Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiltti, hiljainen ja "näkymätön" ihan nätti nainen, onko minulla saumaa saada kunnollista miestä?

Vierailija
11.01.2018 |

Olen 26v, 165cm/58kg, B-kupin rinnat ja vaaleat hiukset vähän yli olkapäille. En ole millään tapaa "näkyvä" eli en omista lävistyksiä, en käytä koruja enkä meikkaa räikeästi. En kiroile.

Kukaan mies ei tunnu kiinnostuvan minusta. Jo teini-iässä poikaystävät vaihtoivat minut aina äänekkäämpiin ja esim. vahvemmin meikkaavimpiin kavereihin. Miten saisin edes jonkun kunnollisen kiinnostumaan minusta?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnollisella tarkoitan ettei mies käytä huumeita/tolkuttomasti alkoholia, omaa käytöstavat ja huolehtii hygieniastaan. Ei pitäisi olla mielestäni liikaa vaadittu. Työpaikka on plussaa, mutta näinä päivinä ymmärrän ettei se todellakaan ole itsestään selvyys.

Ap

Taas kerran tuli se "salonkikelpoinen vastaus", josta on jätetty ne todelliset vaatimukset mainitsematta. On mahdotonta auttaa sinua, koska et ole rehellinen. Kiitos ja moikka.

Vierailija
22/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollisella tarkoitan ettei mies käytä huumeita/tolkuttomasti alkoholia, omaa käytöstavat ja huolehtii hygieniastaan. Ei pitäisi olla mielestäni liikaa vaadittu. Työpaikka on plussaa, mutta näinä päivinä ymmärrän ettei se todellakaan ole itsestään selvyys.

Ap

Taas kerran tuli se "salonkikelpoinen vastaus", josta on jätetty ne todelliset vaatimukset mainitsematta. On mahdotonta auttaa sinua, koska et ole rehellinen. Kiitos ja moikka.

Eli olet epäsiisti, öykkäröivä juoppo ja ihmettelet kun et kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä taas yksi v*tunmoinen p*ska, ylimielinen manspleinaaja-kusipää. Kuule jos sulla ei naisrintamalla toimi, kato m*lkku peiliin.

-Ei ap

Hieno vastaus. En oikeastaan edes yllättynyt, että viestini sai aikaan noin hyökkäävän, seksistisen ja halventavan purkauksen. Kuvaavaa viestissäsi on etenkin tuo "jos sulla ei naisrintamalla toimi", jossa naiset laitetaan miesten yläpuolelle oletusarvoisesti. Näinhän se tosielämässä toimii, mutta jostain syystä asian myöntäminen on naisille vaikeaa. Paitsi näissä tunnekuohujen aikana kirjoitetuissa purkauksissa.

Vierailija
24/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, yritä löytää kaltaisesi eli kiltti, hiljainen ja "näkymätön" mies. Niin minä tein, ja ollaan mielettömän onnellisia yhdessä. (Nämä kultakimpaleet on kyllä näkymättömyytensä takia hankala löytää. Tämä onneksi asui naapurissa.)

Vierailija
25/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni mies lähtis matkaasi, jos kysyisit. On sulla mahdollisuudet, mutta kukaan ei tiedä sun halua pariutua, jos et tee asian eteen mitään. Nyt uliset täällä, etkä tee elettäkään tilanteen korjaamiseksi. Kun ei mies pääse sinne sun pään sisälle, niin ehkä olisi hyvä itse olla aloitteellinen myös. Tuolla menolla olet yksin hautaan asti. Olet heittänyt pallon miehille. Ei mies jaksa olla koko ajan aloitteellinen ja vetää naista perässä. Siksi ne miehet vaihtaa sut naiseen, joka tekeekin jotain eikä vaan istu perseellään ja oleta miehen tekevän kaiken.

Vierailija
26/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli olet epäsiisti, öykkäröivä juoppo ja ihmettelet kun et kelpaa?

Millainen ihminen kirjoittaa tuollaisen viestin? Kerropa vähän itsestäsi.

Vierailija
27/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naisenkin pitäisi olla puhelias ja sosiaalinen ekstrovertti, että miehet kiinnostuisivat tai lähestyisivät. Kiltit ja hiljaiset eivät kelpaa miehille.

Olen lähes 10v vanhempi, vaalea, ihan nätti, hyvässä työssä. Sain lapset miehen kanssa, joka on sosiaalinen ja rohkea, itsevarma ja itseriittoinen. Se on tullut selväksi, että en kelpaa hänelle naimisiin asti, hän tahtoisi vaimokseen jonkun "rempseän".

Vierailija
28/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kukaan ei kiinnostu, mutta poikaystäviä on ollut teini-iästä asti :D

Minulla ei ole ollut yhtäkään poikaystävää, kiitos siitä kuuluu rumuudelleni. En kelpaa kenellekään, testattu on. Ihan sama miltä mies itse näyttää, hän kavahtaa minua.

Vierailija
29/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, naisenkin pitäisi olla puhelias ja sosiaalinen ekstrovertti, että miehet kiinnostuisivat tai lähestyisivät. Kiltit ja hiljaiset eivät kelpaa miehille.

Olen lähes 10v vanhempi, vaalea, ihan nätti, hyvässä työssä. Sain lapset miehen kanssa, joka on sosiaalinen ja rohkea, itsevarma ja itseriittoinen. Se on tullut selväksi, että en kelpaa hänelle naimisiin asti, hän tahtoisi vaimokseen jonkun "rempseän".

Sinä ja muut tähän ketjuun vastanneista olette sentään nättejä, entäpä me jotka emme ole ja olemme vieläpä hiljaisia ja ujoja? Jep, yksin jäämme. 

Vierailija
30/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ollut yhtäkään poikaystävää, kiitos siitä kuuluu rumuudelleni. En kelpaa kenellekään, testattu on. Ihan sama miltä mies itse näyttää, hän kavahtaa minua.

Miksi alapeukkua? Tottahan se on, että jos ruma nainen ei suostu olemaan yleinen tyhjennysastia miehille sänkyyn, niin siinäpä se. Ei me mitään parisuhdemateriaalia olla, jossa mies tunnustaisi palavia intohimon ja ihastuksen tunteita meitä kohtaan ja että hänellä olisi halua suhteeseen. Olemme seksuaalinen hätävara, jos ei parempaakaan satu saamaan.

Vierailija
31/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukkua? Tottahan se on, että jos ruma nainen ei suostu olemaan yleinen tyhjennysastia miehille sänkyyn, niin siinäpä se. Ei me mitään parisuhdemateriaalia olla, jossa mies tunnustaisi palavia intohimon ja ihastuksen tunteita meitä kohtaan ja että hänellä olisi halua suhteeseen. Olemme seksuaalinen hätävara, jos ei parempaakaan satu saamaan.

Ulkonäkösi tuskin on se ongelma, vaan tuo miehiä halventava asenteesi ja ruikuttamisesi.

Vierailija
32/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetistä sain monet pakit, mutta toisaalta myös sen kunnollisen kumppanin :) Tiedän tunteesi.

Vierailija
33/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi tuskin on se ongelma, vaan tuo miehiä halventava asenteesi ja ruikuttamisesi.

Viestini ei halveera miehiä millään tavalla, eikä se ole mitään ruikuttamista vaan ihan päivänselvien tosiasioiden toteamista, jota et näytä kestävän. Tuo ilkeämielinen palautteesi vain todistaa, kuinka jo meidän olemassa olomme häiritsee teitä niin kovin. Meistä ei haluta puhua, ei saisi puhua, meitä ei ajatella, meistä ei välitetä. Meitä ei siis ole miehille olemassakaan muuten kuin seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen tilapäisesti. En ole väärässä, omat kokemukseni ja yleiset havaintoni tukevat väitteitäni 100%:sesti. 

Vierailija
34/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin voit löytää kivan ja kunnollisen miehen. Eivät kaikki halua mitään äänekästä rämäpäätä. Itse olen melko menevä ja sosiaalinen ihminen ja toivottaman ihastunut nyt erittäin introverttiin mieheen. Hän katselee maahan eikä puhu juuri mitään, vastaa yhdellä sanalla ja on mielellään yksin. Silti en vain saa häntä mielestäni. Voin vain sanoa, että on älyttömän vaikeaa tutustua, jos toinen on kovin sulkeutunut.

Vierailija
35/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsesi kaltainen mies.

Vierailija
36/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestini ei halveera miehiä millään tavalla, eikä se ole mitään ruikuttamista vaan ihan päivänselvien tosiasioiden toteamista, jota et näytä kestävän. Tuo ilkeämielinen palautteesi vain todistaa, kuinka jo meidän olemassa olomme häiritsee teitä niin kovin. Meistä ei haluta puhua, ei saisi puhua, meitä ei ajatella, meistä ei välitetä. Meitä ei siis ole miehille olemassakaan muuten kuin seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen tilapäisesti. En ole väärässä, omat kokemukseni ja yleiset havaintoni tukevat väitteitäni 100%:sesti. 

Sinulla taitaa kyllä olla ongelmia siellä korvien välissä sen verran, että miehet kaikkoavat heti, kun huomaavat. Olit sitten jo ehtinyt antaa taikka et.

Vierailija
37/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa voisit ainakin pudottaa heti alkuun. Pituisesi naisen paino tulisi olla siinä 50kg paikkeilla. 

Vierailija
39/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sulla jotain tiettyjä koulutusvaatimuksia? Aika moni koulutettu nainen rajaa hakuaan tietyllä tavalla.

Vierailija
40/45 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee aloite, niin varmasti mies kiinnostuu, jos et ole luonteeltasi poikkeuksellisen vastenmielinen.

T. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi