Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Objektiseksuaali ..oikein Ylen sivulla juttu.. mitä vielä..

maailmasekoaa
09.01.2018 |

Eli oikein Yle tehnyt jutun naisesta joka sanoo olevansa objektiseksuaali. Olevansa mm. seksuaalisessa suhteessa Eiffel-tornin kanssa ja oliko joku miekka ja vielä joku muukin.

Siis milloin ihmisen enää voi olla sanoa SAIRAS kun kyseessä on seksuaalisuus.

Tuntuu olevan joku kumma trendi että kun seksuaalisuuden liittää nykyisin ihan mihin vaan perversioon niin se on vaan joku hemmetin suuntautuneisuus

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä romanttisia tunteita mun tiskiharjan kaa. Halusiin viedä sen vihille mut ukko ei suvaihe polyamoriaa.. on konservatiivi

Vierailija
2/7 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin saman jutun. On erityisen rakastunut johonkin giljotiiniin jonka kai raahannut kotiinsa.

Ihmiset alkaa jotenkin kadottaa realismin asioista pitämisen, ihailun, nauttimisen ja seksuaalisen mielihyvän välillä.

Pian kai jos pitää erityisesti mansikoista niin pitäisi alkaa puhua olevansa seksuaalisesti virittynyt mansikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi luokitellaan vielä lääketieteessä häiriöksi, ellei wikipediassa ole vanhentunutta tietoa.

Aika usein tätä esineisiin rakastumista on näkynyt viime aikoina lehtien verkkosivuilla ja tv:ssä. Mikähän idea on nostaa tätä häiriötä jalustalle medioissa, en tiedä. Siitä annetaan ehkä isompi kuva verrattuna siihen kuinka yleistä se tosielämässä on.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Fetisismi

"Fetisismi (ransk. fétiche < lat. facticius 'keinotekoinen') eli lääketieteen kannalta ongelmaksi määriteltynä esinekohteinen seksuaalihäiriö[1] tarkoittaa seksuaalisen kiinnostuksen ja mielikuvien kohdistumista esineeseen, vaatekappaleeseen, materiaaliin tai johonkin ihmisen ruumiinosaan, ominaisuuteen tai piirteeseen."

Vierailija
4/7 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän muuta tähän sanoisin, kuin että maailma on ihan sekaisin. Ja samoin ihmiskunta.

Vierailija
5/7 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos hiemankin kehtaa kritisoida tai edes keskustella aiheesta, tulee tietty porukka hiljentämään. On kyllä hulluksi mennyt kun kaikki on nykyään niin normaalia.

Vierailija
6/7 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ajoittain telepaattisia kokemuksia ja epäilen, että telepatia on sittenkin mahdollinen ilmiö. Olen tämän kokemukseni perusteella psykiatrin tulkinnan mukaan skitsofreenikko eli kroonisesti mielisairas. Väitetään, että tämä sairaus runtelee jopa tiettyjä aivojeni rakenteita niin pahasti, että se heikentää kognitiivista toimintakykyäni. Silti -vaikeasti aivosairaudestani huolimatta -koen olevani erityisen siunattu, etten ole onnistunut kokemaan seksuaalista kiihkoa Eiffel-tornin kanssa. Oli se sitten suuntaus tai sairaus, niin pitäisi vähän tervehenkisempiä harrastuksia löytää itselleen. Jo tilastollisestikin olen todennäköisesti normaalimpi kuin tämä seksuaalisuutensa toteuttaja, mutta silti hän on terve ja minä olen sairas. En ymmärrä tätä logiikkaa. 

Vierailija
7/7 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä keskustelua. Ihmisiä on moneksi. Ketä se haittaa. Hävetkää.