Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitettiin miehen kanssa " puhtaalta pöydältä" .

Vierailija
14.04.2006 |

Uusi alku ja otetaan oppia virheistämme. (olen se jonka mies suhteen alussa piti epäsopivaa sivusuhdetta työkaveriin).

Mies myönsi ettei ole varmaan ihan aikuinen ollut tuolloin ja ei osaa selittää mitä on päässä liikkunut.

Sovittiin, että nyt osaamme molemmat kunnioittaa mitä meillä on ja vaalimmme sitä. Puhumme akuutit asiat tuoreelta ja opetellaan kysymään " ymmärsinskö oikein" jos arveluttaa.

Sovimme perheillasta, joka viikko pidetään yksi perheilta, jolloin tehdään jotain kivaa/hyödyllistä koko perheen voimin ja illalla voidaan sitten suunnittella miehen kansssa tulevaa ja mahdollisesti puhdistaa ilmaa jos on tarve. Pääasia, ettei enää padota asioita! (minä olen ollut tässä loistava, valitettavasti).

Halusin vain kertoa teille, että meille kuuluu nyt hyvää, tänään esim. Oli ihana herätä miehen kainalosta 3kuukauteen.. Huomenna lähdetään kylpylään koko porukka ja olen niin onnellinen!

Avioliitto on aina ponnistelujen arvoinen asia!

Hyvää pääsiäistä kaikille!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että saitte asiat sovittua noinkin hyvin. Järkevä ja hyödyllinen keskustelu on parasta suhteelle! Olette kumminkin olleet samoilla linjoilla molemmat, koska noin helposti saitte asiat sovittua, onneksi olkoon siitäkin.

Kaunista ja lämmintä pääsiäistä sekä hyvää kylpyläreissua teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi