Miksi olet sinkku?
Ainakin itse olen siksi koska kaveripiirissäni ei ole naisia lainkaan ja olen aika introvertti luonteeltani. Ja ole vielä aika rumakin vielä.
Kommentit (65)
Ei ole aikaa, ajan rekkaa työkseni ja päivät ovat pitkiä joten vapaa-aikana ei jaksa tehdä muuta kuin levätä.
M24
On ollut huonoja suhteita. Parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa. Olen yksinäinen mutta ei voi mitään.
En halua tunnevammaisen miehen patjaksi ja kodinkoneeksi.
olen ruma ja vanha, ne näyttää riittävän :)
Seurustelu ei kiinnosta niin paljon kuin ura.
N27
Minuakaan kukaan ei ole koskaan pokannut. Ne jotka itse olen iskenyt, eivät ole pidemmän päälle olleet kiinnostuneita minusta joten siinäpä se.
Olen vastikään eronnut. 20 vuotta oli yhteistä taivalta. Nuolen haavani, katsotaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Naama ei ole komea
Ruumiinpituus on vain keskivertoa
En ole hauska
Statukseni on liian matala
Todellinen ongelmasi on huono itsetunto.
Koska olet viimeksi lähestynyt jotakuta?
Näin vähän jo vanhempana tajuaa paremmin minkä tyyppisen ihmisen kanssa olisi mahdollista rakentaa pidempiaikainenkin toimiva suhde, eikä nyt sellaista ole ollut näköpiirissä. Siihen lisää se, ettei ole varsinaisesti ollut haku päällä pitkään aikaan joten en varmaan edes lähetä mitään lähesty-viboja, plus viihdyn kyllä yksinkin jos ei sopivaa osu kohdalle. Ei kai siinä tuon enempää tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikaa, ajan rekkaa työkseni ja päivät ovat pitkiä joten vapaa-aikana ei jaksa tehdä muuta kuin levätä.
M24
Sama. Lisäksi kaksi lasta ja tuplasti vuosia.
Olen ollut kahdessa pidemmässä parisuhteessa, 4v ja 5v, mutta nyt en ainakaan pitkään aikaan halua vapaudestani luopua. Oon aika ehdoton tyyppi, kuulostaa ja varmaan onkin itsekästä, mutta kyllästyin ainaisiin kompromisseihin. Nyt nautin kun saan mennä ja tulla miten haluan, saan tehdä asiat tyylilläni ja kaiken lisäksi saan hyvät yöunet kun tiedän että kukaan ei ole minua pettämässä :D
Tykkään myos viettää paljon aikaa yksin ja minulla oli aina huono omatunto kun parisuhteessa "piti" koko ajan olla kommunikoimassa.
n32
No mietitäänpäs:
-Kouluttamattomuus
-Ei minkäänlaisia sosiaalisia taitoja
-epäviehättävät kasvonpiirteet
-ylipaino (kyllä, tähän voi vaikuttaa mutta vartalo on silti pilalla).
-ei kunnollista tukiverkostoa
-en halua lapsia
-aseksuaalisuus ja tunnekuoleisuus (kiitos psykiatristen neurotoksisten kemikaalien).
-lapsuuden traumat
-hankala ja eristäytyvä luonne
-sairaalloinen ujous ja sosiaalisten tilanteiden pelko
-vakava masentuneisuus ja itsetunto-ongelmat
Ei vaan ole tullut vastaan sitä oikeaa TAI sitten aika ei ole vielä ollut oikea.
Olen tavannut paljon uusia ihmisiä tässä lähes parin vuoden sinkkuuteni aikana. Mutta joko jompi kumpi on ihastunut enemmän kuin toinen, tai sitten jotain muuta on tullut väliimme, tai epämääräinen tapailu jatkuu edelleen..
Uskon että muutoksia on tulossa!
Olen 186 cm pitkä, ok-tuloinen ja -näköinen mies.
Olen sinkku, koska edellisestä erosta kesti pitkään selvitä henkisesti enkä ole halunnut uutta suhdetta.
Haluaisin kyllä perheen, mutta en tiedä milloin sen aika on. Olen 38.
Mies halusi erota ja jätti 6kk sitten. En usko, että kenellekään enää voisin kelvata.
Naama ei ole komea
Ruumiinpituus on vain keskivertoa
En ole hauska
Statukseni on liian matala