Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah hah, vaimo luulee että vietän sen nelikymppisiä Thaimaassa kahdestaan

Vierailija
10.01.2018 |

eli ei tiedä että olen kutsunut kolme miespuolista kaveriani mukaan. Tietysti tämä näyttäytyy vaimolle "sattumana", kun lentokentällä törmätään kavereihin. "Sattumalta" ovat myös samassa hotellissa Krabilla.

Eikä kyseessä oo kavereilla mikään seksimatka vaikka sinkkuja ovatkin tällä hetkellä. Eihän Krabi oo mikään Pattaya.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö provohan tämä on, mutta en ymmärrä miks niin tehtäisiin? Avaa ap ajatuksiasi?

Vierailija
22/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah haa, mieheni luulee että vietämme minun nelikymppisiäni kahdestaan Thaimaassa.

Eipä ukko tiedä, että 3 hänen kaveriaan, joiden kaikkien kanssa on sutinaa, tulevat muka

sattumalta samaan paikkaan. Jopa samaan hotelliin. Se on silleen kätevää, kaikkien kannalta.

Miehelläni tapana vetää kännit joka päivä, ja sammuu viimeistään klo 20.00 maissa.

Minulla on runsaasti omaa aikaa ja seuraahan riittää. 

Menikö tunteisiin? :D

Miesporukka Thaimaassa alkaa tuskin kotimaisen keski-ikäisen varatun naisen kanssa säätämään yhtään mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah haa, mieheni luulee että vietämme minun nelikymppisiäni kahdestaan Thaimaassa.

Eipä ukko tiedä, että 3 hänen kaveriaan, joiden kaikkien kanssa on sutinaa, tulevat muka

sattumalta samaan paikkaan. Jopa samaan hotelliin. Se on silleen kätevää, kaikkien kannalta.

Miehelläni tapana vetää kännit joka päivä, ja sammuu viimeistään klo 20.00 maissa.

Miesporukka Thaimaassa alkaa tuskin kotimaisen keski-ikäisen varatun naisen kanssa säätämään yhtään mitään...

Olet joko todella nuori tai henkisesti jälkeenjäänyt :D

24/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai mikä vanha ovela kettu oletkaan

Varmaan suorastaan charmantti hopeakettu.

Vierailija
25/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän viinaa ja yhdessä illanviettoa kaverin ja kaverin naisen kanssa. Varma resepti sille, että jotkut säätävät jotain. Kysy vaikka Sukarilta.

Vierailija
26/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä9092 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai mikä vanha ovela kettu oletkaan

Varmaan suorastaan charmantti hopeakettu.

Noh, on komeaksi haukuttu joskus....

T: AP

Vierailija
27/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina ihmetyttää miten ihmiset hukkaavat aikaansa epätyydyttäviin parisuhteisiin. Itse olen ymmärtänyt päättää suhteen jos en ole aidosti onnellinen, en halua tyytyä mihinkään vaan haluan parhaan mahdollisen parisuhteen, rakkauden, elämän. Olen avoeronnut kaksi kertaa 5 vuoden suhteiden jälkeen ja nyt 10 vuoden avioliitossa ja joka päivä onnellisena.

Hah! Revi siitä ap, olet hiirulainen ja pelkäät elää täysillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan