Saako kaupasta jo Runebergin torttuja?
Kommentit (101)
Entäs mämmiä, tippaleipiä ja simaa?
Olen jo bongannut valveutuneesta Citymarketistani mämmiä ja laskiaispullia. Varmaan niitä torttujakin olisi ollut, jos olisin etsinyt. Aikaisempina vuosina em. herkut ovat todellakin olleet myynnissä samanaikaisesti. Tykkään niistä kaikista, joten ei haittaa. Laskiaispullan saatan vielä ostaakin, ja miehelle mämmiä, jos hän sitä haluaa, mutta siihen herkuttelut jäävät.
Minusta voisivat myydä niitä läpi vuoden.
Voi ei, nyt iski himot :D Oiskohan niitä abc:llä, jos kävisin vilkaisemassa..
Runeberg kuoli jo 1800-luvulla, hänen torttunsa on syöty. Sen sijaan runebergintorttuja saattaa hyvinkin jo olla kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin on hyviä, isoja, edullisia ja sopivan kosteita. Nyt alkoi tekemään mieli torttua...
Voi ei, juuri kävin Lidlissä enkä nähnyt! Ne Lidlin ovat nimittäin aina parhaita. Olin leipähyllyjen vieressä, ja siinä oli jotain tyhjiä muovilaatikoita. Olisiko niissä sitten ollut niitä runebergin torttuja, mutta olivat loppuneet. Mikä pettymys.
Kontulan lidlissä etsin eilen löytämättä ja menin kassalle. Sitten löytyi, olivat yhden kassan vieressä...
Hieman ärsyttävä tapa tuo kylläkin piilotella tavaroita uusille paikoille.
Vierailija kirjoitti:
Ne kuuluu tehdä itte joulupiparkakkujen jämistä.
Parhautta.
Mistä jämistä? :D Piparit ja joulutortut syötiin ennen joulua, jouluna vedettiin kaksin käsin suklaata. Uutena vuotena nakkeja ja sipsejä. Tammikuun eka viikko huhkittiin "uutta elämää" kuntosalilla ja nyt on Runebergin torttujen vuoro. Sitten laskiaispullat.. ja herkuttelu jatkuu läpi vuoden.
Oulunkylän S-Marketissa ei ollut eilen :(
Vierailija kirjoitti:
Eikös Runeberg ollut mies? Ei sillä ollut torttua.
Mutta oli kunnon vaimo, joka laittoi torttua tarjolle.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa
Saa. Olen syönyt jo kaksi. Pari päivää sitten näin ekan kerran.
En ole vieläkään löytänyt, apua!
Terveisin AP
Kyllä saa. Fazerin oli hyvä, kostea ja karvasmanteli maistui.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Runeberg ollut mies? Ei sillä ollut torttua.
Ehkäpä olikin.Rullatorttu.
Elämä jatkuu ja pallo kulkee radallaan, pian saa taas runebergeja.
Vierailija kirjoitti:
Entäs mämmiä, tippaleipiä ja simaa?
Alkaa tehdä mieli jouluruokaa !
Laskiaispullat on jo tullu syötyä.