Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Violetit vai mustat hiukset?

Vierailija
10.01.2018 |

Kummat värjäisin? Mulla on ollut pari vuotta sitten musta tukka ja tykkäsin tosi paljon, nyt on tylsähkö keskiruskea. Tavallaan kaipaisin vaihtelua, mutten tiedä sopisiko violetti. Mitä mieltä on av-raati? Ja pliis, ei mitään ''musta ei sovi suomalaiselle'' huuteluja jooko.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on voittajan valinta, aina ja ikuisesti! ❤

Vierailija
2/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kolikkoo kumpi. Jos olet tyytymätön tulokseen, vaihda toiseen. Simppeliä ja tehokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään violetista, mutta on tosi työläs ylläpitää. Väri haalistuu selvästi jo muutamassa viikossa ja muuttuu pelkästään punaiseksi. Pitää jaksaa värjätä usein.

Vierailija
4/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää ensin violetiksi ja jos ei miellytä niin mustaa vaan päälle

Vierailija
5/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot 30+ mustat näyttää paremmalta.

Ei mitenkään loukaten, mutta shokkivärit vanhemmilla ihmisillä tuppaa näyttää tosi härskiltä.

Vierailija
6/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole teini niin musta on ainoa vaihtoehto!

Vierailija
7/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot 30+ mustat näyttää paremmalta.

Ei mitenkään loukaten, mutta shokkivärit vanhemmilla ihmisillä tuppaa näyttää tosi härskiltä.

Kuka puhui shokkiväreistä? Violettia on myös tummina sävyinä.

Vierailija
8/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään violetista, mutta on tosi työläs ylläpitää. Väri haalistuu selvästi jo muutamassa viikossa ja muuttuu pelkästään punaiseksi. Pitää jaksaa värjätä usein.

Ai? :D Mulla on violetit eikä tää tahdo haalistua millään. Sitten kun haalistuu on vaalean violetti. Punasta ei oo ollenkaan. Värjään kun jaksan koska se vaalean pastellivioletti sopii mulle myös. Punanen on monin kerroi vaivalloisempi kuin tämä. Toki meidän kaikkien hiukset käyttäytyy eri tavalla.

Ap, helpompi ensin kokeilla violetti ja sitten laittaa päälle musta jos et tykkääkään.