Tutkimusten mukaan pipoa-lippistä,podetään koska tukka on likainen!
Miehet pitävät myös siksi että kaljuuntuvat. Naiset siksi että tukka on pascainen ja tai kampaajalla ei ole käyty aikoihin.
Kommentit (16)
Minäkin poden aina pipo-lippistä. Kauhea tauti.
Mä pidän kun paleltaa. Taidan olla todella poikkeava?
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei lippis sovi ollenkaan.
Mulle sopii. Oon muutenkin sporttinen.
Kyllä mulle lippis sopii. Olen kesäisin sporttinen.
Talvisin käytän pipoa, mutta en sisällä.
Mä käytän, koska tykkään pipoista ja snäbäreistä. Mulla on 10 erilaista pipoa ja 7 snäbärii. Käytän myös peruukkeja vaihtelun vuoksi.
N25
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän, koska tykkään pipoista ja snäbäreistä. Mulla on 10 erilaista pipoa ja 7 snäbärii. Käytän myös peruukkeja vaihtelun vuoksi.
N25
Mikä ihme on snäbäri??
Mä lyön pipon päähän, kun en aina viitsi kammata hiuksia.
Kesät, talvet.
Mä pidän siksi, ettei olisi niin kylmä. Ja hankin pipon jota pidän myös kivan näköisenä.
Lippistä pidän enimmäkseen siksi että tykkään miltä se näyttää, mutta eipähän aurinkokaan häikäise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25Mikä ihme on snäbäri??
Snapback
Minä pidän pipoa tosi harvoin. Silloin kun käytän, syyt ovat joko kylmyys, tyvikasvu tai vastapesty tukka, joka kuivuessaan ilman tököttejä tai muuta käsittelyä sojottaa mihin sattuu.
Laitapa linkki tähän "tutkimukseen", vai perustuuko väitteesi ainoastaasinun perstuntumatutkimuksiisi?
Vierailija kirjoitti:
Lippis voi olla erittäin söpön näköinen hyvä pakaraisen pitkätukkaisen naisen päässä kun rakastellaan takaapäin asennossa. Huomautan, että hiusten tulee olla pitkät, melkein pakaroihin asti ja lippiksen väärinpäin naisen päässä.
Eihän kenelläkään muilla ole likaisia hiuksia kuin vesijuoksijoilla.
Vierailija kirjoitti:
N25
Haluisin vähä snäbäyttää sun bäck träppii ku sul on päässä snäpbäri.
Talvella käytän pipoa pääsääntöisesti kylmyyden vuoksi, mutta muina vuodenaikoina on vaan niin helppo laittaa trikoopipo päähän jos ei jaksa pestä tai laittaa hiuksia. Mitä väärää siinä on?