Saako kaupasta jo Runebergin torttuja?
Kommentit (101)
Aivan törkeää rahastusta. Runebergin torttuja saa ja pitää syödä vasta helmikuussa Runebergin päivänä. Muuten kaikki perinteet menee hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä saa huomisesta alkaen deluxe-merkkisiä runebergintorttuja! Ihan parhaita 😊
3,29 muistaakseni maksaa siinä on 2kpl
Ja kannattaa katsoa kilohinta, Lidlin 240 g/ 2 kpl ja jossain paljon pienemmät saman hintaisia
Ei syödä niitä torttuja etuajassa!
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, mutta kaupoissa niitä jo on, samoin laskiaispullia.
Ihan sama. Harvinaisen pahaa torttua.
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon. Inhottavin torttu mitä on.
Et oo nähny, haistanu ja maistanu mun torttua selvästikään...
Viime viikolla oli jo Lidlissä pääkaupunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Syödäänpä, koska ne loppuu täällä ainakin kaupasta, jos odottaa varsinaista päivää.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Runebergista vain kulttuuripersoonana!
Sano sitten Fazer, Karl Fazer, kun haluat hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Aivan törkeää rahastusta. Runebergin torttuja saa ja pitää syödä vasta helmikuussa Runebergin päivänä. Muuten kaikki perinteet menee hukkaan.
Laskiaispullia ei saa syödä kuin laskiaisena, mämmiä ei saa syödä kuin pääsiäisenä ja tippaleipiä ei saa syödä kuin vappuna?
Vierailija kirjoitti:
Jumankauta, se on leivos, jota henkilö itse söi myös aina aamiaisella. Tuskin sitä haittaa, että muutkin nauttii kun pystyy.
No voihan. Täällä Pattayalla on vaan paljaita, tavan torttuja.
Aloitus 2018. Mut joo, kyllä niitä torttuja eilen näytti marketissa myynnissä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Saakohan laskiaispullia jo...
Sellainenkin on jo nähty. Oli hillopulla valitettavasti niin kauppaan jäi.
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta älkää ostako Laitilan. Turha ostos, kuivakakun makuista. Todella pahaa. Tulee vain vihaiseksi-
Mitkä on parhaat? Ja kuuluuko niissä oikeasti muka olla sitä appelsiininkuorta.. Yh, en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus 2018. Mut joo, kyllä niitä torttuja eilen näytti marketissa myynnissä olevan.
Oli myös laskiaispullia sekä hillolla että mantelilla.
Eip