Mies aiheutti minulle pahan olon
Mies aiheutti minulle pahan olon syyttämällä lapsellemme, että minä kiusaan lasta ja sanoi vielä lapselle tyhmästi ja vammaisavuttomasti, että älä välitä, eli jos olisin kiusannut, mitä en tehnyt, niin siinä koko aikuisen ihmisen apu ois ollut pienelle ihmiselle siitä, että äiti kiusaa! Vaikka siis en kiusannut, vaan lohdutin lasta, lapsi itki puhelimessa sitä, että mies ei ollut siivonnut jouluksi, ja pelkäsi kai, että meille vnhemmille tulee siitä riitaa. Lohdutin lasta ja sanoin, että ei se haittaa, jos ei ole siivottu, ja anteeksi, ettei ole siivottu.
Niin mies syyttää lapselle taustalla (olimme siis puhelimessa), että "älä välitä, äitis vaan kiusaa".
Mies aiheutti sillä mulle todella pahan olon, miehen syytä, että voin nyt huonosti. Ja voin muistakin syistä huonosti, mutta miehen toiminta oikein nosti pahoinvoinnin pintaan.
Kommentit (10)
Miksi et vaan sanonut miehelle, että mitä höpötät ja sekoilet siellä. Ei kai tuosta pahaa oloa kannata potea. Ihan mitätön asia.
Jos lapsi soittaa itkien, ettei teillä ole siivottu, niin olisin huolissani ihan muista asioista kuin miehesi kommentista. Vaikutat todella epätasapainoiselta, eikä ole lapsen tehtävä murehtia vanhempiensa siivoamisia tai siivoamatta jättämisiä.
Taitaa olla asiat pahasti solmussa, jos tammikuussa vielä itketään ja mieltä pahoitetaan joulusiivouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaan sanonut miehelle, että mitä höpötät ja sekoilet siellä. Ei kai tuosta pahaa oloa kannata potea. Ihan mitätön asia.
On se kun miehen pitäisi tukea minua äitiydessä, koska oma äitini oli minulle ilkeä, niin sitten ei ymmärrä minua yhtään niin se on tosi vakava asia.
ap
Ajattelin aiemmin, että mieheen voi luottaa ja että hän tukee minua, tuosta näkee, että paskanmarjat, ei välitä minusta yhtään. Koska ei heti pystynyt puhelimessa myöntämään erehtyneensä, kun kerroin, että lohdutin lasta.
ap
huhhhuh kirjoitti:
Jos lapsi soittaa itkien, ettei teillä ole siivottu, niin olisin huolissani ihan muista asioista kuin miehesi kommentista. Vaikutat todella epätasapainoiselta, eikä ole lapsen tehtävä murehtia vanhempiensa siivoamisia tai siivoamatta jättämisiä.
http://www.pellavaajapastellia.fi
Katsopas miten on siistiä ja lapset on menossa huostaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kun miehen pitäisi tukea minua äitiydessä, koska oma äitini oli minulle ilkeä, niin sitten ei ymmärrä minua yhtään niin se on tosi vakava asia.
ap
Siis miten tukea sinua? Miksi et kysynyt mieheltä miksi ei ole siivottu? Eihän se ole kiva, jos lapsi itkee ettei ole siivottu. Eikö sinun pitäisi ajatella lastasi eikä itseäsi?
Oletko kunnalla töissä Äitihullu?