Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa. TE toimiston mukaan en ole ollut vuoteen tytötön työnhakija ???

Vierailija
11.01.2018 |

Viime tammikuussa ilmoittauduin netiipalvelussa ja täytin kaikki tarvittavat tiedot sinne. En ole katsonut oma asiointi sivua sen jälkeen SIKSI, että sain töistä 1.5 vuoden irtisanomispaketin ja voi saada ansiosidonnaista vasta heinäkuussa tänä vuonna.

Koska en ole hakenut mitään päivärahaa, en ole katsonut TE:n omia sivuja kun minulle sanottiin, että työnhaku on voimassa toistaiseksi ja en todellakaan usko, että akateemiselle sieltä töitä löytyy. Itse olen kyllä hakenut koko ajan.

TE toimisto sanoi vaan "että se edellinen ilmoitus ei sit vissiin jostain syytä ole mennyt loppuun asti" vaikka minun mielestä meni ja täytin kaiken. Ei tullut mieleenkään ottaa scree shottia tms

Mitäs nyt. Jos ei ole vuoteen ollut työtön työnhakija TE toimistossa niin ei saa mitään rahaa....

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudut uudelleen työttömäksi, ei siinä mitään sen kummempaa ole.

Vierailija
2/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se nyt noin voi mennä ?

Jos heillä on jotain ongelmia ollut sähköisessä lomakkeessa niin..  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kantaii opetella natsomaan sinne sivuille ahkerasti

Vierailija
4/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudut uudelleen työttömäksi, ei siinä mitään sen kummempaa ole.

No niin teinkin, mutta "Kerryttämäsi työssäoloehto pysyy voimassa, jos et ole pois työmarkkinoilta ilman hyväksyttävää syytä yli 6 kuukautta. Jos sinulle tulee yli 6 kuukauden katkos työmarkkinoilla oloon, pitää sinun kerryttää työssäoloehto kokonaan uudelleen työmarkkinoille paluun jälkeen"

Ja todellakaan ei ole tullut mieleenkään käydä katsomassa oma asiointi sivua,, kun mikään ei ole muuttunut, enkä ole voinut hakea vielä ansiosidonnaista

Vierailija
5/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää uusia se 2 vkon päästä ja LUE ne ohjeet

Vierailija
6/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vuosi sitten oli kyllä vielä niin, että netissä ilmoittauduttiin mutta piti myös käydä henk.koht. paikan päällä.

Vierailija
7/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kantaii opetella natsomaan sinne sivuille ahkerasti

Kannattaa joo, mutta MIKSI olisin katsonut, ei niitä töitä sieltä löydy! Ja mitään tietoja ei sinne tarvinnut päivittää tässä tämän vuoden aikana

Vierailija
8/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulikohan viime vuonna se juttu että soittelevat työttömille. etkö yhtään ihmetelly etteivät pidä yhteyttä?

Vierailija
9/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kait nyt pidä hlökohtaisesti käydä? Itse ilmottauduin pari viikkoa sitten ja ei missään sanottu, että pitäsi käydä... eihän siellä edes sellaista kohtaa ole kun että varaa aika.

Eikä nyt mitään pitänyt 2 viikon jälkeen uusia? sinne tuli vain jotain "tehtäviä" tyyliin päivitä cv ja työpaikkavahti

Vierailija
10/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te- sivut on huonot.Itse lopetin kokonaan käynnin. ilmoitin ettei ole pankkitunnuksia. Ei hermot kestänyt kun mikään ei pelannut. Ensin omille sivuille ja sitten vielä soittamamalla asioden hoitoa. Sain oikein kammon niistä sivuista enkä käy kuin sitten kun on pakko.

Ihan voi tosiaankin olla kuten sanot että työnhaku vaan jostain syystä katkeaa. Itse en koskaan lopeta työnhakua, en vaikka olisin töissäkin.

Vierailija
11/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ilmoittsutumisesi jäi kesken. Virkailija osaa sen vääntää sulle rautalangasta, räpellyksesi näkyy kyllä. Ja tosiaan 3kk välein soitetaan työttömille tai kutsutasn käymään.

Vierailija
12/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulikohan viime vuonna se juttu että soittelevat työttömille. etkö yhtään ihmetelly etteivät pidä yhteyttä?

Yhdellekään tuttavalle ei ole koskaan soiteltu!  Ja siellä oli myös viime vuonna kohta, että koska työttömyyskorvausta voi alkaa maksaa ja laitoin siihen 1,7.2018.  Kuvittelin että senkään takia ei kukaan soittele, kun eihän TE toimisto kellekään töitä etsi vaan koordinoi työttömyyskorvauksen maksamista

Vierailija
14/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käynyt katsomassa onko sivulla kaikki ok yli vuoteen? Oma vika.

Vierailija
15/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI kait nyt pidä hlökohtaisesti käydä? Itse ilmottauduin pari viikkoa sitten ja ei missään sanottu, että pitäsi käydä... eihän siellä edes sellaista kohtaa ole kun että varaa aika.

Eikä nyt mitään pitänyt 2 viikon jälkeen uusia? sinne tuli vain jotain "tehtäviä" tyyliin päivitä cv ja työpaikkavahti

Sieltä kyllä otetaan yhteyttä jos halutaan käymään.

Vierailija
16/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinne sivuille tulee tehtäviä

Vierailija
17/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te- sivut on huonot.Itse lopetin kokonaan käynnin. ilmoitin ettei ole pankkitunnuksia. Ei hermot kestänyt kun mikään ei pelannut. Ensin omille sivuille ja sitten vielä soittamamalla asioden hoitoa. Sain oikein kammon niistä sivuista enkä käy kuin sitten kun on pakko.

Ihan voi tosiaankin olla kuten sanot että työnhaku vaan jostain syystä katkeaa. Itse en koskaan lopeta työnhakua, en vaikka olisin töissäkin.

Jos ne sivut on noin vaikeat niin vika ei ole te-keskuksen päässä...

Vierailija
18/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä väliä sillä on jos saat 3 kk:n karenssi, kun se kuluu heinäkuuta odotellessa pois.

Tämä juuri todistaa sen, että ei se ilmoittautuminen niin itsestään selvää ole. Ei tarvita muuta kuin yhteys jostakin syystä katkeaa kriittisellä hetkellä.

Vierailija
19/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tieto haettavasta työpaikasta lähetetään kuitenkin työnhakijalle myös kirjeitse, joten Oma asiointi -sivua ei tarvitse kytätä jatkuvasti."

eli tämän mukaan ei tarvi kytätä

En ole ap, mutta noiden sivujen toimitattomuuden takiako ap menettää kaikki mahdollisuudet saada koskaan työttömyyskorvausta, jos ei pääse uusiin töihin

En minäkään kyttäisi sivuja jos olisi saanut 1.5 v vuoden palkan ja ei ole tarpeellista hakea työttömyyskorvausta

Vierailija
20/131 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuosta vain 3 kk karenssin?  Ap tapauksesta, minuakin kiinnostaa kun meillä on taas yt neuvottelut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi