Mopoauto-ketjusta tuli mieleen. Millaisia onnettomuuksia /kuolemia muistat omasta nuoruudesta? Ikäsi?
Aloitan: Samalla riparilla ollut poika jöi junan alle, todennäköisesti vahinko sillä siitä kohti oiottiin yli ihan yleisesti ja kun usein vielä oli pimeää/oltiin humalassa, ihme ettei kuolemia sattunut useimmin! Minulta tipahti kerran puukenkä kiskoille ja yritin jäädä ottamaan sitä, mutta kaveri repi mukaansa koska näki junan valot.
Toinen poika kiipesi kännissä kuin käki kerrostalon katolle ja kupsahti alas, ei kuollut mutta halvaantui ja eräs tyttö taas oli vetänyt jotain äitinsä reseptilääkkeitä kaljan kanssa eikä se ollut mikään itsariyritys, vaan epäonnistunut yritys saada pää sekaisin ennen kartsalle lähtöä!
Olen vm.80
Kommentit (9)
Kerroinkin jo mopauto ketjussa kundista, joka oli omalla parvekkeellaan röökillä ja jutteli viereisellä parvekkeella olleen kaverin kanssa. Oli lämmin kevätpäivä ja kumpikin ihan selvinpäin, kaveri pyysi että tuu kahville ja toinen myöntyi mutta sen sijaan, että olisi mennyt rappukäytävään tämä sankari päättikin kiivetä kaverinsa parvekkeelle.
Putosi tietysti ja kuoli heti :(
Ei näitä voi peukuttaa :( Niin surullisia ihmiskohtaloita.
Täällä päin kulkee rollaattorin kanssa vammainen nainen, olen kuullut että oli terve normaali teini kunnes päättivät kavereiden kanssa kiivetä alikulkutunnelin sivua ylös, säkkipimeässä ja kännissä , tipahti sitten sieltä .
Mun lapsuuden kaveri jäi ekaluokkalaisena auton alle kotipihan vieressä. Yksi luokkakaveri hukkui heikkoihin jäihin ala-asteella. Alle kaksikymppisenä mun ikäluokasta yksi kuoli auto-onnettomuudessa, yksi kuoli diabeteksen aiheuttamaan shokkiin ja yhdeltä petti sydän.
Naapurin mies tipahti talonsa katolta lumen mukana alas ja löi päänsä johonkin ruukkuun. Ei tullut siitä enää normaalia :/
Venäläisen ruletin uhri
Poika jäi auton alle, kypärä pelasti vaikka tulikin liikuntavamma. Tätä tarinaa varmaan käytetään vieläkin koulussamme esimerkkinä kypärän turvallisuudesta.
Itsemurhia tyyliin lääkkeet tai hirttäytyminen tai katolta alas hyppääminen, autolla ojaan täysillä tahallaan. Yksi putosi vahingossa. Yksi kuoli aivoverenvuotoon kesken urheilun. Loukkaantuneita on useita ja monet on vanhempanakin poistaneet itsensä tästä maailmasta. Suomi tosiaan on itsemurhatilastojen kärkikastia.
Unohdin tietenkin heroiinin joka on muutaman vienyt, toiset velkojen vuoksi itsemurhillaan toiset tapettuina velkojensa takia(venäläinen mafia). Yksi kuoli sydäriin spiidin kanssa. Yksi tappoi kännipäissään tapellessa jonkun tuntemattoman ja yksi ex tyttöystävänsä uuden.
Vierailija kirjoitti:
Täällä päin kulkee rollaattorin kanssa vammainen nainen, olen kuullut että oli terve normaali teini kunnes päättivät kavereiden kanssa kiivetä alikulkutunnelin sivua ylös, säkkipimeässä ja kännissä , tipahti sitten sieltä .
Mikkeli?
Ihan lähipiiristä ei ole kukaan kuollut, mutta samanikäinen poika törmäsi jäällä mootorikelkalla johonkin poijuun ja kuoli. Lähistöllä asuva pari vuotta nuorempi poika jäi mopolla junan alle. Serkkuni oli kaverinsa kanssa koulumatkalla ja auto suistui heidän päälleen ja se kaveri kuoli, serkulle ei käynyt mitenkään.