Mitä ihmettä verovaroin toimiva Ulkopoliittinen Instituutti oikein tekee?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Selvästi jotain järkevää, kun venäjän trollin onnistunut suututtamaan.
Eli jos kysyn kysymyksen joka ei sinua miellytä niin olen "venäjän trolli"? On maailma mennyt sekaisin
Niinpä, ja järjettömän paljon työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos kysyn kysymyksen joka ei sinua miellytä niin olen "venäjän trolli"? On maailma mennyt sekaisin
No olethan sinä.
Eiköhän pitkällä aikavälillä ole Suomen etu että meillä on mahdollisimman riippumatonta poliittista ymmärrystä
Tarjoaa puuhastelua turhille virkakyösteille
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän pitkällä aikavälillä ole Suomen etu että meillä on mahdollisimman riippumatonta poliittista ymmärrystä
Ei siihen mitään instituuttia tarvita
Järjestää kivoja duuneja kokkareiden kesken kavereiden lapsille. Eduskunnan alainen laitos, joten budjettia riittää. Ei vertaisarviointia eikä muutenkaan laatupaineita tämmöiselle tutkimukselle. Ei voi olla ihan asiallisten ihmisten pulju siitä päätellen, millaisia juttuja sieltä tupsahtelee julkisuuteen. Aaltolallakin lähti vauhdikkaasti keulimaan, kun lähti sieltä politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
poliittista nollatutkimusta
T. Venäjämielinen persu peruskoulupohjalta
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja järjettömän paljon työntekijöitä.
Ulkopoliittisessa instituutissa työskentelee 70 henkilöä, tutkijoina ja hallinnossa.
Yrittää paikata surkeiden kansanedustajien puutteita ulkopoliittisissa asioissa.
Tuottaa tietoa Eduskunnalle päätöksenteon taustaksi ja tueksi. Ei sillä että tieto mitenkään kiinnostaisi venäjämielistä äärioikeistoa, mutta muita puolueita kyllä kiinnostaa.
"Ulkopoliittinen instituutti (UPI) on eduskunnan yhteydessä toimiva riippumaton tutkimuslaitos, jossa tutkitaan Suomen ulkopolitiikkaa, kansainvälistä politiikkaa, globaalia taloutta ja Euroopan unionin asioita."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset on nykyään tunnettuja typeryydestään kun heitä on tarkoituksellisesti tyhmistetty Putinin koko valtakausien ajan. Sori jos erehdyin. Myös persut on tunnettuja typeryydestään ja trollailevat tyhmyyttään Venäjän piikkiin. Tiedevastaisuus on yksi putinismin kivijaloista.
Yhyy ei saa tutkia koska Wille lastenkoskija ei tykkää siitä X:ssä!
Ukkeli ei näköjään tiedä, mikä hänen vastuualueensa on. Hän on elinkeinoministeri, ei opetus- ja kulttuuriministeri.
Minä ja varmasti 90% suomalaisista haluaa, että valtionjohdon päätökset perustuvat tieton eikä perkele mutuun.
Persut on eri mieltä tietenkin, ja siksi heitä onkin enää ja kohta alle 10%. Kun on jättänyt peruskoulunkin kesken, on täysin kyvytön arvioimaan oman tietämättömyytensä syvyyttä ja laajuutta. Elävä esimerkki Dunning & Kruger-ilmiöstä.
Rydman kusettaa ja huudattaa taas typerimpiä ruohonjuuripersuja. Epätoivoinen yritys kannatuslaskun takia.
Arvasinko oikein, ap? Sun mölinän lähde on Wille ja X? Vai onko Jani ja X?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen mitään instituuttia tarvita
No ei sun mielestä kun kaikenhan voi kätevästi googlata! Jumalauta, juokse pääsi lyttyyn kiviseinään ja sun älykkyys ei vähene yhtään.
Peruskoulupoikia ei pitäisi päästää nettiin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulupoikia ei pitäisi päästää nettiin ollenkaan.
Eli sua😂
Ottaapa ap:n kysymys joillekin koville, olisiko oma lehmä ojassa eli itse tai puoliso upi:saa töissä?