Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtuisi, jos alkaisit juoda?

Vierailija
10.01.2018 |

Mietin tuota omalta osaltani, ja tulin tulokseen että hyvin moni, lähes kaikki tällä hetkellä tärkeä asia menisi päin hemmettiä, vessasta alas.
Ihan sama tissuttaisinko vai röpöttäisinkö kunnolla. Voi olla että pieni oheis-tai salakupitus olisi miltei pahempi tapa.
Vähän kuin salasuhde.
Huolehdin tätä nykyä pääosin tämän talouden arjesta ja juhlasta. Vastuullani on aikuistuva poika, osa sukumökin omistuksesta, rempasta ja huoltamisesta, siisteys, ruoka, suhteet sukulaisiin, jo aikuisen mutta vielä opiskelevan tyttären ainoana vanhempana olo...siinä menisi luottamus pahasti, koska hänen isänsä kuoli ongelmiinsa.
Eikä tekisi hyvää avioliitollekaan, se loppuisi varmasti nopeaan. Samoin työ.
Toisin sanoen: kaikki menisi eikä piisaisikaan.

Mites muilla, kestääkö elämänne runsaan alkon käytön vai oletteko yhtä paljon vartijoita?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hä? Kestääkö mitä? Siis tottakai vaativaankin elämään sopii alkon käyttö. Mulla on vaativa työ, lapsi, harrastuksia, luottamustoimia jne. Oikein hyvin voin ottaa vaikka joka ilta ruuan kanssa lasin viiniä tai olutta, jos siltä miehen kanssa tuntuu. Jos joisin aamusta asti pullon kirkasta viinaa, niin tottakai memettäisin kaiken, niin kuin kuka tahansa. Mikä pointti oli?

Vierailija
22/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko mulla on aivot jäässä tai sitte mä oon ihan hemmetin tyhmä kun en tajunnu ap kirjoituksesta yhtikäs mitää..

Veikkaan molempia. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku oliko tää Ap Kivikissaäiti?

Utelona 8

Herran tähren, en. Älä manaa sitä esiin, on ollut pitkään niin rauhallista ilman sitä!!;-)

manaa esiin. :D En, en.

8

Vierailija
24/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pysyy melko kuosissa. Juon kännit kerran viikossa. Rakastan olla kännissä, se on vähän kuin harrastukseni. Jotkut käy lenkillä, mä käyn baarissa.... Rahaa kyllä menee, mutta sitä saa töistä, jota painan koko viikon.

Olen olevinaan tämmöinen tavallinen perheenäiti.

Jos mulla ei olisi perhettä, mä en varmaan olisi ikinä vaivautunut opiskelemaan tai töihin, olisin vaan dokannut joka päivä, olisin sillan alla ellen olisi jo hengetön.

Mihin vaan harrastukseen menee rahaa, osaan hurjastikin. Moni liikuntaharrastuskin on vaarallinen.

Vierailija
25/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hä? Kestääkö mitä? Siis tottakai vaativaankin elämään sopii alkon käyttö. Mulla on vaativa työ, lapsi, harrastuksia, luottamustoimia jne. Oikein hyvin voin ottaa vaikka joka ilta ruuan kanssa lasin viiniä tai olutta, jos siltä miehen kanssa tuntuu. Jos joisin aamusta asti pullon kirkasta viinaa, niin tottakai memettäisin kaiken, niin kuin kuka tahansa. Mikä pointti oli?

Se, miten kävisi jos mopo karkaisi, alkoholisoituisit, ottaisit liikaa.

Vierailija
26/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pysyy melko kuosissa. Juon kännit kerran viikossa. Rakastan olla kännissä, se on vähän kuin harrastukseni. Jotkut käy lenkillä, mä käyn baarissa.... Rahaa kyllä menee, mutta sitä saa töistä, jota painan koko viikon.

Olen olevinaan tämmöinen tavallinen perheenäiti.

Jos mulla ei olisi perhettä, mä en varmaan olisi ikinä vaivautunut opiskelemaan tai töihin, olisin vaan dokannut joka päivä, olisin sillan alla ellen olisi jo hengetön.

Just tuota pelkään, olisin matkalla alas.

Vierailija
27/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään .en joisi niin paljoa että pakka menisi sekaisin. Kantsis sunkin kokeilla semmosta D

Vierailija
28/31 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Jos juominen omassa hallinnassa, niin tottakai kaikki säilyisi samanlaisena kuin ennenkin. Ehkä vain olisin puheliaampi.

Eri asia on, jos en pystyisi kontrolloimaan juomista, vaan siitä tulisi pakko.

Vierailija
29/31 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ahdistunut, eikä kestä selvin päin oloa, ei kyllä mieti mitä menee. Ei mieti edes pysyykö hengissä, sillä ei ole merkitystä. Mutta työt tehdään se on selvä ja humalassa ei mennä rattiin.

Töissä olen ehkä ahkerin koko lafkasta, aamulla ei ole promilleja kun lähden ajamaan, kotiin tullessa vasta korkatataan. Ei ole pölyä lattialla eikä tiskiä tiskipöydällä. Mutta iltoja ja seinien katselua selvinpäin en kestä. Enkä halua lähteä minnekään rasittavaan muuhun virkistäytymiseen.

Vierailija
30/31 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo vaan syön. Syön, syön ja syön. Hyvä kun vielä ovista mahtuu. Vikansa kullakin.

Vierailija
31/31 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihme tän sun kirjoituksen pointti on?

Suunnittelet denson uraa ja haluat heti alkuun kartoittaa etenemismahdollisuudet?

Kyä on outoo.