Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtasaari ei edes tosissaan pyri presidentiksi.

Vierailija
09.01.2018 |

Nyt vain pedataan Laurasta koko Suomessa tunnettu poliitikko ensi eduskuntavaaleihin.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhtasaari saattoi itsensä naurunalaiseksi haastattelussa.

Laura pysyi rauhallisena vaikka toimittajan käytös oli ala-arvoista. Kukahan tässä saattoi itsensä naurunalaiseksi.

Sanotaanko tietämättömyyttä nykyään "rauhallisuudeksi"?  :)

Toimittaja teki vain työtään.

Vierailija
62/80 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy siihen ettei Huhtasaari pystynyt vastamaan esitettyihin kysymyksiin oli toimittajassa? Kuullostaako ihan pikkuisen harhaiselta? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israel, Jerusalem, rukousaamiaiset, ampuminen, hakkaaminen, raiskaus, anaaliyhdyntä, nappi otsaan ja turpaan veto. Tämä on ilmeisesti sitä kuvastoa, joka vetoaa Laura Huhtasaaren kannattajiin.

Kohderyhmä on huolellisesti kartoitettu ja tuote suunniteltu sen mukaan.

Vierailija
64/80 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Huhtasaari iloinnut taannoin siitä, että Suomi itsenäistyi talvisodan jälkeen?

Vierailija
65/80 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israel, Jerusalem, rukousaamiaiset, ampuminen, hakkaaminen, raiskaus, anaaliyhdyntä, nappi otsaan ja turpaan veto. Tämä on ilmeisesti sitä kuvastoa, joka vetoaa Laura Huhtasaaren kannattajiin.

Ei muuta kuin jatkat kukkien heittämistä ilmaan kuplasi sisällä,jokainen kupla joskus puhkeaa.Sittenhän se todellisuus sinuunkin enemmän sattuu.Maailma on raaka paikka,kannattaa joskus käydä katsomassa,pidemmällä kuin 100 kilometrin säteellä kotoa.

Vierailija
66/80 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tyhmä eukko, kuuntelin just sen puheen. Venytteli jotain jonninjoutavaa pankkikriisiä, vaikka haluaa markan takasin.. ja vielä jäi puoliminuuttia aikaa ja läksi pois. Aika tyhjäpää.

Ja maamiinat takasin pitäisi ottaa, vi''u mikä idiootti.

Katsoppa peiliin!

Ei ihme että Suomella menee huonosti ja eliitti vaan sikailee, kun noin tyhmillä ihmisillä on äänioikeus.

Miksi sitten äänestät sikailevaa eliittiä. Tyhmä.

Vierailija
67/80 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista katseltavaa, toivottavasti edes yhden huhtasaarihuumaantuneen ihmisen silmät aukesi.

mulla ainaki.

Vierailija
68/80 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopisi trumpeloille siivoojaksi. 

Vierailija
69/80 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näissä vaaleissa ole kuin yksi ehdokas. Muut ovat siellä vain pitämässä puolueensa tai omaa nimeään esillä.

Vierailija
70/80 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura tukee kristinuskoa ja ymmärtää että Israelia ja etenkin Jerusalemia tulee puolustaa. Lisää uskonnon opetusta kouluihin. ET-aineet pois.

Laura ymmärtää että vain perinteiset arvot vievät meitä eteenpäin. Naiset vois olla naisia, ei housuissa kulkevia tatuoituja siilitukkia.

Vierailija
71/80 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari vain hakee vain vauhtia 2024 vaaleihin. Miettikää nyt itsekin millä rätinällä Huhtis on tullut Suomen politikkaan. Kuka tehnyt saman? Niin kuin eilisessäkin vaalitentissä todettiin, muut ovat entisiä ministereitä. Hän vain 3v eduskunnassa.

Ennen uskoin, että Andersson olisi Suomen seuraava nais presidentti. Mutta jumalauta se muija on vain hiiri kolossaan. Itse olen Helsinkiläinen nuori ja jopa minua on alkanut tympiä tämä vihervassareiden Jeesustelu, vaikka ateisteja ovatkin. Eivät saa mitään muuta aikaan, kuin itkua ja valitusta!

Vierailija
72/80 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauralle on eniten kansainvälisiä kokemuksia eri rukousaamiausilta!

Lauran miehen instassa niitä rukouskuvia on!

Vierailija
73/80 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään puolue kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin jatkat kukkien heittämistä ilmaan kuplasi sisällä,jokainen kupla joskus puhkeaa.Sittenhän se todellisuus sinuunkin enemmän sattuu.Maailma on raaka paikka,kannattaa joskus käydä katsomassa,pidemmällä kuin 100 kilometrin säteellä kotoa.

Toivon samaa sinullekin, jos joku jaksaisi ulkoiluttaa sua.

Vierailija
74/80 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura tukee kristinuskoa ja ymmärtää että Israelia ja etenkin Jerusalemia tulee puolustaa. Lisää uskonnon opetusta kouluihin. ET-aineet pois.

Laura ymmärtää että vain perinteiset arvot vievät meitä eteenpäin. Naiset vois olla naisia, ei housuissa kulkevia tatuoituja siilitukkia.

- Jerusalemissa on Juutalaisia, jotka tekevät kansanmurhaa, tätä ei pidä tukea millään tavalla.

- Jos Laura on oikeassa raamatusta. Kannatta muistaa, että hän on itsekin vain yksi kylkiluu.

Vierailija
75/80 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhtasaari vain hakee vain vauhtia 2024 vaaleihin. Miettikää nyt itsekin millä rätinällä Huhtis on tullut Suomen politikkaan. Kuka tehnyt saman? Niin kuin eilisessäkin vaalitentissä todettiin, muut ovat entisiä ministereitä. Hän vain 3v eduskunnassa.

Ennen uskoin, että Andersson olisi Suomen seuraava nais presidentti. Mutta jumalauta se muija on vain hiiri kolossaan. Itse olen Helsinkiläinen nuori ja jopa minua on alkanut tympiä tämä vihervassareiden Jeesustelu, vaikka ateisteja ovatkin. Eivät saa mitään muuta aikaan, kuin itkua ja valitusta!

Jokainen Helsinkiläinen nuori varmaan kirjoittaisin Helsinkiläinen nuori.

Oot ihan pelle. Mene töihin, sosiaalipummi.

Vierailija
76/80 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tadaaaaaaaa kirjoitti:

Millanen ihminen haluaa maamiinat takaisin. Ja joku kutsui tätä älykkääksi. Huhhuh.

Siinä vaiheessa kun vihollisen joukot rynnivät rajan yli, tunkeutuvat kotiisi,tappavat miehesi,hakkaavat lapsesi ja raiskaavat sinua monta tuntia putkeen hakaten rynkyn perällä ympäri kehoasi.Saattaa ehkä juolahtaa mieleesi että olisipa ne maamiinat olleet siellä rajoilla pysäyttämässä vihollisen etenemisen....

Tuo raiskaustematiikka on kovin pinnalla Lauran tukijoiden keskuudessa. Outoa.

Mites nuo maamiinat sitä estää,tulevat kuitenkin panssaroiduilla ajoneuvoilla eikä kävellen.

Vierailija
77/80 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen Helsinkiläinen nuori varmaan kirjoittaisin Helsinkiläinen nuori.

Oot ihan pelle. Mene töihin, sosiaalipummi.

Mite mu si ois pitäny skrivaa? ja BTW olen duunissa. Enkä ole pelle, mutta ymmärrän, että faktat sattuu. saat anteeksi

Vierailija
78/80 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millanen ihminen haluaa maamiinat takaisin. Ja joku kutsui tätä älykkääksi. Huhhuh.

Sellainen ihminen, joka ymmärtää niiden merkityksen sotilaallisessa maanpuolustuksessa.

Vierailija
79/80 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuon kaikki tietää ja huomaa kulissien takaakin. Lauralle kun kehittyy vielä kokemusta muutamia vuosia mielipiteistä ja retoriikasta, niin hyvä presidentti hänestä voi tulla jonakin päivänä. Vielä ei kuitenkaan ole hänen aikansa.

Vierailija
80/80 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patologinen valehtelija tai vakavasti psyykkisesti sairas. Mahdollisesti molempia. Feikkiä kaikki tyynni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi