Miten pystyn taas luottamaan ihmisiin pettymysten jälkeen ja saamaan hyvän parisuhteen?
Miten vedän puoleeni aina tietyntyyppistä miestä. Pelottaa oikeasti luottaa.
Kommentit (14)
Minkä tyyppisiä? Minä vedän puoleeni persoonallisuushäiriöisiä. Teen sitten kaikkeni, että suhde kestäisi ja annan kohdella itseäni huonosti. Lopulta olen niin rikki, että oma terveys on pettämässä ja on pakko erota jos meinaa pysyä hengissä. Tiedän että pystyisin normaalielämään, mutta en vain ole saanut ns. normaalimiestä.
Ihmettelen itsekin, että pystyn aina avautumaan ja luottamaan. uskoni rakkauteen taitaa olla pohjaton.
Mutta itseasiassa enemmän kuin särkymistä tms. pelkään yksinjäämistä.
Varmasti olisi helpompaa luottaa, kun ei jatkossa enää ala seurustelemaan niiden tietyn tyyppisten kanssa.
???????????????????????????????????????????
Itsepä olet miehesi valinnut. Säälittävä uhriutuja. Et pysty myöntämään tehneesi vääriä valintoja vaan selität jotain "vedän puoleeni" höpinöitä. Oliko tämä juuri se narsisti kun itsessä ei ole mitään vikaa ja kaikki on muiden vika
En minä ole uhriutuja. Jos olisin niin en tännekään tekisi keskustelua aiheesta ja selvittäisi miten jatkossa vältän tuollaiset miehet. Narsistiakin ehdit jo huutaa mikä sekin meni pieleen. Omapahan on häpeäsi kun taisi osua nilkkaan.
ap
Ai niin, mutta kun ei siitä miehestä alussa tiedäkään kun haluaa tuoda hyvät puolensa esiin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyyppisiä? Minä vedän puoleeni persoonallisuushäiriöisiä. Teen sitten kaikkeni, että suhde kestäisi ja annan kohdella itseäni huonosti. Lopulta olen niin rikki, että oma terveys on pettämässä ja on pakko erota jos meinaa pysyä hengissä. Tiedän että pystyisin normaalielämään, mutta en vain ole saanut ns. normaalimiestä.
Ihmettelen itsekin, että pystyn aina avautumaan ja luottamaan. uskoni rakkauteen taitaa olla pohjaton.
Mutta itseasiassa enemmän kuin särkymistä tms. pelkään yksinjäämistä.
Ulospäin iloisia ja huolettomia, mutta toisaalta jotenkin emotionaalisesti viileitä ja kontrolloivia,kriittisiä.
Yhden miehen tapasin joka oli päinvastainen, ulospäin hallittu ja sisältä empaattinen, mutta menin kiinnostumaan noista liehittelevistä kylmäkalleista. ap
NIin miksi saan perääni ne liehittelevä kylmäkallet jotka onkin ensin oiken mukavaa seuraa ja menen uttuun mukaan. Minua on sanottu myös iloiseksi ja huumorintajuiseksi ihmiseksi, siis toiset ihmiset sanoneet. Tuon tyyppiset miehet sitten ihastuttuani heihin alkavat rivien välistä moittimaan jne. ap
ja ne asiat ovat jotain aivan ihmeellisisä. paljastuvat jees jees- miehiksi paitsi naiselle,
Niin ymmärrättekö ongelmani? Jokainen varmaankin haluaa ihastuneena olla mahdolisismman hyvä ja miellyttävä toiselle ja on jossain määrin itsetuntoa hajottavaa, jos sitten siinä vaiheessa toinen alkaa syyttelemään ja muuttuu viileäksi. Mikä noin käyttäytyvää ihmistä vaivaa?
ap
Up,