Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvettiä nyt taas! Persvako vuotaa verta?!?

Vierailija
09.01.2018 |

Kävelen paljon päivän aikana, ja viime aikoina ongelmana on ollut jatkuvasti hiertyvä/ärtyvä persvako! Tänään oikein säikähdin vessassa käydessäni kun pikkuhousuissakin oli siinä kohdalla veriviiva!

Mitä hemmettiä tälle voi tehdä? Onko muilla edes samaa ongelmaa? Ihan helvetin ärsyttävää kun kesken työpäivänkin tajuan että jahas, taas vuotaa kun alkaa kutittaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ummetusta?

Vierailija
2/9 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaus ja talkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuule, pukamiin on lääke. Pyydä lääkäriltä neoproct resepti. Oma osuus on syödä ruisleipää.

Vierailija
4/9 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se hinkkaus on se ongelma, käy ostamassa Linola-voidetta apteekista!

Vierailija
5/9 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse ei ole pukamista vaan nimenomaan persvaosta, kokeile vaseliinia. Itselläni kesällä joskus hiertyy persvako vähän rikki kun olen kova liikkumaan ja hikoilemaan. Vaseliini auttaa siihen.

Ethän käytä stringejä? Tai puuvillaisia alushousuja, joihin hiki vaan jää muhimaan?

Vierailija
6/9 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hygienia, rasvaus. Oikeanlaiset alushousut, ei tekokuituja tai pitsejä, oikea koko. Tarpeeksi tuuletusta, nuku aina ilman alushousuja.

Vierailija
7/9 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on perskikset, vähän niinku menkat mut eri reiästä.

Vierailija
8/9 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla pukamia ole, vaan nimenomaan vako jotenkin hiertyy. Todella rasittavaa, varsinkin kun pääsee näin pahaksi että housutkin sotkeentuu.

Olen jo miettinyt että onko minulla yhtäkkiä perskarvat niin karhentuneet että siitä johtuu :''D

Ap

Vierailija
9/9 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3M Cavilonia vaan peppuvakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi