Noloa, en kehtaa kysyy mieheltä apua
Mutta mun pitäisi leikata meijän nurtsi huomenna, enkä oo ihan varma, miten se hiivatin leikkuri käynnistetään.... noloa, tiedän.
Pitääkö sen raudan, joka on kahvassa olla ylhäällä narusta kiskottaessa. Mitään vipuja siinä ei ole "varressa", ainoastaan se rauta, jonka käsittääkseni pitää olla ylhäällä ajettaessa.
Sammutetaankio se ihan vain siitä raudasta irrottamalla?
Kommentit (16)
Meillä ainakin on nappula siellä alhaalla bensatankin vieressä, josta painetaan 3 kertaa ja sitten nyvitään narusta.
Ja sammuu, kun kahvan päästää alas.
Eiköhän miehestä ole kiva, että nainen on jossain asiassa "avuton" eikä kaikkitietävä.
Tuutko näyttämään miten tuo ruohonleikkuri oikeaoppisesti pitää käynnistää, että jatkossa osaan sitten ihan itse leikata nurmikon. Eiköhän se sun ukkos oo ihan iloinen että sillä on yks homma vähemmän.
mutta mä en ymmärrä teitä ihmisiä jotka ette osaa puhua puolisoidenne kanssa! Minusta hyvässa parisuhteessa pitäisi pystyä kertomaan noloimmatkin jutut.
Toisaalta ymmärrän jos oot vaikka koittanu just todistella että osaat sinäkin "miesten" hommia :) Must on vaa söpöä jos kutsut miehen apuun ja hän saa neuvoa daamiaan ;)
toimii kuten kolmonen (?) neuvoi. Ei ole vaikeaa.
ja testasin käynnistää neuvomisen jälkeen. Seuraavana päivänä sitten hyökkäsin yksikseni koneen kimppuun... Mutta meillä myös kone toimii just noin miten on ketjussa jo neuvottu ja sammuu kun sen raudan päästää vapaaksi.
Itsekin pääsin yli kolmekymppiseksi ennen kuin tarvitsi bensakoneella nurmikkoa ajaa, kotona (siis vanhempien kotona) oli ensin työnnettävä, sitten sähkökäyttöinen peli ja rivarissa asuessa mies leikkasi nurmikon aina itse. No nyt ei ole mies ajanut vielä kertaakaan nurmikkoa tässä uudessa talossamme, minä olen hoitanut sen homman (ne tasan 2 kertaa jota tähän mennessä on tarvinnut ajaa).
että olisin kovin iloinen jos en osaisi käynnistää leikkuria.
Samoin kuin muutamalla edellisellä käynnistyy meidänkin leikkuri.
mutta miksi sitä nappia pitää painaa 3 kertaa??
Se on varmaan ryyppy ja 3 on se maahinen luku, jonka mies on heittänyt käyttöä selittäessään. Kaksi tai neljä toimii ihan yhtä hyvin.
Ei sitä nolottanut kysyä neuvo, miksi suakaan nolottaisi.
oman miehen homma on ruohonleikkuu
Ei miehen vaan koneen ohjeen. Siinä on tarra kyljessäkin.
Ja itse asiassa minä sen koneen useammin käynnistän, kun mieheni joten miksi minä hänen neuvojaan uskoisin paremmin kun omaa kokemusta.
-3-
En minäkään osaa käyttää tavallista bensaleikkuria. Aina on ollut mies, joka on vapaaehtoisesti halunnut tehdä noi äijähommat. Kysy joltain naapurinsedältä, kyllä joku varmaan on mielissään kun pääsee pätemään. : )