Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eliittikumppanit kokemuksia

Vierailija
11.01.2018 |

Onko kellään kokemusta eliitti kumppanit palvelusta? Pitääkö siellä maksaa jotta yhteydenpito siis viestittely on mahdollista? Olen saanut hymyjä ja tykkäyksiä, en vielä ole premium jäsen. Tinderiin jo petyin.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uumoilen vähän, että kyseinen palvelu on keino nyhtää miehiltä rahat pois. Kokeilin muutamia vuosia sitten tuota palvelua sillä vanhemmalla softalla. Ilmaisversiolla ei ole mitään muuta käyttöä, kuin yrittää houkutella sinut ostamaan jäsenyys.

No, ostin kuukauden ajaksi sen lisenssin ja väkersin sinne oman profiilin. Firma lähetti minulle viisi ehdotusta naisista, jotka "sopisivat profiiliini". Käytännössä ne olivat uranaisia, jotka ilmeisesti haikailevat jotain laskettelukaveria Chamonix'n matkalle seuraavalle keväälle.  Osa tuntui olevan jopa täysin tekaistuja profiileja, kuvat oli aika rankasti photoshopattu enkä oikein tunnistanut niitä edes suomalaisen näköisiksi.  Kun kieltäydyin noista viidestä, sain 2-6 ehdotusta suunnilleen viikottain firman puolesta.

Yhden naisen kanssa (kuva oli tod. näk. oma ja muokkaamaton) chattailin jonkin aikaa ja jotenkin tuntui teennäiseltä ja siltä, että siellä istui joku

Samanlaisia kokemuksia match.comista 2000-luvun puolessavälissä. Profiilin voi luoda mutta pitää maksaa että voi lähettää ja lukea viestejä. Minun tapauksessa ei ollut ongelmia lopettaa maksut mutta lähes kaikki profiilit oli selvästi feikkejä ja sattuneesta syystä yhteydenottoja alkoi tulla kun suljin rahahanan. Ashley Madison-skandaali paljasti että noi maksulliset deittipalvelut on lähinnä miesten rahastusta.

Vierailija
42/44 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin miehen tuolta reilu neljä vuotta sitten. Mulla on maksuton versio ja se oli juuri loppumassa kun "löysin" tämän nykyisen mieheni. Sanoin, miehelle, että häippäsen täältä, koska en viitsi ottaa maksullista ja jatkettiin sitten viestittelyä muilla kanavilla. Mieskin sitten lopulta päätti maksullisen puolenkun jutusta tuli vakava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes harkita muuta kuin Tinderiä. Sieltä löytyy mm. timanttiprinssejä.

Vierailija
44/44 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kannattaa käyttää kertakäyttöistä luottokorttia, niin ei jää nalkkiin. Revolut on hyvä. Jos kertakäyttöistä korttia ei voi käyttää, älä tilaa palvelua. Revolutilla voi tosin luoda ihan tavallisenkin virtuaalikortin ja laittaa siihen vaikka euron luottorajan. Kortin voi perua koska tahansa ja luoda uuden. Ei kannata käyttää omaa tavallista korttia nettipalveluiden ostamiseen, joista eroon pääsy on epävarmaa tai hankalaa. Maksukortin lopettaminen sulkee palvelun tehokkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan