Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hankki pyörillä liikkuvan "pakenevan" herätyskellon, nyt minä olen _aina_ se joka sen joutuu ottamaan kiinni ja sammuttamaan

Vierailija
10.01.2018 |

Mies on aina ollut huono herääjä. Minä saisin nukkua vielä tunnin siitä kun mies herää mutta eihän siitä tule nyt paskaakaan. Kello piippaa ja lähtee rullaamaan pitkin kämppää, mies kääntää kylkeä ja jatkaa kuorsaamista. Jonkin aikaa jaksoin kiskoa miehen sängystä ja patistaa töihin, nyt en enää jaksa. Myöhästyköön vaikka joka kerta. Onko ok heittää tuo hiivatin kello ikkunasta ulos tai lähimpään molokkiin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
22/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoisin sen narulla miehen ranteeseen.

Ehkä veisi sinne töihin asti, jos rukaat moottoria tehokkaammaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se äijän peiton alle jo illalla ja laita itselle kunnon korvatulpat

Vierailija
24/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se sika lähimpään Molokkiin, älä heitä hyvää herätyskelloa roskiin.

Vierailija
25/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai apua! Otan osaa. Heitä se ihmeessä pois tai jotain, tuskin se näillään palvelee tarkoitustaan. Minulla oli kerran naapuri, joka torkutti herätystä värinähälytyksellä tunnin ajan viimeistään kuudesta lähtien, viiden minuutin välein. Luultavasti kännykkä lattialla, oli sen verran hyvät pärinät. Joskus oli kyllä kiusaus käydä soittamassa ovikelloa että voisiko herra nyt mitenkään nousta jo, kun naapurit on jo huolella herätelty...

Opiskeluaikojen kämppis sitten taas ei herännyt aamuisin, niin kaverinsa kävi aina herättämässä. Lue: pirisytti ovisummeria niin pitkään että joku meistä muista nousi avaamaan. Kämppis itse kun ei luonnollisestikaan ovisummeria edes kuullut.

Vierailija
26/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ukon kanssa diili: joka kerran kun hän ei jahtaa sitä kelloa, saat herättää hänet ruiskimalla suihkepullosta vettä kasvoille. Se meinaan yleensä herättää sikeäunisenkin, kokeiltu on.

Vierailija
27/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kello mäkeen! Miehelle sähköiskuja antava herättävä rannekello. Siinähän sätkähtelee hereille, mokomakin uniterroristi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme