Olen kiltti, hiljainen ja "näkymätön" ihan nätti nainen, onko minulla saumaa saada kunnollista miestä?
Olen 26v, 165cm/58kg, B-kupin rinnat ja vaaleat hiukset vähän yli olkapäille. En ole millään tapaa "näkyvä" eli en omista lävistyksiä, en käytä koruja enkä meikkaa räikeästi. En kiroile.
Kukaan mies ei tunnu kiinnostuvan minusta. Jo teini-iässä poikaystävät vaihtoivat minut aina äänekkäämpiin ja esim. vahvemmin meikkaavimpiin kavereihin. Miten saisin edes jonkun kunnollisen kiinnostumaan minusta?
Kommentit (45)
Jos vaan odotat että mies lähestyy sinua niin todennäköisesti sinua lähestyykin ne alkoholistit ja väkivaltaiset tapaukset jne, mutta yritäpä valkata kuka mies sinua kiinnostaisi ja lähesty itse häntä.
Älä saatana jaksa uikuttaa, aikuinen ihminen, jolla kaikki hyvin. Harjoittele vähän vuorovaikutustaitoja, niin eiköhän ala nappaamaan. Tietäisitpä millaista on elää RUMANA lihavana naisena, jonka ihokin on vielä venynyt pilalle jojolaihduttelusta. Eipä kiinnosta ketään miestä tällaiset luonnonoikut. Lopeta valitus, ja ala kehittää itseäsi, pohjat on valmiina!
Vierailija kirjoitti:
Jos vaan odotat että mies lähestyy sinua niin todennäköisesti sinua lähestyykin ne alkoholistit ja väkivaltaiset tapaukset jne, mutta yritäpä valkata kuka mies sinua kiinnostaisi ja lähesty itse häntä.
Tämä ehdottomasti.
Olen ehdottomasti otettu jos nainen lähestyy minua. Toki lähestymisen tulee olla sellainen että ymmärrän sen lähestymiseksi, näin se toimii varmemmin.
Tiedoissa mitä itsestäsi olet kertonut ei ole mitään vikaa, minä ainakin menisin mielelläni kanssasi treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Älä saatana jaksa uikuttaa, aikuinen ihminen, jolla kaikki hyvin. Harjoittele vähän vuorovaikutustaitoja, niin eiköhän ala nappaamaan. Tietäisitpä millaista on elää RUMANA lihavana naisena, jonka ihokin on vielä venynyt pilalle jojolaihduttelusta. Eipä kiinnosta ketään miestä tällaiset luonnonoikut. Lopeta valitus, ja ala kehittää itseäsi, pohjat on valmiina!
Tota, miksi sä itte valitat etkä ala kehittää itseäsi, vai oletko vaan tyytynyt olemaan se pohja, josta muut voi ottaa mallia, että ei näin?
Mulla sama, sillä erotuksella että on kylläkin lävistys mutta se on navassa eikä yleensä siis näy mihinkään, en käytä napapaitoja kuin joskus harvoin kesällä. Ihan ok kroppa mutta rumahko naama. Teini-ikäisenä ei ollut poikaystäviä ollenkaan ja kaikki seuralaiseni +20 iässä (lyhyitä tapailuja tai ekoihin treffeihin päättyneitä juttuja) olen saanut itse iskeä.
Kokeilin kuitenkin tinderiä ja sieltä löytyi. Oletko itse tinderiä tai nettideittejä kokeillut? Jos miehet minullekin noissa painoivat sydäntä niin eiköhän sinullekin, sitä kautta pääsee sitten tutustumaan. En siis itse ole oikein minkään näköinen, mutta löysin ihanan kumppanin silti.