Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa mitä äitini sanoi minulle kun sanoin sille että olet huono äiti

Vierailija
11.01.2018 |

Se sanoi "älä välitä". Voitteko kuvitella? Niin huono äiti minulla on. Oikea hirviöäiti. Vain hirviöäiti sanoisi omalle lapselleen että "älä välitä" kun lapsi on sitä mieltä että äiti on huono.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sitä äiti tätä. Ikuisesti! Etkö osaa mitään muuta ajatella?

Vierailija
22/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mutsi sano et olit vahinko js isäs häipy ku kuuli et olen paksuna. Mä en siis tiedä kuka mun isä edes on. Täytin 18v niin lähin omille teille ja en ole mutsiin ollu yhteydessä sen jälkeen. On se aina jostain mun numeron saanu ja laittelee viestei jne ja on jopa käyny ovella.. Ei mulla ole sille mitään asiaa. Vaimo ihmetteli suhteen alussa miks ei käydä ikinä.. Kerroin niin eipä ole asiasta maininnut kertaakaa. Nyt ollaa 40v. Kai sillä vahinkokakaran tekijällä on jotain tärkeetä kun niin pommittaa viesteillä jne.. Kerran olen vastannu, että jätä rauhaan ja hautajaisiis en ole tulossa, että tiedät jo nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sanoi että ei ois ikinä erehtynyt tekemään lasta jos ois tienny että tulee tuollainen. Olin hänestä kauhea pentu, tyhmä,lahjaton , kiittämätön ja rumakin vielä, joka pilasi paitsi hänen kroppansa ja parisuhteensa , elämänsä noin yleensä. Katuu, ettei tehny aborttia tai vähintään tukehduttanu mua vauvana. En osannut sanoa muuta kuin anteeksi. Muutin kotoa 16-vuotiaana enkä ole sen jälkeen ollut äidin kanssa tekemisissä.

Vierailija
24/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on enkeli, kun jaksaa edelleenkin olla tekemisissä sun kanssa. Mä olisin katkaissut välit tuollaiseen jankuttajaan jo vuosia sitten.

Vierailija
25/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette kyllä vaatis mua lopettamaan jos te tuntisitte mun äidin, tai jos teidän äiti olis ollut samanlainen teitä kohtaan. Te vaaditte mua uskomaan teitä, mutta itse ette edes yritä ymmärtää miltä musta tuntuu. Teidän äidit oli ehkä hyviä ja välittäviä, mutta yrittäisitte edes ymmärtää että ei kaikille lapsille ole siunaantunut samaa onnea.

No jos se niin paha on, niin mikä sut pakottaa roikkumaan siinä? Elä omaa elämääsi.

Vierailija
26/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviöäiti olisi vetänyt turpiin. Eli omasi ei ole hirviö.

Vierailija
27/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette kyllä vaatis mua lopettamaan jos te tuntisitte mun äidin, tai jos teidän äiti olis ollut samanlainen teitä kohtaan. Te vaaditte mua uskomaan teitä, mutta itse ette edes yritä ymmärtää miltä musta tuntuu. Teidän äidit oli ehkä hyviä ja välittäviä, mutta yrittäisitte edes ymmärtää että ei kaikille lapsille ole siunaantunut samaa onnea.

Ei niin. Tässäkin ketjussa on pari tyyppiä kertonut omista äideistään, eivät tunnu kovinkaan mukavilta mutseilta. Silti se on AINA sun mutsis joka on maailman hirvein. Kun lainasi sun heppalehtiä sukulaistytölle ja pyysi sua siivoamaan huoneesi. Voi juma.

Vierailija
28/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä hyvää viihdettä.

Vierailija
29/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja rakastaa uhriutumista.

Vierailija
30/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja rakastaa uhriutumista.

Kuin Donald Trump. Trump vaan valittaa valittaa valittaa ihan kaikesta muusta, mutta ei perheenjäsenistään.

Vierailija
31/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te muutkin kaipaatte tätä valittajaa aina kun hän on poissa?

Vierailija
32/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te muutkin kaipaatte tätä valittajaa aina kun hän on poissa?

Mitäh? Onko hän muka joskus poisssa?

Vierailija
33/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä tämän aloittajan puolella. Vaikuttaa siltä että muut eivät edes yritä ymmärtää häntä, jengiytyvät vaan häntä vastaan. Hän yrittää purkaa mieltään ja muut vain kiusaavat joukolla häntä pois.

Vierailija
34/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni uhritesti

Testaa, onko sinussa taipumusta uhriutumiseen.

Koen usein, etten pysty vaikuttamaan asioihin ja tilanteeseen.

Muut ovat syypäitä.

Muut ovat minulle ilkeitä.

Jumiudun, vatvon ja märehdin.

”Aina mulle käy näin” -ajattelu.

Aloittajan kannattaisi käydä lukemassa koko artikkeli.

https://www.city.fi/yhteiskunta/oman+elamansa+uhrit/4623

Vierailija
35/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä tämän aloittajan puolella. Vaikuttaa siltä että muut eivät edes yritä ymmärtää häntä, jengiytyvät vaan häntä vastaan. Hän yrittää purkaa mieltään ja muut vain kiusaavat joukolla häntä pois.

Joukkokiusaaminen netissä on paha juttu, yhtä paha kuin kiusaaminen oikeassa elämässä. Kyllä ihmisen pitää saada kertoa huoliaan jos siltä tuntuu.

Vierailija
36/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet tämän saman keskustelunavauksen palstalle suunnilleen joka päivä. Aina sama ruikutus samasta aiheesta, monen monta sivua, uudestaan ja uudestaan, jankuti jankuti. Itselleni on epäselvää, mitä tästä jankuttamisesta saat. Kaikki ovat jo kuulleet tarinasi, mutta sinä et kuuntele vastaajiasi. Miksi pitää aloittaa aina uusi keskustelu, jossa käyt samat asiat yhä uudestaan ja uudestaan läpi. Ei se jankuttamisesi asiaa miksikään muuta. Voithan lukea kaikki aiemmat jorinasi läpi uudestaan ja uudestaan ja lopettaa palstalla häiriköinnin.

Tämä plus sata aloitusta Huhtasaari presindentiksi, läski on pahis, Jeesus pelastaa, jep, paikan vittuuntunut ylläpitohan se tämä.

Vierailija
37/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki tajusivat jo, että se aito alkuperäinen äitivalittaja (kivikissaäiti) ei tätä keskustelua aloittanut, tuskin kirjoitti tänne edes yhtä viestiä. Minä tämän keskustelun aloitin. Olipas helppo saada aikaiseksi tänne kunnon riitely ja manaaminen. Pitää testata joskus taas uudestaan =)

Vierailija
38/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lällällää! kirjoitti:

Toivottavasti kaikki tajusivat jo, että se aito alkuperäinen äitivalittaja (kivikissaäiti) ei tätä keskustelua aloittanut, tuskin kirjoitti tänne edes yhtä viestiä. Minä tämän keskustelun aloitin. Olipas helppo saada aikaiseksi tänne kunnon riitely ja manaaminen. Pitää testata joskus taas uudestaan =)

Tyyppi kävi allekirjoittamassa, Jumalan lapseksi kiltti miäs😅😅😅

Paranoidinen skitso suomeksi, kyllä muakin ketuttaisi roikkua turhakepalstan ylläpidossa.

Vierailija
39/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari & Väykkä trolin sielunmaisemaa.

Kiva jankutti😆

Vierailija
40/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lällällää! kirjoitti:

Älä viitsi, kivikissaäiti. Sun temput tiedetään jo. Painu nyt v*****n!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän