Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eliittikumppanit kokemuksia

Vierailija
11.01.2018 |

Onko kellään kokemusta eliitti kumppanit palvelusta? Pitääkö siellä maksaa jotta yhteydenpito siis viestittely on mahdollista? Olen saanut hymyjä ja tykkäyksiä, en vielä ole premium jäsen. Tinderiin jo petyin.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele eliittikumppani? Koulutusvaatimukset, minimitulot? Kiinnostaa mikä tekee ihmisestä eliitin? Tiedän nimittäin siellä olevan parikin ei niin eliittiä tyyppiä... Heh.

Vierailija
2/44 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ajattelekkaan että etsisin elitistiä. Vaan ajattelen sen olevan vain yksi paikka kohdata ihmisiä. Enemmän käytännön neuvoja kyselen... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa taas pariutua hypergamisesti naisena, kuinkas muutenkaan.

Vierailija
4/44 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ajattelekkaan että etsisin elitistiä. Vaan ajattelen sen olevan vain yksi paikka kohdata ihmisiä. Enemmän käytännön neuvoja kyselen... Ap

Sun kannattaa etsiä muualta.

Vierailija
5/44 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli todella paljon ns. tasokkaita miehiä. Itse sain jotenkin överit eli ehkä liiankin sliipattua porukkaa. Jos olet huippunainen, kannattaa kokeilla.

Vierailija
6/44 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppaneihin voi mennä duunaritkin, mutta saavat mätseiksi toisia duunareita.

Vierailija
7/44 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uumoilen vähän, että kyseinen palvelu on keino nyhtää miehiltä rahat pois. Kokeilin muutamia vuosia sitten tuota palvelua sillä vanhemmalla softalla. Ilmaisversiolla ei ole mitään muuta käyttöä, kuin yrittää houkutella sinut ostamaan jäsenyys.

No, ostin kuukauden ajaksi sen lisenssin ja väkersin sinne oman profiilin. Firma lähetti minulle viisi ehdotusta naisista, jotka "sopisivat profiiliini". Käytännössä ne olivat uranaisia, jotka ilmeisesti haikailevat jotain laskettelukaveria Chamonix'n matkalle seuraavalle keväälle.  Osa tuntui olevan jopa täysin tekaistuja profiileja, kuvat oli aika rankasti photoshopattu enkä oikein tunnistanut niitä edes suomalaisen näköisiksi.  Kun kieltäydyin noista viidestä, sain 2-6 ehdotusta suunnilleen viikottain firman puolesta.

Yhden naisen kanssa (kuva oli tod. näk. oma ja muokkaamaton) chattailin jonkin aikaa ja jotenkin tuntui teennäiseltä ja siltä, että siellä istui joku kravatti-Mike ruudun toisella puolella näpyttelemässä sellaisia vastauksia, joita he olettivat minun haluavan, jotta jatkaisin palvelun käyttöä.

Deletoin sitten profiilini ja ajattelin unohtaa koko asian sikseen. No eipäs vaan, pari kuukautta myöhemmin ihmettelin luottokorttilaskua, kun tiesin sen olevan käyttämätön ja luottoraja täysin koskematon. Yllättäen olikin mennyt joku 29,90 euroa tms kuukausittain sieltä, vaikka lopetin palvelun käytön. Sain maksut katkaistua vasta, kun soitin firmaan, joka meni johonkin Tanskaan tai jonnekin ihan muualle ja kangertelevalla englannilla siellä sitten suostuttiin asiakkuussuhde lopettamaan.

Tämän kokemuksen perusteella en siis voi suositella tuota firmaa, mutta en tiedä jos vaikka olisivat lyöneet paremmin läpi ja siellä voisi ihan oikeasti tutustua ihmisiin. Edellinen versio ja yritysmalli ei vaan napannut, se tuntui alusta loppuun huiputukselta. 

M34, kir. erik. lääk.

Vierailija
8/44 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemusta eliitti kumppanit palvelusta? Pitääkö siellä maksaa jotta yhteydenpito siis viestittely on mahdollista? Olen saanut hymyjä ja tykkäyksiä, en vielä ole premium jäsen. Tinderiin jo petyin.

Joo, tuo on maksullinen deittipalvelu. Eli ei pääse viestittelemään ilman jäsenyyttä. Liittymään toki pääsee ihan ilmaiseksi, joten vähän pääsee katselemaan, minkälaisesta palvelusta on kyse. Vähän tuntuu jakavan mielipiteitä tämä. Jos kuuluu sivuston kohderyhmään, niin samanhenkistä seuraa on helppo löytää. Kaikille sivusto ei välttämättä sovi, vaikka ei se nyt pelkästään ihan niin eliittiporukan paikka ole kuin nimestä voisi päätellä. Tästä löytyy lisää tietoa, jos haluaa vähän perehtyä ennen liittymistä saati maksamista. Tuolla on selostettu sivuston toiminta ja myös käyttäjien kokemuksia. Myös hinnat löytyy. Kuten voi kuvitella, niin kaikista edullisin palvelu ei ole.

Vierailija
10/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuon kautta etsiä oikeasti esim. jonkun tulorajan yläpuolella olevia miehiä?

Vierailija
11/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä löysi miehensä eliittikumppaneista, mutta en tiedä palvelun yksityiskohtia. Omani löysin matchistä, ja sekin oli maksullinen. Minusta hinta oli ok. Se ainakin oli helppo lopettaa.

Vierailija
12/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut tämän kertoa ennenkin, mutta mulle tulee "Eliitt kumppaneista" mieleen aina tositv -ohjelma: Suomen pisimmät treffit (tai jotain sinnepäin) , mitä "Eliitikumppanit" erinomaisen näkyvästi sponsoroi. - Jäi mielikuva, että se ehkä saattoi olla kumppani ehdokkaat valinnut taho. - Siinä jaksossa, minkä sitten satuin katsomaan, niin treffeille saapui lippispäinen Esko "Marttinan Aitolehden ex" Eerikäinen.  Ei pahalla, mutta katteli tuota Eerikäistä (, jolle ilmeisesti oli lippis kasvanut päähän), syntyi itselle mielikuva, että jos "eliittikumppanit" on tätä tasoa, niin haen, tai ainakin yritän hakea onaa tasoani lähempänä olevaa kumppania, jostain muualta.    

Vierailija
13/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan juttelemaan ja egoa pönkittämään ilman aikomustakaan tavata :-D Saadaan tuokin palvelu pilalle.

Vierailija
14/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan juttelemaan ja egoa pönkittämään ilman aikomustakaan tavata :-D Saadaan tuokin palvelu pilalle.

No mehän ollaan eliittiä katsos kaikki. - Kyllä aika "elitisti" täytyy olla, että haluaa maksaa treffipalvelimelle kirjautumisesta. Itse olen vain tainnut tulla "vähän" kyyniseksi näiden palvelimies operaattoreiden suhteen. Esimerkiksi minua on jonkun kerran metityttänyt, että mhtavatko ne kaikki jotka ovat kirjautuneet E-kontakti palvelimelle antaneet toetoisesti ja omasta tahdosta luvan,, että myös heidän kuvallaan saa mainostaa ao. palvelinta mm. iltalehden sivuilla näkyvässä mainoksessa. (Ei olisi kiva löytää omaa kuvaa yhtenä joukon jatkeena, vaikkei ulkonäössäni, saati sinkkuudessa sinänsä mitään hävettävää ole).

Vierailija
16/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsissien oma maksullinen tinder..?

Vierailija
17/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele eliittikumppani? Koulutusvaatimukset, minimitulot? Kiinnostaa mikä tekee ihmisestä eliitin? Tiedän nimittäin siellä olevan parikin ei niin eliittiä tyyppiä... Heh.

Minusta eliittikumppani on todella hauska nimi, sillä totta tosiaan: esim. jollain voi olla todella prameat kulissit, mutta sisältö sitten jotakin mustaa ja harmaata höttölöllöä! Mielentilanikin oikein piristyi tästä ketjusta! Minua ei siis naurata muu kuin nimi eliittikumppani: hahhahhaa! :D

Vierailija
18/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliittikumppaneihin voi mennä duunaritkin, mutta saavat mätseiksi toisia duunareita.

No eikö joku duunari tai vaikkapa työtönkin voi olla eliittikumppani? Eliittikumppanin määritelmä on jokaisen omassa päässä.

Vierailija
19/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon palvelun nimi on jotenkin huvittava ja vastenmielinenkin siinä mielessä, että vaikka ymmärrän, että siellä haetaan vain seuraa kuten muissakin vastaavissa palveluissa, niin silti nousee mieleen ajatus, että sinne kirjautuva hlö on omasta mielestään jotenkin oman sukupuolensa parhaimmistoa. 

Vierailija
20/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon palvelun nimi on jotenkin huvittava ja vastenmielinenkin siinä mielessä, että vaikka ymmärrän, että siellä haetaan vain seuraa kuten muissakin vastaavissa palveluissa, niin silti nousee mieleen ajatus, että sinne kirjautuva hlö on omasta mielestään jotenkin oman sukupuolensa parhaimmistoa. 

Onko se huono asia? - No joo on se minustakin vähän tylsää. Hymyilyttää vaan, kun tuntuu, että hyvin monen haave on olla "ihan tavallinen suomalainen" eikä ainakaan mitää hyi eliittiä. (, jonka mieltää hlposti smaksi kuin piip tärkeilyä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi