Haluavatko miehet absolutistinaisen?
Nuorena naisena (opiskelija) joka nauttii etenkin kesäisin terassilla tai omalla parvekkeella istumisesta ja kylmien juomien nauttimisesta, kavereiden kanssa pussikaljottelusta, baarissa silloin tällöin käymisestä (kavereiden tai kumppanin tai kummankin kanssa) tai ihan vain kotona rentoutumisesta olutta nauttien, pohdin, että löytyykö sellaisia miehiä, jotka pitävät samoista asioista. Joskus kuulin joltakin, että miehet itse tykkäävät kaljotella ja käydä viihteellä, mutta nainen ei saisi tehdä samaa. Onko totta? Onko olemassa miehiä, jotka hyväksyvät naiseltakin juomisen? Siis nimenomaan kohtuullisen juomisen, pidetään alkoholistit erillään tästä nyt.
Kommentit (25)
Täytyy kyllä sanoa näin absolutistimiehenä että sen että ei juo myöntäminen on varmin keino karkottaa nainen. Nainen muuttuu silmänräpäyksessä ja siirtyy ensin puolustuskannalle ja selittelee kuinka hänkin juo vain silloin tällöin ja kohtuudella. Ensijärkytyksestä selvittyään alkaa hirveä tenttaaminen että miksi et juo ja epäillään entiseksi alkoholistiksi, uskovaiseksi tai joksikin mielipuoleksi. Jos sanoo että mitään syytä absolutismille ei ole ja että enhän minä tarvitse mitään syytä siihenkään että en polta tupakkaa enkä käytä huumeita, niin sitä ei uskota. Minulle ei ole väliä naisen juomisella kunhan hän käyttäytyy hyvin. Esimerkiksi työkaverini on parin lapsen äiti, joka aina kanssani työreissulle päästessään juo itsensä humalaan ja hoippuu minuun tukeutuen sitten takaisin hotellille, mutta koska hän osaa käyttäytyä, niin meillä on ollut aina hauskaa. Toisaalta en hirveästi arvosta tyyppejä jotka käyttää humalaa tekosyynä käyttäytyä täysin estottomasti.
Tämä viina juttu on kyllä vaikea suomalaisille, aina näissä joko se rapajuoppo tai absolutisti, välillä ei ole mitään. Kyllä alkoholi on kohtuudella käytettynä ihan hyvä juttu.
Ei ole suotavaa. Olen absolutisti, mutta olen milloin vain valmis harrastamaan amfetamiiniseksiä = koko viikonlopun panofesti missä vedetään viivoja ja hasispiiput tauotta palaa. Joka orkku tuntuu siltä kuin selkäytimeen laitetaan sähköä suoraan seinästä.
Kaikki käy, kunhan pysyy kohtuudessa, eikä puutu toisten elämään.
Jos "avartaa" maailmaansa kantasuomalaisten ulkopuolelle, niin ei ole yhtään vaikeaa löytää. ;)