä upgreidasin netflixini kahden ruudun tilaukseen, joka on pari euroa kalliimpi. Halvempaa silti kuin oma HBO :D

Vierailija
9/9 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi