Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet sinkku?

Vierailija
11.01.2018 |

Ainakin itse olen siksi koska kaveripiirissäni ei ole naisia lainkaan ja olen aika introvertti luonteeltani. Ja ole vielä aika rumakin vielä.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen mielestäni ihan nätti ja normaalikokoinen nainen. Luonteeltani olen ehkä vähän ujo... Saan kyllä treffiseuraa ja lyhyitä tapailusuhteita, mutta aina on puuttunut *se jokin*. Ehkä olen sitten vaan tylsä, kun en harrasta mitään extreme-lajeja enkä jaksa enää hillua baareissa joka viikonloppu. Ikääkin jo lähemmäs 30v.

Vierailija
22/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi erota ja jätti 6kk sitten. En usko, että kenellekään enää voisin kelvata.

Et sä nyt noin voi ajatella hyvä nainen! Ihmiset eroaa, se on elämää, mutta se ei tarkoita sitä, ettet kelpaisi muille. Oletko edes yrittänyt vai oletko vain yrittänyt päästä erosta yli ja märehtinyt itsesäälissä? Lopeta se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 186 cm pitkä, ok-tuloinen ja -näköinen mies.

Olen sinkku, koska edellisestä erosta kesti pitkään selvitä henkisesti enkä ole halunnut uutta suhdetta.

Haluaisin kyllä perheen, mutta en tiedä milloin sen aika on. Olen 38.

Et kertonut itsestäsi yhtäkään mielenkiintoista asiaa.

Millä alalla olet, mitä harrastat, miten vietät vapaa.aikaasi, mitä tavoitteita sinulla on?

Luonnetta ei kukaan kysy, se selviää tutustumalla. Ulkonäön miellyttävyyskin on katsojan oikeus arvioida, ei sinun.

Viimeisen kerran: lopettakaa miehet tulojenne mainostaminen. Se kiinnostaa vain verottajaa.

Vierailija
24/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kuolen yksinäisyyteen. Olen jo pilannut kaikki olemassa olevat mahdollisuuteni. Miksi tämän elämän pitää olla näin vaikeaa joillekkin? Jos on ujo, masentunut, introvertti niin mahkut ovat nollanluokkaa.

Vierailija
25/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietitäänpäs:

-Kouluttamattomuus

-Ei minkäänlaisia sosiaalisia taitoja

-epäviehättävät kasvonpiirteet

-ylipaino (kyllä, tähän voi vaikuttaa mutta vartalo on silti pilalla).

-ei kunnollista tukiverkostoa

-en halua lapsia

-aseksuaalisuus ja tunnekuoleisuus (kiitos psykiatristen neurotoksisten kemikaalien).

-lapsuuden traumat

-hankala ja eristäytyvä luonne

-sairaalloinen ujous ja sosiaalisten tilanteiden pelko

-vakava masentuneisuus ja itsetunto-ongelmat

Unohdin mainita, että olen 24-vuotias nainen.

Vierailija
26/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan olla sinkku. Muita kysymyksiä?

Vierailija
27/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihastun aina semmoseen jota en saa 🙁

Vierailija
28/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat nirsoja, mutta miehet nirsompia.

Vierailija
29/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon liian ujo ja estynyt, en uskalla laittaa itseäni "markkinoille". Lisäksi kun on lesbo niin ei niitä naisia kauheesti ympärillä pyöri muutenkaan... jos haluaisin miehen niin en varmaan olis ollu kolmea vuotta sinkkuna

Vierailija
30/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Voi johtua usemmastakin tekijästä. Minua kehutaan kauniiksi, olen nuori, korkeakoulutettu ja käytän suurimman osan ajasta itseni henkiseen kehittämiseen. Olen aika introvertti ja vietän paljon aikaa kotona,  siinä voisi olla yksi syy. En myöskään juo, käy baareissa tai bileissä jossa ihmisiä voisi tavata. Käyn kyllä treeneissä mutta siellä olen treenaamista varten. On minua muutamaan otteeseen pyydetty treffeille mutta henkilöt olleet semmoisia joita kohtaan ei tunne minkäänlaista kemiaa ja joilta puuttuu ihan perus elämänhallintataidotkin...  

Voi myös johtua siitä että olen kuulemma hieman erikoinen  ja omaan hieman autistisia piirteitä (mitä en kuitenkaan itse näe huonona asiana). Kiinnostuksen kohteenikaan eivät ehkä ole tyypillisimpiä nuorelle naiselle.

Ehkä oikea henkilö ei ole vaan osunut kohdalle. En myöskään ole niin läheisriippuvainen että olisi pakko seurustella vain seurustelun tähden. Haussa elämänkumppani enkä koe tarpeelliseksi tuhlata kummankaan resursseja jos en näe suhteella tulevaisuutta.

Vierailija
31/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana kaksi pidempää parisuhdetta, joista toiseen suhtauduin hyvin vakavasti ja olin jo valmis perustamaan perheen kyseisen ihmisen kanssa. Vajaan neljän vuoden jälkeen sain tietää, että minua on petetty. Hajosin sisäisesti täysin, en ole sen jälkeen edes kiinnostunut kumppaniehdokkaista kuin muutamia lyhyitä kertoja. Ehkä alitajuisesti en enää halua joutua petetyksi, se on niin hirveä koettelemus psyykelle. Jos joku tuttavasuhde uhkaa edetä edes tapailun tasolle niin minulla menee defenssit heti päälle ja vesitän koko touhun jotenkin. 

Silti kärsin yksinäisyydestä. Noh, ei se elämä aina mene niinkuin olettaa.

M27

Vierailija
32/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen vaihe etten jaksa miehiä.

En jaksa että joku hallisee kaukosäädintä, vaatii ruoanlaittoa, soittaa musaa kovalla, valittaa, kuorsaa, sotkee, höpöttää, vaatii kaikenlaista, jä säätää mun kodissa.

Miehistä on niin kauheesti harmia ja työtä.

Kiva olla ihan rauhassa omassa kodissa, päättää itse, mitä tekee ja mitä syö ja miten pukeutuu ja leikkiä koirien kanssa.

Ei tässä mitään riesapetteriä kaivata.

Vierailija
33/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain omasta halustani. Hyvän parisuhteen löytäminen nykyään tuntuu liian haastavalta, enkä ole varma että se olisi vaivan arvoinen. Eritysherkkyys tekee löytämisen astetta vaikeammaksi, kuin myös se ettei edusta yleistä komeusihannetta. Monien asioiden summa.

Vierailija
34/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä on aivan liian stressaavaa. Ei vaan ole käyttää henkisiä voimavaroja seurusteluun, saati sitten perheen perustamiseen. Hyvä että mielenterveys pysyy kasassa edes nyt, ei tähän kaivata naista sekoittamaan pakkaa.

Paitsi iltaisin yksin nukkumaan käydessä, kieltämättä..

Vierailija
35/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naama ei ole komea

Ruumiinpituus on vain keskivertoa

En ole hauska

Statukseni on liian matala

Todellinen ongelmasi on huono itsetunto.

Koska olet viimeksi lähestynyt jotakuta?

Ei hänen todellinen ongelmansa ole huono itsetunto, vaan juurikin edellämainitut puutteet. Näiden johdosta naiset eivät häntä kelpuuta. Joten toistuvien ja turhien pariutumisyritysten luonnollinen seuraamus on tosiasoiden hyväksyminen ja huono itsetunto. Jos naiset ottaisivat iloiten ja hyväksyvästi tämän miehen iskuyritykset vastaan, niin hänen itsetuntonsa olisi 1000 % korkeampi kuin nyt. 

Vierailija
36/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen transsukupuolinen. Leikkaukset kyllä takana vuosia sitten jne mutta tuntuu hirveältä taakalta kun yrittää tutustua ihmisiin ja jossain vaiheessa pitäisi kertoa tuo menneisyyteni. Jos kerron sen liian myöhään niin jotkut kokevat että se on petos ja jos liian aikaisin, niin minuun ei edes haluta tutustua. Molempi pahempi. Sen takia en jaksa edes tapailla.

Vierailija
37/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua parisuhdetta. Siitä on niin kauheasti vaivaa, etenkin alkuvaiheessa kun pitäis rampata treffeillä ja viestitellä ja soitella. Ei kiitos, elämässäni on niin paljon muuta mielenkiintoisempaa.

Vierailija
38/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat nirsoja, mutta miehet nirsompia.

TOTTA! Läski, lyhyt, ei minkäännäköinen, tyhmä ja pennkiurheilua ja auton rassausta harrastava sinkku tai eronnut iskäkin etsii Maisa Torpan reinkarnaatiota. Kaiken lisäksi työskentelee esim kuljetusalalla, polttaa ja pitää jotain reuhkapartaa.

Vierailija
39/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatria on pilannut aivoni ja ulkonäköni

Vierailija
40/65 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Olen mielestäni ihan nätti ja normaalikokoinen nainen. Luonteeltani olen ehkä vähän ujo... Saan kyllä treffiseuraa ja lyhyitä tapailusuhteita, mutta aina on puuttunut *se jokin*. Ehkä olen sitten vaan tylsä, kun en harrasta mitään extreme-lajeja enkä jaksa enää hillua baareissa joka viikonloppu. Ikääkin jo lähemmäs 30v.

Aika lailla sama, tosin tuota baareissa hillumista ei ole kukaan kyllä tuntunut vaativan. "Se jokin" on löytynyt pari kertaa, mutta mies ei ole tuntenut samoin :D

Ai niin, ja ikää mulla on jo 35.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi