Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut 25 vuotta työelämässä ja maksanut veroja. Nyt kun olen kerrankin työttömänä, hallitus ottaa luvatun työttömyysturvan pois. Saanko takaisin maksamani verot, koska niiden perusteena olleet lupaukset on tuhottu hallituksen toimesta.

Vierailija
10.01.2018 |

Työnhakuunkaan ei jää enää aikaa, kun pitää kikkailla, ettei tuet mene.

Sipilälle terveisiä, olet naiivi idiootti ja halveksimme sinua, olet maanpetturi ja huijari.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin ottaa päähän.

Olen ollut työelämässä 30 vuotta ja maksanut liiton maksuja, jotta saisin elää huolettomammin mikäli työttömäksi jäisin. Nyt näyttää siltä, että rahat ovat menneet hukkaan. Harkitsen "loimaan kassaa" ihan vaan piruuttani. Kun näköjään työttömäksi ei ole enää järkeä heittäytyä niin miksi rikastuttaisin niitä kassojakaan.

Eipä ihme että ytk:n suosio kasvaa vuosi vuodelta...

selkeä , edullinen ja luotettava.

Ihmisillä taitaa olla hieman väärä käsitys työttömyyskassojen toiminnasta. Myös ansiosidonnaiset työttömyyskorvaukset maksetaan pääosin työttömyysvakuutusmaksuista kertyneistä yhteiskunnan hallussa olevista rahoista. Tämä ei liity mitenkään liittojen kassoihin. Kassojen jäsenmaksut kattavat vain muutaman prosentin työttömyyskorvauksiin käytettävistä rahoista.

Vierailija
82/83 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ollut 25 vuotta töissä, eikö pitäisi olla jo kassaa loppuiäksi? Ainoa aidosti oikeudenmukainen systeemi olisi pitää verot minimissä ja jokaisen huolehtia omista säästöistään ja eläkkeistään. Itse kullakin suu säkkiä myöten, niin loisillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ollut 25 vuotta töissä, eikö pitäisi olla jo kassaa loppuiäksi? Ainoa aidosti oikeudenmukainen systeemi olisi pitää verot minimissä ja jokaisen huolehtia omista säästöistään ja eläkkeistään. Itse kullakin suu säkkiä myöten, niin loisillakin.

Byrokratian saisi kyllä aika hyvin minimoitua, kun jokaisella vauvasta vaariin maksettaisin minimikulut kattava perustulo ja jokainen huolehtisi itse kaikesta muusta. Perustulo korvaisi siis kaikki muut maksut: lapsilisät, työttömyyskorvaukset, eläkkeet jne.