Onko tyhmää kysyä pitkän ajan päästä ulos uudelleen?
Kävin kerran, pari ulkona erään miehen kanssa muutama kuukausi sitten. Juttu kävi mielessäni eilen. Meillä oli molemminpuolisesti hauskaa mutta emme nähneet sillä miehen mielestä oltiin hieman erilaisia ja silloin erilaisissa elämäntilanteissa. Nyt muutin samalle paikkakunnalle, jossa hän asuu.
Mietin, että tuskin mikään on muuttunut, mutta jospa laittaisin viestiä? Vai onko ajatus ihan typerä.
Kommentit (25)
Minulla on myös jonkin verran kokemusta tuollaisesta kertaalleen haalenneesta jutusta. Tapasin pari vuotta sitten kivan miehen ja vietimme ihanan illan. Asuimme kuitenkin niin kaukana toisistamme, ettei suhtesta voinut edes puhua (ja muutenkin ilta päättyi niin, että emme ehtineet sopia mitään jatkosta). Sain mieheltä seuraavalla viikolla tapaamisesta tekstiviestin jossa kiiteltiin illasta. Vaihtelimme pari viestiä ja hän toivotti hyvää jatkoa. en sitten vastannut enää, koska tuohan tarkoittaa "hyvästi".
Asia kuitenkin poltteli sen varran, että päätin miehen kotikaupunkiin kesälomareissulle mennessäni laittaa hänelle viestin. Sovimmeksi jo tapaamista, mutta juuri ennen treffejä mies perui. Petyin ja päätin, että tämä oli selvä merkki. Unohdin jo melkein asian kun puolentoista vuoden jälkeen sain tekstarin.
Kävi ilmi, että tavatessamme mies oli ollut varattu. Olin kuitenkin ollut hänellä koko ajan mielessä, mutta hän ei uskaltanut ryhtyä mihinkään. Oli miettinyt asiaa monta kertaa, mutta ei oskaltanut ottaa riskiä "salasuhteesta". Nyt hänen avoliittonsa oli loppunut ja kun vapaus koitti, hän lähetti viestin. Kunnon mieheksi osoittautunut.
Eli koskaan ei voi kysymättä tietää toisen tilanteesta ja motivaatioista.
Tiedän tunteen, kuinka vaikeaa on lähtettää se tekstari. Olen ollut samassa tilenteessa ja muotoillut varmasti kymmenen kertaa jokaista viestiä, jonka lähetän. Lukenut jokaisen mieheltä tulevan viestin rivienväleistä vaikka mitä mörköjä. Sellasta se vaan on. Riski on otettava.
Ap täällä. Laitoin miehelle viestin, jossa kysyin mitä hänelle kuuluu, ja olisiko tämä halukas kenties lähtemään lasillisille. Vastaus oli myönteinen. Toki olen varautunut, mutta olen onnekas päästessäni keskustelemaan kasvokkain hänen kanssaan.
Varmasti löytyy miehiä. Tämä on vaan tähän mennessä fiksuin ja mukavin mitä olen tapaillut, ja keskustelussa ja seksissä oli omanlaista kemiaa. Tietysti jos ei nappaa niin ei muuta kuin uutta kiikariin.