Miksi olet sinkku?
Ainakin itse olen siksi koska kaveripiirissäni ei ole naisia lainkaan ja olen aika introvertti luonteeltani. Ja ole vielä aika rumakin vielä.
Kommentit (65)
Näin miehenä näillä korteilla ei voi edes voittaa: työtön, kiltti ja kunnollinen, liian vanha (36), ei tarpeeksi seurustelukokemusta, ei oikeastaan ollenkaan kavereita sekä ylipainoa. Ihan lähiviikkoina kaikki toivo paremmasta on romahtanut, kiitos sen kun hallitus päättää ulostaa meidän työtttömien päälle. Olen yksinkertaisesti niin paljon muita huonompi joten ei oikeastaan kannata edes yrittää sillä seurustelupeli suosii komeita, menestyneitä ja sosiaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen vaihe etten jaksa miehiä.
En jaksa että joku hallisee kaukosäädintä, vaatii ruoanlaittoa, soittaa musaa kovalla, valittaa, kuorsaa, sotkee, höpöttää, vaatii kaikenlaista, jä säätää mun kodissa.
Miehistä on niin kauheesti harmia ja työtä.
Kiva olla ihan rauhassa omassa kodissa, päättää itse, mitä tekee ja mitä syö ja miten pukeutuu ja leikkiä koirien kanssa.
Ei tässä mitään riesapetteriä kaivata.
Oma tilanteeni on kuin käänteisverrannollinen tämän kanssa. Muista silti, että ei niitä kanavia vaihda kukaan muu kuin se sohvanpäädyssä kuorsaava sulhoehdokas, jos et itse jaksa.
Olen myös oman kodin herra. Olisi karmeaa saada tänne joku päällepäsmäri wannabe-sisustusarkkitehti hönöttämään omia visioitaan. Tuskailkoot rauhassa siellä Kalasatamassa. Asunnon pitää olla asuttava ja miellyttävä kaikille osapuolille suhteessa, ei niin, että nainen valitsee kaiken itseään miellyttääkseen.
M28
Koska haluan olla sinkku, luultavasti koko loppuelämäni ajan. :)
Minulla on uusi asuinpaikkakunta, josta tunnen vain vähän ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Takana kaksi pidempää parisuhdetta, joista toiseen suhtauduin hyvin vakavasti ja olin jo valmis perustamaan perheen kyseisen ihmisen kanssa. Vajaan neljän vuoden jälkeen sain tietää, että minua on petetty. Hajosin sisäisesti täysin, en ole sen jälkeen edes kiinnostunut kumppaniehdokkaista kuin muutamia lyhyitä kertoja. Ehkä alitajuisesti en enää halua joutua petetyksi, se on niin hirveä koettelemus psyykelle. Jos joku tuttavasuhde uhkaa edetä edes tapailun tasolle niin minulla menee defenssit heti päälle ja vesitän koko touhun jotenkin.
Silti kärsin yksinäisyydestä. Noh, ei se elämä aina mene niinkuin olettaa.
M27
Voi Ei!
Entäs joku kiltti, lempeä ja iloinen thainainen? Voisit tulla onnelliseksi!
Olen vapaaehtoisesti lapseton. Se on ainoa syy.
Epäonnistunut avioliitto ja toinen pitkä suhde takana. Näistä opin että en itse ole useimmille kovin hyvää kumppanimateriaalia. Olen hyvin itseriittoinen, vaadin paljon omaa tilaa ja aikaa enkä halua lapsia. Toisaalta olen huomannut että voin olla täysin onnellinen myös ilman parisuhdetta vaikka nuorempana kuvittelin että sellainen "kuuluu" olla jotta voisi olla onnellinen. Rima kumppanille on aika korkealla, koska mitään akuuttia tarvetta kumppanille ei ole ja toisaalta oma persoonallisuuteni rajoittaa aika merkittävästi vaihtoehtoja. Deittailen kyllä säännöllisesti mutta ennemminkin hupimielessä enkä sen takia että erityisesti etsisin kumppania. Jos "lottovoitto" osuu kohdalle niin se toki kelpaa, mutta en ole erityisen pahoillani vaikka niin ei kävisikään.
M38
Asun paikkakunnalla jossa on huomattava miesenemmistö. Sellaisessa tilanteessa jotkut miehet joutuvat elämään yksin. Ja joo, kyllä on koetettu treffailla naisia etelän kasvukeskuksista mutta kotikuntani on kuulemma ehdoton nounou.
Kärsin masennuksesta, jonka takia ensimmäinen poikaystäväni jätti ja petti. Haluan keskittyä siitä toipumiseen ja samalla oppia elämään yksin ilman ketään ainakin muutama vuosi, ellei joku oikeasti ihana tule eteen. Ystävieni seura riittää ja yleensä sanotaankin että mies voi jättää, mutta tosiystävät ei tee niin.
En nauti juuston ja viinin syömisestä, enkä kodin lavastamisesta kotileikkejä varten.
Vierailija kirjoitti:
No mietitäänpäs:
-Kouluttamattomuus
-Ei minkäänlaisia sosiaalisia taitoja
-epäviehättävät kasvonpiirteet
-ylipaino (kyllä, tähän voi vaikuttaa mutta vartalo on silti pilalla).
-ei kunnollista tukiverkostoa
-en halua lapsia
-aseksuaalisuus ja tunnekuoleisuus (kiitos psykiatristen neurotoksisten kemikaalien).
-lapsuuden traumat
-hankala ja eristäytyvä luonne
-sairaalloinen ujous ja sosiaalisten tilanteiden pelko
-vakava masentuneisuus ja itsetunto-ongelmat
Ei kai koulunkäymättömyys voi olla syy sinkkuuteen?? Tai tukiverkostojen puute??
Olen yh-äiti, 53 v. Yli 15 vuoteen ei ole ollut parisuhdetta ja sitä ennenkin ne olivat vähän niin ja näin.
Oma listani:
-olematon oman naiseuden arvostus, perua huonosta isäsuhteesta
-ei ole persoonallisuutta, joka tekisi ihmissuhteet helpoksi: on liiaksi vaatimuksia tunnepuolella, elämäntyyliasioissa, arvomaailmojen yhteensopimisessa ja lisäksi liikaa vaatimuksia ulkonäön /miestyypin suhteen (esim. jonkun afrikkalaisen saisi helposti, mutta ei vain yhtään kiinnosta)
-oma ulkonäkö ei ihan A-luokkaa
-ei kestä torjutuksi ja jätetyksi tulemista enää
-inhottaa ajatus seksistä semmoisen kanssa jota ei halua fyysisesti, muutenkin vähäiset seksihalut on vähentyneet iän kanssa
-olematon tanssitaito
-mukavuudenhalu
-lapsen kanssa eläessä on puuttunut emotionaalinen energia, kun kaiken panostaa lapseen, eikä yh:na pääse lähtemään deiteille
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät koskaan lähesty.
Lähestyy ne, mutta haluavat vain seksiä. Itse toivon seurustelusuhdetta, syvällisiä keskusteluja ja seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät koskaan lähesty.
En tiedä oletko sitten tyytyväinen tilanteeseesi, että olet sinkku. Mutta jollet, miksi oletat, että miehen (tai miesten) tarvitsisi lähestyä sinua, sensijaan, että itse yrittäisit lähestyä heitä. Ymmärrän kyllä, että jos olet itse mies, niin voi olla vaikea löytää ja erottaa joukosta sitä toista miestä, jolla on samansuuntaiset haaveet ja toiveet. Mutta jos olet nainen, niin on hieman vaikeampi ymmärtää.(..)
Olen 50-v nainen ja ikäiseni miehet ovat tylsiä kotona lötkötteleviä telkkarin tuijottelijoita. Jotkut miehet ovat maaimanmiehiä ja heitä pitää koko ajan viihdyttää ja olla seksikäs, säpäkkä ja kiinnostava ja kuitenkin he menevät vieraisiin. Jotkut ovat sopeutumattomia, vapaudenhaluisia, alkon kaa jo parisuhteessa ja kiinnostuneita lähinnä mitä on hameeni alla.
Kokeiltu on. Sen verran paljon, että unelmailtanani menen naisseurassa teatteriin parin punkkulasillisen nauttineena ja sen jälkeen hyville yöunille.
Miehet, saatte kyllä itsenne oikeasti tosi epäkiinnostaviksi. Meitä naisia on paljon, joilla alkaa kiinnostus teihin olla aika nollassa. Olisi sytä vähän panostaa ja yrittää jotakin muuta kun olla tylsä tai karsea.
Koska haluan olla - sinkkuna on kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Naama ei ole komea
Ruumiinpituus on vain keskivertoa
En ole hauska
Statukseni on liian matala
Hauskaa löytää omia vanhoja viestejään.
Vuosi 2018 meni ahkerasta deittailusta huolimatta yksin ilman ainuttakaan 5.treffeille pääsyä. 1x seksiä.
En viitsi lähestyä naisia kun sitten niistä ei pääse eroon ja täytyy leikkiä kotia ja olla niinkuin kaikki muutkin.