Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai työkaverit ovat ruokatauolla!. Kävin juuri taukotiloissa tyhjentämässä jokaisen tupakoitsija taskut!

Vierailija
10.01.2018 |

N. 10 takkia niistä 6 ssa oli tupakka aski ja sytkäri. Tupakat ovat nyt katkottuina roskiksessa joka on keskellä pukkariamme. Sytkärit pistin lavuaariin jonka täytin vedellä ja ovat uineet sieeelä jo n. 15min joten eivät toimi enää.
Nyt teemme työpaikastamme savuttoman!
Ei ei en ole pomo. .. olen yksi alimmassa asemassa oleva muttta tei hyvän teon..

Nuo palaavat tauolta 11.30 ja mä meen silloin syömään :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohis tämäkin, mutta on meillä pukuhuone, jonne ei tarvitse millään kulkukortilla mennä. On täällä toimistorakennuksen takaosassa. Ihan normaali ovi. Sitten on jokaiselle oma kaappi, jossa avain. Kaapin saa lukittua, mutta ei kukaan ole kyllä avainta mukaansa ovesta ottanut. Osa pitää takkejaan (niin kuin minä) huoneessaan.

En ymmärrä tuota tekoa. Ei mitään järkeä. Typerää. Eikä tuosta voi seurata mitään hyvää kenellekään; tupakoijalla jää ruokasavut saamatta -> paha mieli ja tihutyöntekijä saa vähintään paskan työkaverin leiman otsaansa, mikäli siis saa jatkaa töitään. Kukaan ei ole voittaja.

Itse en polta, joskus poltin joten voin samaistua molempiin rooleihin.

Vierailija
22/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulkunappi :0?? On meillä kulkunapit näkeekö niistä vikan kävijän!?

T . Ap

Tottakai niistä näkee. Lokiin jää merkintä jokaisesta oven avauksesta. Sitä sanotaan kulunvalvonnaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kymmenen takkia, joista kuuden taskuista varastit. Jos muilla kuin noilla kymmenellä ei ole pääsyä tilaan, on mahdollisten syyllisten määrä rajoittunut jo neljään. Näistä luultavasti kolme (tai ainakin kaksi) on ollut muiden kanssa syömässä, tai tekemässä töitä. Aika nopeasti syyllinen selviää.

Vierailija
24/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken edes polta, niin väittäisin että taskussani olisi ollut 100 euroa ja syyttäisin ap:ta varkaaksi.

Vierailija
25/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja tekee paikasta savuttoman! Ei työntekijä.

Vierailija
26/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin ruokatauolta ja täällä om hirveä kaaos!!

Pukkarin ovi oli auki ja se täynnä porukkaa!

Kysyin että onko jokin hätänä ?? Ja he kertoivat mitä on tapahtunut mutta vastasin että en tiedä asiasta mitään mutta ainakin tupakoimaton ****** kävi pukkarissa koska hän tuli samalla oven avauksella sisään ja jäi pukkariin.. eikä kirjannut itseään sisään..

Tilanne on vielä kesken ja asiaa selvitellään. Kukaan ei epäile minua :)

T. Ap

Vierailija
27/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihä vesi pilaa sytkäreitä? Vai? Öö? Voisko joku selittää minulle?

Ei ole pilannut niitä jotka olen löytänyt ulkoa.

Vierailija
28/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytkärin voi pyörittää vaikka pesukoneessa eikä mene miksikään. Monta kertaa jäänyt housuntaskuun pyykätessä, ei tosiaan ole vedestä moksiskaan.

Vierailija
29/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, että tuollaisia kuin ap on olemassa. Vaikka ei olisi tehnyt tuota oikeasti, on keksinyt sen ja kirjoittanut tuollaisen todella oudon aloituksen.

Vierailija
30/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajahan on varsinainen satutäti tai setä:)

Jokainen tajusi tuon provoksi.....vai tajusiko..

Vierailija
31/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska trollina. Keksipäs jatkoa ap

Vierailija
32/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan on varsinainen satutäti tai setä:)

Jokainen tajusi tuon provoksi.....vai tajusiko..

Porvoilua härskeimmästä päästä, kyllä kai ton tajusi kaikki.

Vierailija
33/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, että tuollaisia kuin ap on olemassa. Vaikka ei olisi tehnyt tuota oikeasti, on keksinyt sen ja kirjoittanut tuollaisen todella oudon aloituksen.

Työkavereihin ei kannata luottaa, varsinkaan niihin jotka eivät tupakoi eivätkä juo alkoholia. Vanha viisaus.

Vierailija
34/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin että onko jokin hätänä ?? Ja he kertoivat mitä on tapahtunut mutta vastasin että en tiedä asiasta mitään mutta ainakin tupakoimaton ****** kävi pukkarissa koska hän tuli samalla oven avauksella sisään ja jäi pukkariin.. eikä kirjannut itseään sisään..

T. Ap

Ja uskot, ettei häneltä edes kysytä missä oli?

Vierailija
35/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ja uskot, ettei häneltä edes kysytä missä oli?

Ilmeisesti uskoo. Jos tämä väitetty henkilö on ollut esim. tekemässä töitä tai ruokatauolla, hän pystyy aika sadan prosentin varmuudella todentamaan sen

Vierailija
36/36 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee ap:kin aktivoinnin piiriin. Saattaa olla vaikea löytää uutta työtä, suosituksia tuskin varkaalle satelee nykyiseltä pomolta.

Aloittajahan juuri osoitti esimerkillistä aktiivisuutta. Työantaja kiittää, kun ei mene aikaa hukkaan tupakkatauoilla ja veronmaksajat kiittävät, kun ei tarvitse turhaan tuhlata rahaa kalliisiin keuhkosyöpähoitoihin ja veronmaksajat säilyvät pidempään työkykyisinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi