Melkein suutuin miehelle jonka kanssa on säpinää
Puhuttiin lapsista ja siitä kuinka en halua lapsia, mutta voisin sellaisen tehdä hänen kanssaan jos hän tahtoisi. No tää käänti sitten asian niin, että mä tahtoisin nimenomaan hänen kanssaan lapsen. Sain sitten väännettyä rautalangasta, että en haaveile lapsista hänenkään kanssa, mutta voisin hänelle sen uhrauksen tehdä, jos hän sitä todella haluaisi.
Joskus aiemminkin hänen kanssaan puhuttu lapsista ja hän haaveili silloin pojasta ja tyttärestä mun kanssa ja olin silloinkin nihkeä asiaa kohtaan.
Kommentit (8)
Säpinämiehen kanssa olet jo vääntämässä lapsia? En yhtään ihmettele tämän palstan naisten ulinoita "vastuuttomista miehistä".
On sulla syyt "melkein suuttua". Onneksi et kuitenkaan suutahtanut.
Jos et halua lapsia niin älä sitten hanki niitä kenenkään muun haluamisen takia!
Vierailija kirjoitti:
Säpinämiehen kanssa olet jo vääntämässä lapsia? En yhtään ihmettele tämän palstan naisten ulinoita "vastuuttomista miehistä".
No on täs ollut aika pitkään juttua ja voisin jopa sanoa rakastavani häntä. Sen tiedän, että hän rakastaa mua. Emme kuitenkaan ole parisuhteessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On sulla syyt "melkein suuttua". Onneksi et kuitenkaan suutahtanut.
Ärsyttää ku pitää kääntää sanomani väärinpäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet outo.
Voi olla. :D siksi tuo miekkonen varmaan muhun rakastuikin. :D
Ap
Joskus mietin, miten noin fiksu mies voi kääntää asiat väärinpäin. Noo. Saa nähdä mitä tästä tulee.
Ap