Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se naisille iso turn-off jos mies on lattajalka?

Vierailija
10.01.2018 |

Tai melkein lattajalka?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tää on anonyymi palsta, niin voin kertoa:

dumppasin kaikinpuolin muuten hyvän ja mukavan, älykkään ja hyvännäköisen kumppanin ihan vaan pahan lättäjalkaisuuden takia. En tietenkään ikinä kertonut syytä.

Vierailija
22/41 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dumppasin kaikinpuolin muuten hyvän ja mukavan, älykkään ja hyvännäköisen kumppanin ihan vaan pahan lättäjalkaisuuden takia. En tietenkään ikinä kertonut syytä.

Siis mikä siinä miehen lättäjalkaisuudessa tarkkaanottaen on niin kamalaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
24/41 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi asiaa: On helkkarin ruma ja tekee miehen kömpelöksi. Tanssia lättäjalan kanssa?

Vierailija
25/41 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kovin nätti ole. Vielä korostuu, jos muuten mies on kireässä kunnossa. Jollekin möhömahalle ne ihan kuuluukin asiaan.

Vierailija
26/41 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, onko miesystävälläni tällaiset vai ei! Nyt kun asiaa mietin, voi ollakin. Olen aivan rakastunut häneen.

Mutta läppähän tuo aloitus olikin, eikö?

Vierailija
27/41 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aavistustakaan, onko miesystävälläni tällaiset vai ei! Nyt kun asiaa mietin, voi ollakin. Olen aivan rakastunut häneen.

En ole ihan varma. On olemassa sekä miehiä että naisia, joille tuo jalka on maskuliinisuuden merkkinä äärettömän tärkeä. Eli siis lättäjalka on mieslaumassa jotenkin vajavaisten puolella. Miten se muuten voisi olla esim. haukkumasana?

Vierailija
28/41 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä anonymiina voi asiaa vähän kommentoida. Eli olen itse ihan tavallinen mies, jolla on lättäjalat. Sen verran pahat, että jos vaikka sukkasillaan olen, ne kyllä ulkopuolinen huomaa varmasti. Sen verran monta kertaa ole naljailevia kommentteja niistä kuullut, sekä miehiltä että naisilta, että mieluiten olen aina kengät jalassa. Ja taitaapi vain vaimo tietää, että käytän myös ihan ortopedisuutarin valmistamia tukipohjallisia. Eli ei se lättäjalka kaikille ihan olematon juttu ole. Ja vielä jos sattuu olemaan se, jolle siitä saadaan huomauttaa.

Vierailija
29/41 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ainakin.

N19

Vierailija
30/41 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ainakin.

N19

Varo ettei jää luu käteen, jos kovin tarkkaa kuntokartoitusta heti alkuunsa pitää.

Vierailija
31/41 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi. Itsellänikin on pahat lättäjalat, ihan sukuvikana. Ovat ongelmalliset ja aiheuttavat kipuja.

Vierailija
32/41 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vielä on koko suku lättäjalkoja, niin varmaan sitten on jälkikasvullakin. En nyt tiedä onko ihan turn-off, mutta vähän sieppaa, kun miehen suvussa on joka ainoalla miehellä täydet lättäjalat. Ja meillä on kaksi poikaa, niin arvatkaa vain, samaan sarjaan menevät nuokin. Tiedä mitä sitten noille joskus kutsunnoissa sanotaan.

Vierailija
33/41 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne lättäjalat armeijassakaan pärjää, jos edes sinne pääsevät. Eli on turn off.

Vierailija
34/41 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on naisellle näyttely esine, niin varmaan sitten. Ei oo täysi alfa, jos jalan kaaret puuttuu.

Vierailija
35/41 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot jalat tarkoittaa isoa penistä.

Vierailija
36/41 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan tuon tietää, mutta tarkoittaako isot jalat myös lättäjalkoja ja päin vastoin?

Vierailija
37/41 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iso turn-off, mutta pieni turn-off on kylläkin.

Vierailija
38/41 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Tiedän isojalkaisen minimunan.

Vierailija
39/41 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättäjaloista en osaa sanoa, mutta jostakin syystä ne miehen isto jalat vain vähän sytyttää...

Vierailija
40/41 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole iso turn-off, mutta pieni turn-off on kylläkin."

Makuja on monia. Mun mielestä lättäjalat on pelkästän miehekäs juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi