Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet sinkku?

Vierailija
11.01.2018 |

Ainakin itse olen siksi koska kaveripiirissäni ei ole naisia lainkaan ja olen aika introvertti luonteeltani. Ja ole vielä aika rumakin vielä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on jotain vikaa. Halailu ja suutelu tuottaa lähinnä häpeän nolouden tunnetta ja inhon väristyksiä. Lopulta purkautuu itkuna. En myöskään tykkää, jos joku tunkee liian lähelle henkisesti. En ole avoin. Tutustumiseen voi mennä kuukausia, eikä tällä kertakäyttösuhteiden aikakaudella kukaan lähde sellaiseen. Varsinkaan kun seksikin on off limits.

Vierailija
62/65 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt sitä oikeaa enkä taida enää löytääkään

Vierailija
64/65 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia syitä. Mä en nykyään käy missään. Olen joko kotona, lenkkipolulla tai ruokakaupassa ja ainakaan tässä meidän melko pienessä kaupungissa ei kukaan noissa paikoissa lähesty. Ja vaikka lähestyisikin niin tuskin olisi kovin kauaa kiinnostunut, koska en ole töissä enkä ole saanut edes opiskeltua, kaksi tutkintoa alotettu mutta kumpaakaan en saanut aikaiseksi tehdä loppuun. Nykyään pitäisi olla niin menestynyt kaikilla elämän osa-alueilla tuolla parisuhdemaailmassa. Lisäksi aiemmin, kun mulla meni paremmin ja olin sosiaalinen ja kävin paljon ulkona ja muissa menoissa musta oli aika moni kiinnostunut mutta huonosti päättyivät kaikki jutut, joten olen niin kyyninen miesten suhteen, että en varmasti edes lähtisi mihinkään treffeille.

Vierailija
65/65 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi lähestyä naisia kun sitten niistä ei pääse eroon ja täytyy leikkiä kotia ja olla niinkuin kaikki muutkin.

Jep. Se on kaikista pahin kun alkaa "oleen" naisen kanssa, ja se ensin alkaa pesiä sun luona ja se kaikista pahin on se, kun se kaiken huipuksi alkaa porsia ! Se on viimmeinen niitti omaan arkkuun kun se tarkoittaa että elämä on yksiselitteisesti pilalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä