Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa mitä äitini sanoi minulle kun sanoin sille että olet huono äiti

Vierailija
11.01.2018 |

Se sanoi "älä välitä". Voitteko kuvitella? Niin huono äiti minulla on. Oikea hirviöäiti. Vain hirviöäiti sanoisi omalle lapselleen että "älä välitä" kun lapsi on sitä mieltä että äiti on huono.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli dejavu

Vierailija
2/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksu vastaus. Sitä vaan en ymmärrä että miten häiriintynyt pitää aikuisen ihmisen olla jos menee tuollaista äidilleen sanomaan? Asia on toki eri jos olet alaikäinen, mutta silloinkin on rakentavaa puhua konkreettisesti mieltä painavista asioista, ei haukkua yleistäen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväni murmelina, aina tulee sama avaus eteen, kun palstalle saapuu

Vierailija
4/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ette kyllä enää lähde tähän skeidan jankkaamisen mukaan. Perkele.

Vierailija
5/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä päivää kun äitini makaa kuolinvuoteellaan. Aion sanoa miten huono äiti hän on ollut. Eipähän pääse karkuun ja on kerrankin pakko kuunnella. Sanon, että niin, muistatkos kun jätit minut yksikseni kotiin kun lähdit baariin metsästämään miehiä ja sitten aamulla piti herätä randommiesten hien ja suorittamanne seksin hajuihin..

Vierailija
6/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä huonompi sanoisi: "Älä valita!"

Vierailija
7/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia vivahteita näköjään. 

Vierailija
8/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi sanoa omalle äidilleen noin törkeästi.

Vierailija
9/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä olisin vastanut että olet huono lapsi.

Vierailija
10/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni on samanlainen.

Kiusasi äitiäni melkein kuolemaan saakka. Viimeisinä viikkoina kun äitini oli sairaalassa, tapasin äitini itsemästä sisareni vierailun jälkeen :-(

Hommasin sairaanhoitajan ja lääkärin paikalle kun hän oli vielä järkyttynyt ja sain hommattua sisarelleni vierailukiellon.

Äitini eli velä muutamia kuukausia ja sai edes kuolla rauhassa syytöksiltä.

Jo vuosia yritin auttaa äitiäni pääsemään eroon hullusta sisarestani, mutta äitini päästi hänet kerta toisensa jälkeen luokseen ja antoi se hullun pahoittaa mielensä järjettömillä syytöksillään.

Sisareni ei tullut äitini hautajaisiin ja perunkirjoituksen jälkeen katkaisin kaikki välini häneen. En vain pysty antamaan hänelle anteeksi sitä kuinka hän kehtasi kiusata vanhaa äitiämme koko elämänsä ajan.

Toivottavasti joutuu helvettiin kuolemansa jälkeen, ettei uskovaisen äitini tarvitse katsella sitä psykopaattia enää taivaassa.

Vierailija
11/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun äitinäsi hankkisin jo lähestymiskiellon.

Vierailija
12/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitinä olisin vastanut että olet huono lapsi.

Jos minun lapseni joskus aikuisena sanoo minulle, että olen huono äiti, niin en todellakaan vastaa hänelle, että olet huono lapsi!

Mikäli näin sattuisi niin silloin olisi itsetutkistelun paikka ja asiasta pitäisi keskustella. Tiedän sen, että oikeasti on olemassa TODELLA HUONOJA ÄITEJÄ!

Vierailija
13/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet tämän saman keskustelunavauksen palstalle suunnilleen joka päivä. Aina sama ruikutus samasta aiheesta, monen monta sivua, uudestaan ja uudestaan, jankuti jankuti. Itselleni on epäselvää, mitä tästä jankuttamisesta saat. Kaikki ovat jo kuulleet tarinasi, mutta sinä et kuuntele vastaajiasi. Miksi pitää aloittaa aina uusi keskustelu, jossa käyt samat asiat yhä uudestaan ja uudestaan läpi. Ei se jankuttamisesi asiaa miksikään muuta. Voithan lukea kaikki aiemmat jorinasi läpi uudestaan ja uudestaan ja lopettaa palstalla häiriköinnin.

Vierailija
14/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän oo mikään pakko lukea tätä, kyllä te saatte olla välittämättä musta. Mutta ei kyllä oma äiti saisi lapselleen sanoa "älä välitä", kyllä se tarkoittaa vain sitä, että äiti ei välitä omasta lapsestaan yhtään. Ja kyllä omasta lapsesta pitäisi välittää!

Vierailija
15/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän oo mikään pakko lukea tätä, kyllä te saatte olla välittämättä musta. Mutta ei kyllä oma äiti saisi lapselleen sanoa "älä välitä", kyllä se tarkoittaa vain sitä, että äiti ei välitä omasta lapsestaan yhtään. Ja kyllä omasta lapsesta pitäisi välittää!

Vierailija
16/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset sanoo mulle että olen huono äiti niin sanon että niin olenkin, voitkin vaihtaa jos haluat.

Kyse teineistä ja mua ei hetkauta noi sanomiset mihinkään suuntaan.

Tiedän olevani riittävän hyvä äiti.

Vierailija
18/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset sanoo mulle että olen huono äiti niin sanon että niin olenkin, voitkin vaihtaa jos haluat.

Kyse teineistä ja mua ei hetkauta noi sanomiset mihinkään suuntaan.

Tiedän olevani riittävän hyvä äiti.

Sinäkään et näköjään välitä lapsistasi yhtään kun olet sulkenut heidät tuolla lailla tunteidesi ulkopuolelle. Mikä siinä on kun on pakko systemaattisesti vihata lastaan ja tuhota hänen koko elämänsä?

Vierailija
19/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisareni on samanlainen.

Kiusasi äitiäni melkein kuolemaan saakka. Viimeisinä viikkoina kun äitini oli sairaalassa, tapasin äitini itsemästä sisareni vierailun jälkeen :-(

Hommasin sairaanhoitajan ja lääkärin paikalle kun hän oli vielä järkyttynyt ja sain hommattua sisarelleni vierailukiellon.

Äitini eli velä muutamia kuukausia ja sai edes kuolla rauhassa syytöksiltä.

Jo vuosia yritin auttaa äitiäni pääsemään eroon hullusta sisarestani, mutta äitini päästi hänet kerta toisensa jälkeen luokseen ja antoi se hullun pahoittaa mielensä järjettömillä syytöksillään.

Sisareni ei tullut äitini hautajaisiin ja perunkirjoituksen jälkeen katkaisin kaikki välini häneen. En vain pysty antamaan hänelle anteeksi sitä kuinka hän kehtasi kiusata vanhaa äitiämme koko elämänsä ajan.

Toivottavasti joutuu helvettiin kuolemansa jälkeen, ettei uskovaisen äitini tarvitse katsella sitä psykopaattia enää taivaassa.

Hyi hemmetti! Näille ei siis ollut syytä? Sairasta.

Vierailija
20/43 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa nyt jo perhana valittamasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän