Naapurin mies... en jaksa enää!!!
Minun naapurissa asuu mies, joka on erittäin kiinnostunut kaikesta mitä taloyhtiössä tapahtuu. Kun hän tulee pihalla vastaan, on luvassa 10-20 minuutin raportti tapahtumista. Toisaalta on hyvä, että joku seuraa mitä talossa tapahtuu, mutta en jaksa, että hän aina kertoo kaiken minulle eikä isännöitsijälle tai huoltoyhtiölle. Hän ei juoruile muista asukkaista, vaan kertoo esim. talon kunnosta ja tehdyistä ja tekemättömistä töistä. Miten voisin ilmoittaa hänelle, ettei minua oikein kiinnosta?
Kommentit (13)
Naapuriprovot uusi villitys av:lla?
Älä katso silmiin ja kävele nopeasti ohi.
Sen takia se sulle niitä selostaa kun sinä kohteliaasti kuuntelet. Muut varmaan painaa nokkapystyssä ohi.
Huuda suureen ääneen miituu miituu ja ryntäät paniikissa kotiovestasi sisään.
Sanot, että on ripuli ja kiire vessaan.
Laitat kotoa lähtiessä puhelimen korvalle ja olet puhuvinasi siihen. Määrätietoisesti kävelet etkä pysähdy ukon kohdalle.
Voi jee-sus. Oletko jotenkin puhekyvytön, ap? Vai arka lapsonen?
Mitä vikaa on lauseessa:"Kiva, että seuraat asioita, mutta minä en ymmärrä noista yhtään mitään, eikä minua kiinnosta - soita isännöitsijälle.!
Ja päälle "nyt minun täytyy mennä, hei hei...."
Ja jatkat matkaa.
Minä en ymmärrä kaltaisiasi mykkiä paskoja.
Sanot, että sulla on valitettavasti kova kiire, ja kävelet vain pois. Noita on jokaisessa vähänkin isommassa yhtiössä ainakin + muita horisijoita ja tuijottelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että sulla on valitettavasti kova kiire, ja kävelet vain pois. Noita on jokaisessa vähänkin isommassa yhtiössä ainakin + muita horisijoita ja tuijottelijoita.
Etsivät siis KOKO AJAN potentiaalista uhria jutuilleen. Nyt kovuutta peliin, älä alistu vakiuhrin asemaan!
Sanot vaan suoraan just noin, että hyvä kun joku kiinnittää asioihin huomiota, mutta minua ei oikeastaan kiinnosta.