Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko miehet absolutistinaisen?

Vierailija
09.01.2018 |

Nuorena naisena (opiskelija) joka nauttii etenkin kesäisin terassilla tai omalla parvekkeella istumisesta ja kylmien juomien nauttimisesta, kavereiden kanssa pussikaljottelusta, baarissa silloin tällöin käymisestä (kavereiden tai kumppanin tai kummankin kanssa) tai ihan vain kotona rentoutumisesta olutta nauttien, pohdin, että löytyykö sellaisia miehiä, jotka pitävät samoista asioista. Joskus kuulin joltakin, että miehet itse tykkäävät kaljotella ja käydä viihteellä, mutta nainen ei saisi tehdä samaa. Onko totta? Onko olemassa miehiä, jotka hyväksyvät naiseltakin juomisen? Siis nimenomaan kohtuullisen juomisen, pidetään alkoholistit erillään tästä nyt.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on absolutisti, mutta "sallii" mun juomisen. Juon tosin entistä paljon vähemmän, kun en yksin viitsi tissutella - lähinnä jos menen kavereitten kanssa ulos tai jos he tulevat meille iltaa viettämään...

Vierailija
2/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen absolutisti ja minulle on tullut sellainen tunne, että olisi miesten mielestä parempi, jos nainen joisi kuitenkin vähän, eikä olisi täysin raitis. Onneksi rakastuin mieheen, joka ei myöskään käytä juuri lainkaan alkoholia, vaikka ei varsinaisesti absolutisti olekaan. Näin meillä ei tästä asiasta ole tullut koskaan ongelmaa. Saan olla raitis ilman huomauttelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan sama onko nainen absolutisti vai juoko kohtuudella . Paitsi jos se absolutisti tyrkyttää omaa tapaansa mulle niin sitten en tykkää. Joskus mulla oli nainen joka oli absolutisti koska isänsä oli ollut alkkis ja se skitsoili jos join yhdenkin oluen. Että ei semmosta.

Vierailija
4/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisystäväni voi ottaa silloin tällöin jos siltä tuntuu, kunhan ei pussikaljoittele/ramppaa viihteellä turhan usein. Itse en oikeastaan käytä lainkaan alkoholia, mitä nyt jouluna tai jussina parit juotavat saatan ottaa. Joillekin naisille taas tämä tuntuu olevan todella suuri ongelma, kyllähän miehessä on pakko olla jotain vikaa jos ei kerran alkon tuotteet maistu.

Vierailija
5/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Kyllä mä tykkään että naisystäväni nauttii viinin, tai lonkeron siinä missä minä oluen ja wiskin. Paljon mukavampaa yhdessä nauttia hyvästä ruuasta ja juomasta. Absolutisti olisi täydellinen turn-off.

Vierailija
6/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua. Kyllä mä tykkään että naisystäväni nauttii viinin, tai lonkeron siinä missä minä oluen ja wiskin. Paljon mukavampaa yhdessä nauttia hyvästä ruuasta ja juomasta. Absolutisti olisi täydellinen turn-off.

Miksi sen pitää juoda eri juomia kuin sinä?

Vierailija
7/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, jos pysyy kohtuuden rajouissa, siis lasi tai pari. Mutta humalainen nainen ei ole kovin seksikäs näky. Rehellisesti sanottuna sitä sietää, koska pikku sievässä moni nainen on herkästi sepaluksessa kiinni.

Vierailija
8/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OK, jos pysyy kohtuuden rajouissa, siis lasi tai pari. Mutta humalainen nainen ei ole kovin seksikäs näky. Rehellisesti sanottuna sitä sietää, koska pikku sievässä moni nainen on herkästi sepaluksessa kiinni.

No just. Eli omaa hyötyä ajatellen tässäkin taas. Tuollaista miestä en ainakaan halua, joka luulee voivansa asettaa mulle rajat siihen, mikä on mulle milloinkin sopivasti ja missä saan nauttia ja minkäkin verran. Onneksi on kavereita (ja varmasti miehiäkin) joita ei haittaa että ihminen on joskus humalassakin.

Vierailija
9/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Eli omaa hyötyä ajatellen tässäkin taas. Tuollaista miestä en ainakaan halua, joka luulee voivansa asettaa mulle rajat siihen, mikä on mulle milloinkin sopivasti ja missä saan nauttia ja minkäkin verran. Onneksi on kavereita (ja varmasti miehiäkin) joita ei haittaa että ihminen on joskus humalassakin.

Tätä taas. Ei sulle tässä kukaan ole rajoja asettamassa, mutta eiköhän miehelläkin ole oikeus seuransa valita. Miesten mieltymyksiä ei mammapalstalla päätetä. Elämä on valintoja.

Vierailija
10/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kuulin joltakin, että miehet itse tykkäävät kaljotella ja käydä viihteellä, mutta nainen ei saisi tehdä samaa. Onko totta?

Joo, tää on kaikkien koskaan eläneiden miesten yhteinen sitova julkilausuma.

Kaikki miehet ei tykkää "kaljoitella", itseäni joku kaljan lipittely ei voisi vähempää kiinnostaa, kuten ei toisaalta pesusienen tavoin viiniä tai sidukkaa imuroivat naisetkaan. Alkoholistit ja pubiruusut varmaan löytävät tasoistaan seuraa sielä lähimmän juottolan happy-hourilta, mutta henkilökohtaisesti kelpuuttaisin elämänkumppaniksi paljon mieluumin absolutistin kuin jonkun litrahuulen.

Vierailija
11/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että miehet tykkää sellaisesta naisesta jonka kans voi vähä ryypätä ja pitää hauskaa.

Vierailija
12/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisen pakko juoda viiniä , lonkeroa tai siideriä? Ei vois olla kauheampaa ajatusta. Mieluummin hyvää olutta ja kunnon single malt viskiä. Konjakkikin kelpaa kyllä.

Vierailija
13/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, omana ajatuksena on se, että alkoholia juovan on helpompi päätyä alkoholistiksi kuin sellaisen jolle alkoholi ei maistu. Just saying

Vierailija
14/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin löysin onneksi miehen joka tykkää ryypätä yhdessä eikä ole koskaan valittanut juomisestani. Tuskinpa se absolutistia olisi halunnutkaan kun itselleenkin maistuu alkoholi niin hyvin :D

Vierailija
15/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin raitista miestä onkin sitten astetta hankalampi löytää. Tai sitten ne on vaan mut kiertänyt kaukaa :)

Vierailija
16/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan juo korkeintaan kohtuullisesti. Känninen akka on hirveä katseltava.

Vierailija
17/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta humalainen nainen ei ole kovin seksikäs näky.

Ei mieskään, muttei se miehiä näytä estävän.

Vierailija
18/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin raitista miestä onkin sitten astetta hankalampi löytää. Tai sitten ne on vaan mut kiertänyt kaukaa :)

Täällä yksi!

Miehen raittius tuntuu olevan naisille ongelma. Viime kesänä enemmänkin treffailessa vain yksi nainen otti ruuan kanssa siiderin, vaikka kuinka vakuutelin, että minua ei haittaa muiden juominen yhtään. Minua ei oikeasti haittaa, kunhan ei itseään räkäkänniin juo.

Vierailija
19/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki äärimmäisyyksiin menijät on no-no. Absolutistit, vegaanit yms., kiertoon välittömästi.

Vierailija
20/25 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n kuvailema alkoholinkäyttö ei kyllä minun korviini kuulosta ollenkaan kohtuulliselta käytöltä, vaan aika ahkeralta tissuttelulta. Selkeästi elämä ja ajatukset tuntuvat pyörivän alkoholin ympärillä. Mutta kyllä niitä on tuollaisia miehiäkin, jotka koko ajan suunnittelevat milloin seuraavan kerran sihauttavat oluttölkin auki. Eiköhän heidän joukostaan löydy sopiva kumppani/ryyppykaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan