Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtuisi, jos alkaisit juoda?

Vierailija
10.01.2018 |

Mietin tuota omalta osaltani, ja tulin tulokseen että hyvin moni, lähes kaikki tällä hetkellä tärkeä asia menisi päin hemmettiä, vessasta alas.
Ihan sama tissuttaisinko vai röpöttäisinkö kunnolla. Voi olla että pieni oheis-tai salakupitus olisi miltei pahempi tapa.
Vähän kuin salasuhde.
Huolehdin tätä nykyä pääosin tämän talouden arjesta ja juhlasta. Vastuullani on aikuistuva poika, osa sukumökin omistuksesta, rempasta ja huoltamisesta, siisteys, ruoka, suhteet sukulaisiin, jo aikuisen mutta vielä opiskelevan tyttären ainoana vanhempana olo...siinä menisi luottamus pahasti, koska hänen isänsä kuoli ongelmiinsa.
Eikä tekisi hyvää avioliitollekaan, se loppuisi varmasti nopeaan. Samoin työ.
Toisin sanoen: kaikki menisi eikä piisaisikaan.

Mites muilla, kestääkö elämänne runsaan alkon käytön vai oletteko yhtä paljon vartijoita?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää sen minkä juon,ei ongelmaa. Nytkin on olutlähetys tulossa Saksasta. Harrastus, nääs.

T. M50, DI

Vierailija
2/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin listasta auton ja ajokortin. Ilman niitä ei mistään tulisi mitään.

Täällä seudulla on paljon hirviä, peuroja ja paikoin haastavat ajo-olosuhteet. Jos ei hönössä ajaisi päin eläintä, voisi löytää itsensä vaikka merestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestää sen minkä juon,ei ongelmaa. Nytkin on olutlähetys tulossa Saksasta. Harrastus, nääs.

T. M50, DI

Se onkin eri asia, jos siitä nauttii ja sen hallitsee.

Ei meilläkään mies lasiin sylje. Omasta hyvästö viinapäästäni en mene vallalle. Tuskin sellaista on.

Vierailija
4/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron myötä menisi myös hyvä omistusasunto.-ap

Vierailija
5/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon silloin tällöin kännit, ei ongelmia. 

Vierailija
6/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi varmaan vähästäkin kamala krapula, juon vuositasolla muutamana kertana noin pari-kolme desiä yhteensä.

.

Vierailija
7/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestää. Ei häiritse töitä, ei harrastuksia eikä vaimokaan sano asiasta mitään. Joiltain lähtee helpommin mopo käsistä.

Vierailija
8/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siis ollut joskus isompi ongelma alkoholin kanssa, vai miksi mietit tämmöisiä?

Mun elämä kestää alkoholin käytön. Lapset on teini-iässä ja ovat itsenäisempiä. Kaikki toimii, joten voisin tipsutella vaikka samantien. Tulin just töistä ja edessä olisi kolme vapaata. Voisin naatiskella viinilasillisen tai samantien koko putelin. Ei vaan nyt tee mieli.

Huominen on huomenna ja ruokakaupassa pitää käydä. Se tapahtuu sitten illalla, kun mies tulee töistä himaan, niin pääsee autolla. Tai voidaan vaikka mennä miestä vastaan julkisilla ja ulos syömään. < tässä on ideaa.

Eli huominen oli varattu löhölle anyway. Mulla on tuolla maksalaatikkoa kaapissa ja sitä namittelen lounaaksi ja kattelen netflixiä, kunnes muksut pääsee koulusta.

Vierailija
9/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Juoko toinenkin,otatteko yhdessä?

Ei kai sekään paha vaihtoehto olisi, jos olisin alkon käyttäjä ja joisi oikeassa paikassa oikeaan aikaan. En vain ole tottunut eikä se sopisi tyyliini muuten kuin sidukka vuodessa- tahdilla. Jos sitäkään.

Heitän kyllä viiniä ruokiin, kostuketta kakkuun jne. Syön viinin, en juo.

Oikea alkoholiongelma tuhoaisi minut, nopeasti tai hitaasti, eikä tekisi hyvää muillekaan.

Vierailija
10/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Juoko toinenkin,otatteko yhdessä?

Ei kai sekään paha vaihtoehto olisi, jos olisin alkon käyttäjä ja joisi oikeassa paikassa oikeaan aikaan. En vain ole tottunut eikä se sopisi tyyliini muuten kuin sidukka vuodessa- tahdilla. Jos sitäkään.

Heitän kyllä viiniä ruokiin, kostuketta kakkuun jne. Syön viinin, en juo.

Oikea alkoholiongelma tuhoaisi minut, nopeasti tai hitaasti, eikä tekisi hyvää muillekaan.

Tottakait yhdessä, olishan se aika tylsää yksin juoda.

Vierailija
11/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaisin juoda olisin kännissä, miten niin?

Vierailija
12/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mulla on aivot jäässä tai sitte mä oon ihan hemmetin tyhmä kun en tajunnu ap kirjoituksesta yhtikäs mitää..

Vierailija
13/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala.

Vierailija
14/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku oliko tää Ap Kivikissaäiti?

Utelona 8

Vierailija
15/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla siis ollut joskus isompi ongelma alkoholin kanssa, vai miksi mietit tämmöisiä?

Mun elämä kestää alkoholin käytön. Lapset on teini-iässä ja ovat itsenäisempiä. Kaikki toimii, joten voisin tipsutella vaikka samantien. Tulin just töistä ja edessä olisi kolme vapaata. Voisin naatiskella viinilasillisen tai samantien koko putelin. Ei vaan nyt tee mieli.

Huominen on huomenna ja ruokakaupassa pitää käydä. Se tapahtuu sitten illalla, kun mies tulee töistä himaan, niin pääsee autolla. Tai voidaan vaikka mennä miestä vastaan julkisilla ja ulos syömään. < tässä on ideaa.

Eli huominen oli varattu löhölle anyway. Mulla on tuolla maksalaatikkoa kaapissa ja sitä namittelen lounaaksi ja kattelen netflixiä, kunnes muksut pääsee koulusta.

En ole koskaan juonut. Siinäpä se, ei mun kannatakaan. Pieni nappailu ei kiinnosta, iso veisi kaiken.

Suvussa on varoittavia esimerkkejä, niihin on yleensä liittynyt masennus ym ongelmia. Nuorena olin herkkä ja ahdistunut. Ehkä viina sotkisi minunkin aivoni ja elämäntyylini, toisi sairauksia ja huonoa seuraa.

Koska täällä saariston huomassa ollaan autosta riippuvaisia, pitää jonkun olla aina ajokunnossa.

Poikani ei ole tottunut siihen että joisin. Se ei olisi hänelle oikein.

Vierailija
16/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Utelona 8

Sorry ei tietenkään ollut! :D

Enkä avannut viiniäkään! Sorry sekoilusta. ;)

Se-Kasi

Vierailija
17/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisi pissattaa

Vierailija
18/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Utelona 8

Herran tähren, en. Älä manaa sitä esiin, on ollut pitkään niin rauhallista ilman sitä!!;-)

Vierailija
19/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pysyy melko kuosissa. Juon kännit kerran viikossa. Rakastan olla kännissä, se on vähän kuin harrastukseni. Jotkut käy lenkillä, mä käyn baarissa.... Rahaa kyllä menee, mutta sitä saa töistä, jota painan koko viikon.

Olen olevinaan tämmöinen tavallinen perheenäiti.

Jos mulla ei olisi perhettä, mä en varmaan olisi ikinä vaivautunut opiskelemaan tai töihin, olisin vaan dokannut joka päivä, olisin sillan alla ellen olisi jo hengetön.

Vierailija
20/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko mulla on aivot jäässä tai sitte mä oon ihan hemmetin tyhmä kun en tajunnu ap kirjoituksesta yhtikäs mitää..

Sain käsityksen että ap haluaisi juoda, mutta koska hän tietää että se ei pysyisi hanskassa hän luetteli mitä kaikkea juomisen myötä menettäisi. Vai...?