Miksi Hivpoint luopuu vapaaehtoisten tekemästä kenttätyöstä Thaimaassa toistaiseksi?
Mitä sellaista se vapaaehtoistyöntekijä sanoi lauantain Hesarissa, mitä ei ois saanut? Luin kyllä jutun.
Kommentit (15)
Voi ei, kerrottiinko jutussa ihan avoimesti? Miksi ihmeessä?
Jos kävi ilmi, että muutkin avustustyöntekijät tekee samaa?
Tai joku toiminnan rahoittaja älähti.
Onko joku käynyt Thaimaassa tuolla?
Minua säälitti millaista kohtelua vapaaehtoistyöntekijä sai keskustelupalstoilla ja jopa radio Rockin aamussa. Esiintyi jutussa kuitenkin aika rehvakkaasti eikä hoksannut, millaisen kuvan antoi itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Minua säälitti millaista kohtelua vapaaehtoistyöntekijä sai keskustelupalstoilla ja jopa radio Rockin aamussa. Esiintyi jutussa kuitenkin aika rehvakkaasti eikä hoksannut, millaisen kuvan antoi itsestään.
Jos joku on noin idiootti, että rehvastelee huorien nussimisella Hesarissa, samaanaikaan kun pitäisi tehdä avustustyötä, niin ihan on itse soppansa keittänyt ja ansainnut sen! Kuvottava saastaläjä. Vituttaa just noi rasvaiset, tän tyyppiset miehet, jotka ajattelee pelkästään kullillaan ja sitä mihin reikään saa lastit heittää!!
Hahah, ei voi olla totta! :D
Mikä typerys.
Ullatus. Sai taas thaikut vähän rikastusta suomimieheltä.
Minusta se avustustyöntekijä tarkoitti hyvää!
Kyse ei ehkä ollut niinkään sanomisesta kuin tekemisestä. Eikös hän ihan vaan näyttääkseen kaapin paikan toimittajalle käynyt panemassa jotain prostituoitua skipaten näin aiemmin sovitun yhteisen aamiaisen. Vaikka vapaaehtoisille ei palkkaa maksetakaan niin kulukorvauksia varmaan. Tuskin monikaan haluaa rahoittaa toisten panolomia.
Eikä se kumikaan aina riitä , tauteja voi silti saada, kun käy vain maksullisissa ja vielä tuota tahtia.
Vapaaehtoisen arvot olivat ristiriidassa hiv-pointin arvojen kanssa.
Hänkin oli varmaan valittu Thaimaassa asujista vapaaehtoiseksi ammattinsa perusteella. Sääli sinänsä, jos viesti on kuitenkin mennyt perille tuota kautta. Eli mies on samaa sarjaa kuin ongelmakäyttäytyjätkin siellä ja siksi ollut heidän silmissään uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä nyt niin säälitti?
No se avustustyöntekijä Tero Vuorimies nussi niitä huoria siellä ihan estottomasti. Eli oli niinsanotusti pukki kaalimaan vartijana. Ehkä himpan verran moraalitonta käytöstä, eikö?