Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiltti, hiljainen ja "näkymätön" ihan nätti nainen, onko minulla saumaa saada kunnollista miestä?

Vierailija
11.01.2018 |

Olen 26v, 165cm/58kg, B-kupin rinnat ja vaaleat hiukset vähän yli olkapäille. En ole millään tapaa "näkyvä" eli en omista lävistyksiä, en käytä koruja enkä meikkaa räikeästi. En kiroile.

Kukaan mies ei tunnu kiinnostuvan minusta. Jo teini-iässä poikaystävät vaihtoivat minut aina äänekkäämpiin ja esim. vahvemmin meikkaavimpiin kavereihin. Miten saisin edes jonkun kunnollisen kiinnostumaan minusta?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei kiinnostu, mutta poikaystäviä on ollut teini-iästä asti :D

Vierailija
2/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti viimeistä 50 kertaa, kun oot saanut miehiltä pakit. Keksitkö yhtäläisyyksiä esim. siinä millaisia miehiä lähestyit, missä lähestyit tai millä tavalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein unohtui. Millaiset silmät sinulla on?

Vierailija
4/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko olla kertakäyttöisesti pantava vai pitkäkestoisesti pantava?

Seksikkyyden korostaminen johtaa kertakäyttöisesti pantavuuteen, joka tarkoittaa kokemuksiisi viitaten sitä, että ne hutsumman näköiset veivät kokeiluhaluiset miehet.

Vierailija
5/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, niin ovat aina vaihtaneet minut mielestään parempaan. Nyt aikuisiällä ehdotuksia on tullut ainoastaan yhden illan juttuihin ja melko epämääräisiltä tyypeiltä. Haluaisin pysyvän suhteen.

Ap

Vierailija
6/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Mulle kelpaisit.

Vierailija
7/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut itse ihastuvani näkyviin, äänekkäisiin, meneviin ihmisiin. Ja olen kyllä saanut pidettyä heidät, mutta se on vaatinut työtä ja yli omien rajojen venymistä niin, että olen useimmiten itse katkaissut suhteen, kun olen alkanut voida niin huonosti enkä ole voinut olla oma itseni. Itse olen tosiaan luonnostani kiltti, hiljainen ja näkymätön. Vähän sama ongelma kuin sulla. Kai ne kiltit, hiljaiset ja näkymättömät miehet ovat näkymättömissä kotonaan, eli en heihin vain törmää. Tai jos törmään ja he ovatkin kiinnostuneita, en itse huomaa heitä lainkaan tai osaa lukea merkkejä kiinnostuksesta, kun olen tottunut äänekkäiden ja räiskyvien ihmisten pinnallisiin kiinnostuksenosoituksiin.

Vierailija
8/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, niin ovat aina vaihtaneet minut mielestään parempaan. Nyt aikuisiällä ehdotuksia on tullut ainoastaan yhden illan juttuihin ja melko epämääräisiltä tyypeiltä. Haluaisin pysyvän suhteen.

Ap

no jos miehet ovat aina löytäneet paremman niin ehkä ne ovat olleet liian tasokkaita.

Vierailija
9/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kiinnostunut hyvistä naisista, jollainen itse uskottelet olevasi.

Pari ongelmaa miten voisin saada sinunlaisesi "orjakseni".

1. On ihmisoikeusrikos jos lähestyn sinua muu kuin pyyteetön friendzone mielessäni (Terve mies ei kastroi itseään eikä valehtele. Minua kiinnostaa hyvien naisten paneminen, sitten diipadaapa juttelu sen jälkeen)

2. Et anna mitään merkkiä ulospäin että olet vapaa ja vietävissä (voisiko naiset alkaa käyttää jotain värikoodattua vaatetta, esim keltainen rannelenkki)

3. Et hymyile etkä juttele oma-aloitteisesti tuntemattomille miehille (haluat miehen pitäisi tehdä kaikki 100% kunnes nainen täräyttää jotain spedeä vieden maton alta)

Tästä kaikesta johtuu että suomi oy ab kuolee sukupuuttoon ja sitä ennen reipas yhteiskuntaromahdus.

Vierailija
10/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten saisin edes jonkun kunnollisen kiinnostumaan minusta?"

Ja tuo "kunnollinen" tarkoittaa taas kerran pitkää, komeaa, itsevarmaa, nuorta, hyvät sosiaaliset taidot omaavaa, korkeakoulutettua, "hyvin toimeentulevaa"jne. 

Mieti nyt ensin kuinka suuri osuus KAIKISTA miehistä on sinun määritelmiesi mukaan "kunnollisia", jotta voimme arvoida mahdollisuuksiasi. Todennäköistä on, että melkein kaikki muutkin naiset ovat kiinnostuneita noista samoista miehistä, koska naiset ovat vähän lammasmaisia näissä asioissa.

Vierailija
11/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittaa liian hyviä miehiä. Ap:n etsimät "kunnolliset miehet" tarkoittavat luultavasti sitä, että rima on paljon korkeammalla kuin hänen oma tasonsa.

Vierailija
12/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorista miljonäärihughgranteista on tunnetusti kova kilpailu. Heitä haluaa kaikki länsimaisista supermalleista alkaen ja vietnamin slummien asukkeihin päätyen. Joten eihän tähän voi todeta muuta kuin se on niinku fifty-sixty.

Vierailija
13/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollisella tarkoitan ettei mies käytä huumeita/tolkuttomasti alkoholia, omaa käytöstavat ja huolehtii hygieniastaan. Ei pitäisi olla mielestäni liikaa vaadittu. Työpaikka on plussaa, mutta näinä päivinä ymmärrän ettei se todellakaan ole itsestään selvyys.

Ap

Vierailija
14/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistykset, tatuoinnit ja meikit ovat ällöttäviä.

Tähän jos saisi peukutuksia vain miehiltä, niin saisi ap vähän käsitystä siitä onko miehiä, jotka eivät noista välitä. Luultavasti lävistetyt, tatuoidut ja ylimeikatut naiset täyttävät alapeukkuosaston pyynnöstä huolimatta.

Vierailija
15/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut?

Mua ainakin kiinnostaisi.

T. Kunnollinen m31

Vierailija
16/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu ei kirjoitti:

1. On ihmisoikeusrikos jos lähestyn sinua muu kuin pyyteetön friendzone mielessäni (Terve mies ei kastroi itseään eikä valehtele. Minua kiinnostaa hyvien naisten paneminen, sitten diipadaapa juttelu sen jälkeen)

2. Et anna mitään merkkiä ulospäin että olet vapaa ja vietävissä (voisiko naiset alkaa käyttää jotain värikoodattua vaatetta, esim keltainen rannelenkki)

3. Et hymyile etkä juttele oma-aloitteisesti tuntemattomille miehille (haluat miehen pitäisi tehdä kaikki 100% kunnes nainen täräyttää jotain spedeä vieden maton alta)

Tästä kaikesta johtuu että suomi oy ab kuolee sukupuuttoon ja sitä ennen reipas yhteiskuntaromahdus.

Väärä oletus että kuolee sukupuuttoon, räväkät, avoimet panopupulit usein synnyttää monta lasta, joskus jopa monelle miehelle. Eikä siinä ole mitään pahaa. Hieno juttu. 

Vierailija
17/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mutta hyvä ihminen eikö sinun kannattaisi tehdä se aloite, kun näet miehen jonka haluat itsellesi...

Vierailija
18/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitse meikkaamisen aloittamista ja paljastavampien / seksikkäämpien vaatteiden ja korkkareiden käyttämistä

Vierailija
19/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva yläosattomuus herättää ainakin tuntuvaa mielenkiintoa.

Nimim. Kokemusta on

Vierailija
20/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu ei kirjoitti:

Joo mutta ap puhuikin kunnon  miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi