Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se naisille iso turn-off jos mies on impotentti?

Vierailija
10.01.2018 |

Tai lähes impotentti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan sellaisille, jotka eivät halua seksiä.

Vierailija
2/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi. Mutta on olemassa naisia, jotka eivät niinkään välitä seksistä. Kannattaa olla asiasta rehellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos nainen sattuu olemaan aseksuaali. Heitäkin löytyy.

Mutta muuten todennäköisesti kyllä. Kannattaa käydä lääkärissä kysymässä apua!

Vierailija
4/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne miehen sormet ja kieli kuitenkin toimii? Ei se kikuli silloin niin tärkeä ole.

Vierailija
5/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
6/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON! Tietysti on. Mitä kuvittelit?

Vierailija
7/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja NouNou. Ja goodbye!

Vierailija
8/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos mies on muuten seksuaalisesti halukas ja taitava ja impotenssi on hoidossa.

Vierailija
9/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, eikös jotakin lääkettä ole siihen keksitty?

Vierailija
10/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko impotenssi fyysistä vai henkistä? Onko sinulla fantasioita tai tekeekö mieli seksiä, mutta alapää ei toimi? Vai eikö seksi yksinkertaisesti kiinnosta. Oletko ollut impotentti aina vai onko tämä alkanut vasta myöhemmin? Siitä voisi päätellä oletko aseksuaali vai onko vaiva mahdollisesti hoidettavissa.

Itse olen myös lähes impotentti nainen ja olisin kovin iloinen jos löytäisin kaltaisesi. Jokainen suhde on kärsinyt siitä, että omat halut ovat olemattomat. Itse toivoisin seksiä, mutta homma ei vaan toimi. Ei kertakaikkiaan tunnu miltään. Olen ollut aikaisemmin hyvinkin seksuaalinen ja itselläni kiinnostus seksiin on ajatuksen tasolla tallella. En kuitenkaan pysty harrastamaan seksiä, koska en kykene kiihottumaan. Ongelma on todennäköisesti henkistä ja siksi myös itselleni turhauttavaa.

On aika todennäköistä että se on turn-off naisille joilla on kova seksuaalinen vietti, mutta poikkeuksiakin on. Varmaan tärkeintä olisi että kerrot sen varhaisessa vaiheessa. Turha käyttää aikaa sellaiseen, mikä ei tule toimimaan. Jos olet aseksuaali, voit yrittää löytää muita samanlaisia aseksuaalisuus.fi foorumilta.

Jos taas vaiva on enemmän toiminnallinen eikä ominaisuus, kannattaa käydä lääkärissä. Onneksesi miesten haluttomuutta on huomattavasti helpompi hoitaa. Naisilla ongelma on yleensä korvien välissä. Itseäni lääkärit eivät ole osanneet auttaa, koska naisten haluttomuutta ei vielä ymmärretä eikä siihen ole olemassa lääkettä. Käyn tällä hetkellä terapiassa terapeutilla jolla on seksuaaliterapeutin pätevyys, mutta en ole vielä saanut siitä apua. Toisaalta syön masennuslääkkeitä, jotka vievät nekin halut. Olen opetellut hyväksymään, että tämä saattaa olla ominaisuus josta en pääse koskaan eroon. En tosin edes haaveile tällä hetkellä suhteesta tai perheestä, joten en ota asiasta juuri paineita. 

Vierailija
11/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ja NouNou. Ja goodbye!

Miksi mies on naisille vain muna?

Vierailija
12/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paha kuin ennenaikainen siemensyöksy.

Vierailija
13/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on vaikka onnettomuudessa menettänyt seisokin toiminnan niin ei haittaa. Jos mikään seksuaalinen ei kiinnosta niin kelpaa kaveriksi, mutta ei parisuhteeseen mun kanssa.

Vierailija
14/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole. Seksiä on niin paljon muutakin kuin yhdyntä.

Vierailija
15/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi. Olen eronnut enkä halua nyt seurustella, mutta minulla on kuitenkin vakituinen seksikumppani. Haluan seksiä ja paljon.

Vierailija
16/19 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys. Riippuu ihan naisen arvoista. Ja varmaan myös "luonnolliset vaistot" määrittävät suhtautumista. (Löllöllä on vaikea siittää.)

Vierailija
17/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täysin impotentti jo kymmene vuotta eikä velikulta herää millään kuolleista vaikka miten houkuttelisi. En koe sitä ongelmaksi koska ystävä naisetkin vilkuttelee vaan pikkusormella minulle näyttääkseen että tietävät asian. Ei siinä mitään sehän on itse asiassa oikein mukavaa saada huomiota. Kaverinsa joskus ihmettelevät ennen kuin saavat kuulla mistä on kyse. Sen jälkeen on hymy korvissa.

Vierailija
18/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Erosin ensimmäisestä miehestä sen takia, koska seksi oli kehnoa. Petin häntä. Sitten löysin miehen joka vei taivaisiin joka kerta. Ja joo yritin opettaa ekaa miestäni, koska olin kokeneempi, mutta ei.

Vierailija
19/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko (impotenteille) miehille turn-off, jos nainen ei tykkää seksissä yhdynnästä?

Monillehan seksi ja yhdyntä tarkoittaa melkein samaa asiaa.

Mua ei haittaisi, vaikka miehellä ei olisi penistä ollenkaan, eipähän tarvitsisi ottaa sitä sisäänsä. Mutta toki pitäisi olla muulta keholta miehen näköinen ja identifioida itsensä mieheksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan