Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Soini & kumppanit puukottivat äänestäjiään selkään?? En ymmärrä.

Tahdon vain ymmärtää
10.01.2018 |

Soini ja kumppanit olivat vuosikausia määrätietoisesti ja ahkerasti ja sinnikkäästi työskennelleet ja lisänneet kannatustaan, Perussuomalaisten kannatusta. Ja kun he vihdoin viimein pärjäsivät vaaleissa ja pääsivät ministereiksi, he välittömästi puukottivat äänestäjiään selkään, näkyvästi ja häpeilemättä. Sillä tempulla he hajottivat Perussuomalaiset, tuhosivat kannatuksensa ja tuhosivat poliittisen uransa.
Okei... onhan poliitikot miljoona kertaa ennenkin puukottanut äänestäjiään selkään, mutta yleensä he hyötyvät siitä jotain, itse jotain voittavat, rikastuvat tai tiesmitä. Soini ja kumppanit (Siniset) vaikuttavat ihan täysin häviäjiltä, poliittinen ura ohi. Vai hyötyivätkö he tästä jotain? Vai ovatko he vain ihan sekaisin? Siis mitä ihmettä? Mitä olen missannut? Selittäkää minulle. Kärsivällinen Soini yhtäkkiä vain pimahti ja tuhosi kaiken...?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi persut voittavat pressanvaalit ja maanpetturit kokevat tuskaisen loppunsa.

Juuri tuon vuoksi yksikään suomalainen ei äänestä persua.

Vierailija
42/42 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi persut voittavat pressanvaalit ja maanpetturit kokevat tuskaisen loppunsa.

Sinuna en vielä pidättelisi hengitystä tuota skenaariota odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla