Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eliittikumppanit kokemuksia

Vierailija
11.01.2018 |

Onko kellään kokemusta eliitti kumppanit palvelusta? Pitääkö siellä maksaa jotta yhteydenpito siis viestittely on mahdollista? Olen saanut hymyjä ja tykkäyksiä, en vielä ole premium jäsen. Tinderiin jo petyin.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa sitten joku parempi paikka, mistä akateeminen nainen voi etsiä seuraa?

Minulle riittää, että koulutusta on ammattikoulua enemmän ja on työelämässä

Vierailija
22/44 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehköhän valtaosalla miehistä ole joku koulutus jaä käyvät töissä. Eli joku tinder kun siellähän kaikki ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehköhän valtaosalla miehistä ole joku koulutus jaä käyvät töissä. Eli joku tinder kun siellähän kaikki ovat.

Vierailija
24/44 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

25/44 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni on Ettei Eliittikumppania kannata kokeilla, rahat menevät hukkaan. Saitilla on ensinnäkin liian paljon jäsenyyden maksaneita kuvattomia profiileja, joten sivusto pystyy tarjoamaan potentiaalisia profiileja aika vähän. Muutenkaan tarjonta on aika heikkoa ja sitä on vähän. Sivuston käyttämä luonneanalyysi on täyttä humpuukia sekä hakukriteerit jotka saa itse asettaa eivät pidä ollenkaan paikkaansa, kumppaniehdokkaita tulee minkälaisia ja mitä sekä mistä sattuu eivät täytä asetettuja hakukriteerejä.

Huomioitavaa myös on että Jäsenyys täytyy itse muistaa perua ennen jäsenkauden päättymistä, muuten se jatkuu automaattisesti, mikä on aika ovelaa.

26/44 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty tekemään mitään ellet maksa!!!!

Vierailija
27/44 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo naisten tittelinkipeys huvittavaa, ja varmana suurin osa ton sivuston käyttäjistä juuri näitä naispuolisia "akateemisen vaativan alan asiantuntija,  tai erityisasiantuntija"  tyyppejä.

eli niitä normi mammoja jotka omasta mielestään niin erikoisia

Vierailija
28/44 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus minullakin. Sivustolla on runsaasti kuvattomia profiileja, joissa tietoja niukasti. Kun näille profiileille lähetti viestin, hyvin harva viesti edes luettiin. Viestin lähettäjä näkee, kun vastaanottaja on lukenut viestin. Liekö nuokin profiilit palstan ylläpitäjän toimesta tehtyjä valeprofiileja...maksavien käyttäjien määrä taitaa olla suhteellisen pieni.

Vierailija
29/44 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä löysi miehensä eliittikumppaneista, mutta en tiedä palvelun yksityiskohtia. Omani löysin matchistä, ja sekin oli maksullinen. Minusta hinta oli ok. Se ainakin oli helppo lopettaa.

Minä taas löysin omani ekontaktista, ostin 6kk jäsenyyden josta jäi 4kk käyttämättä 😂

Vierailija
30/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kontakti on aivan kuollut sivusto.  Oma ikätoiveeni on  aika laaja, mutta siihen mahtuvia miehiä on  vain n. 200 E-kontaktissa! ( Ja koko Suomen alueelta nämä 200! ) Kun taas samassa ikähaarukassa esim. Suomi 24 treffeissä on yli 3000 miestä.

Vierailija
31/44 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliitissä ei ole muuta eliittiä kuin hinta! Minun ykkös suosikit ovat OkCupid ja suomi24 (edeltävällä sinkku jaksolla olin vain OkCupid puolella).

Vierailija
32/44 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-kontakti on aivan kuollut sivusto.  Oma ikätoiveeni on  aika laaja, mutta siihen mahtuvia miehiä on  vain n. 200 E-kontaktissa! ( Ja koko Suomen alueelta nämä 200! ) Kun taas samassa ikähaarukassa esim. Suomi 24 treffeissä on yli 3000 miestä.

Tietämättä ikähaitari, kuulostaa järkyttävälle miehestä.. Varsinkin kun omassa ikähaitarissa oli ihan vähän yli sata naista! Ymmärtää hyvin miksi miehillä on hankalaa erottua joukosta.

Vierailija
33/44 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Minkälaisia kokemuksia muilla eronneilla yli 50-v sinkuilla on eri nettipalveluista? Olisi kiva kuulla, että mitä kannattaisi kokeilla.

Vierailija
34/44 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä sivulta löytyy ainakin melko hyviä <a href=" https://deittisovelluksia.fi/eliittikumppani-kokemuksia/" target="_blank" rel">Eliittikumppani kokemuksia</a> ja tietoa ominaisuuksista. 

Vierailija
35/44 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta koko sivusto

Otin kuukaudeksi kokeiluun. Kuopiosta 100 km säteellä 2 naista linjoilla (elokuu 2022)

Loput kuolleita profiileita, joita ei ole käytetty pitkään aikaan,

Mut kumminkin roikkuvat siellä tarjokkaina.

Vierailija
36/44 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joitain kuukausia käyttänyt sivustoa. Toistuvasti tulee yhteydenottoja, joissa heti pyydetään vaihtamaan viestintä sähköpostin kautta; todennäköisesti huijausyrityksiä siis. Usein sivusto poistaa nämä käyttäjät, täysin pyytämättä.

Vierailija
37/44 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla kir. erik. lääk. oli olennainen tieto tässä 😂😂😂😂 hohoi

Vierailija
38/44 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Runsaasti huijaus profiileja, joissa teksti huonolla suomenkielellä kirjoitettua. Myös kuvallisia huijaus profiileja. Suolainen hinta. Ei kannata maksaa.

Vierailija
39/44 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut siellä ilmais profiilina jo jonkun aikaa seuraamassa paljonko ylläpitäjä lähettää mies ehdokkaita. Noin 50 ehdokasta olen saanut. Puolella kuvat ja yksi on lähettänyt hymyn. Mietityttää hinta ja pelottaa se kuinka siitä pääse eroon. Onko irtisanoutumisesta uusia kokemuksia?

Vierailija
40/44 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailma muuttuu ....varmin ja nopein konsti on kun laittaa kaupan ilmoitustaululle lapun niin kyllä seuraa löytyy.

Kyllä ne vanhat konstit on parempia kuin pussillinen uusia.

Nyt vaan on 70 v. leski rouvien seikkailu halut  hetkellisesti laskeneet ,kun ne kantaa posti noutopisteeltä niska vääränä dildoja,mutta epäilen että siinäkin on väliaikainen notkahdus ja taas kohta nekin on ilmoitus taulua selaamassa entiseen malliin kun huomaavat että kyllä ne vanhat konstit on parempia kuin repullinen uusia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän