Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa mitä äitini sanoi minulle kun sanoin sille että olet huono äiti

Vierailija
11.01.2018 |

Se sanoi "älä välitä". Voitteko kuvitella? Niin huono äiti minulla on. Oikea hirviöäiti. Vain hirviöäiti sanoisi omalle lapselleen että "älä välitä" kun lapsi on sitä mieltä että äiti on huono.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nostaisi, eihän täällä kukaan käy kuin friikkisirkuksen naurujen takia.

Vierailija
42/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset sanoo mulle että olen huono äiti niin sanon että niin olenkin, voitkin vaihtaa jos haluat.

Kyse teineistä ja mua ei hetkauta noi sanomiset mihinkään suuntaan.

Tiedän olevani riittävän hyvä äiti.

Sinäkään et näköjään välitä lapsistasi yhtään kun olet sulkenut heidät tuolla lailla tunteidesi ulkopuolelle. Mikä siinä on kun on pakko systemaattisesti vihata lastaan ja tuhota hänen koko elämänsä?

Olet kyllä tosi tyhmä.

Olisin valmis kuolemaan lasteni puolesta.

En voi ymmärtää noin vakavia ihmisiä kuin olet.

Et taida tietää teineistä mitään,

nehän koettelee mua ja en provosoidu tuollaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me äidit olemme huonoja. Kaikkein huonoimmat eivät sitä ikinä myönnä, vähiten huonoimmat rakastavat lapsiaan ehdoitta ja sanovat "Älä välitä lapsi" ja "Anteeksi". Silti, jostain käsittämättömästä syystä, useimmilla on ikävä äitiä elämän murjoessa.

Odottakaapa vain, ken elää, se kokee.

Isillä ei niin väliä ole, olivat mitä hyvänsä, koska jättäytyvät etäisiksi. Äiti on se, jonka varaan lapsi rakentaa. Siksi pitää ottaa aika paljon niskaan. Tottahan se kritiikki on: jokainen äiti opettelee äidiksi alusta saakka, kukaan ei sellaisena synny, eikä kukaan ole täydellinen eikä tarvitse olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi