Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö sen influenssarokotteen saa jostain?

Vierailija
09.01.2018 |

Minulla on astma ja sen vuoksi sairastelen koko ajan, olin myös massarokotuspäivät kipeänä. Mitä maksaa piikki yksityisellä vai vieläkö niitä tk:ssa saa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäiskö ne siellä tk.ssa ?

Vierailija
2/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni maksoi yksityisellä jotai kolmekymppinen. Saatavuudesta en tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi voisin hakea sen heti huomenna kun olen nyt terve. Joku uusi räkätauti voi iskeä jo ensi viikolla...

Vierailija
4/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan en uskalla jättää rokotetta hakematta, menen välillä jo tavallisesta flunssastakin tosi huonoon kuntoon. Ja viimeksi kun oli influenssa jouduin yhden yön olemaan osastolla.

Vierailija
5/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tk:sta. Kiva odotella rokotukseen siinä influenssapotilaiden vieressä, mutta tervetuloa :)

Vierailija
6/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tk:sta. Kiva odotella rokotukseen siinä influenssapotilaiden vieressä, mutta tervetuloa :)

Saako sen heti, vai joutuuko varaamaan ajan johonkin kuukauden päähän?

Vierailija
7/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia yksityiseltä?

Vierailija
8/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotuksen mutta ei auttanut. :( Nyt on paraikaa flunssa päällä, huomenna tulee kuluneeksi viikko siitä kun se alkoi kurkkukivulla.

Vierailija
9/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n huolen, mutta ymmärsin jostain lehtijutusta että tämänvuotisen influenssarokotteen teho on heikko koska se antaa suojan eri viruskantoja vastaan kuin on oikeasti liikkeellä.

Vierailija
10/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ap yksityiseltä 4-valenttinen rokote. Julkisen puolen rokotteessa ei ole neljää suojaa. Eikä suojaa ollenkaan Yamagata-B:tä vastaan, jota on ollut eniten. 

Vierailija
11/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin rokotuksen mutta ei auttanut. :( Nyt on paraikaa flunssa päällä, huomenna tulee kuluneeksi viikko siitä kun se alkoi kurkkukivulla.

Etkö käsitä, ettei kysymys ole mistään flunssarokotteesta?? Influessarokote suojaa influenssalta, joka on ihan eri tauti kuin perus flunssa.

Vierailija
12/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on maksanut yksityisellä rokotukset?

Vierailija
13/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 euroa näemmä yksityisillä, on iso raha minulle kun olen opiskelija. Mutta sairastuminen se vasta hankalaa onkin, kun joudun olemaan koulusta ja töistä pois :/

Vierailija
14/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan mene istumaan kenenkään viereen tk.ssa. Hölmöähän se olisi, vetäydyn kolkkaan missä ei ole muita. Hölvään käsidesiä, vessassa käytyäni en kosketa mihinkään käsin. Kun tulen kotiin, pesen kädet ranteita myöten. Käyn suihkussa.

Mulla on hyvä syy varoa erityisen tarkasti infektioita. Aivan sama tuijottaako muut, mutta huolehdin parhaani mukaan itsestäni näin.

Vierailija
15/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 30 euroa näemmä yksityisillä, on iso raha minulle kun olen opiskelija. Mutta sairastuminen se vasta hankalaa onkin, kun joudun olemaan koulusta ja töistä pois :/

Influenssaan sairastuminen ei ole vain hankalaa. Se on vaarallista, myös nuorille ja terveille.

Voi miettiä toisenkin kerran, onko hyvin hyvin sijoitettu kolmekymppiä vai ei.

Vierailija
16/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sijoittaa tuo 30€, säästää muusta. Terveystalon puhelimessa saa jonottaa, varmaan kyselevät rokotuksia.

Vierailija
17/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö käsitä, ettei kysymys ole mistään flunssarokotteesta?? Influessarokote suojaa influenssalta, joka on ihan eri tauti kuin perus flunssa.

Se on kyllä kumma, että tämä yksinkertainen asia ei näy menevän perille.

Flunssa= nuhakuume

Influenssa= ylähengitysteiden tulehdus

Olen luopunut toivosta ihmisten suhteen, jotka puhuu sikaflunssasta tai flunssarokotteesta. Jos pää on tyhjä, se on.

Vierailija
18/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae ap yksityiseltä 4-valenttinen rokote. Julkisen puolen rokotteessa ei ole neljää suojaa. Eikä suojaa ollenkaan Yamagata-B:tä vastaan, jota on ollut eniten. 

Millä asemilla näitä on? Ei ainakaan Terveystalossa.

Vierailija
19/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä kumma, että tämä yksinkertainen asia ei näy menevän perille.

Flunssa= nuhakuume

Influenssa= ylähengitysteiden tulehdus

Olen luopunut toivosta ihmisten suhteen, jotka puhuu sikaflunssasta tai flunssarokotteesta. Jos pää on tyhjä, se on.

Nuhakuume on myös ylähengitysteiden tulehdus, ainoastaan lievempi kuin influenssa.

Vierailija
20/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tämän vuode rokote kuulemma tehoa. Itsekin olen astmaatikko, jolla on vielä influenssarokote tältä kaudelta ottamatta, mutta kuulin kaverilta ettei se edes tehoa tänä vuonna, joten ajattelin etten ota sitten ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme